Skocz do zawartości

leszekla

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O leszekla

Osiągnięcia leszekla

0

Reputacja

  1. Często handlarz zdejmując kilometry likwiduje luz na kierownicy. Minimalny luz jest niezbędny. Pomoże wizyta w specjalistycznym zakadzie. Nie radzę samemu robić.
  2. Po zamontowaniu tarcz dokonaj pomiarów bicia tarcz w obwodowych ich częściach. Wartość bicia po wykonaniu pełnego obrotu tarczy nie może przekraczać 0,08 mm. Jeśli wartość ta jest większa, należy spróbować obrócić tarczę względem otworów i ponownie zamontować. Pomiar ten jest najważniejszą czynnością podczas wymiany tarcz.
  3. Część handlarzy zdejmująć kliometry dokręca śrubę maglownicy
  4. Unimot1 - wymieniając tarcze hamulcowe dokonują czyszczenia osi zwykłą szlifierką kątową - rezultat, "bicie " tarcz już na zawsze.
  5. Za błędy mechaników każą płacić klientowi. Kosztami uszkodzenia łożyska koła na skutek dokręcenia mniejszym momentem śruby (jak dla 14 a nie 16 - tki ) obciążają kienta mówiąc że wadliwe łożysko dostarczył. Trzeba mieć własne części bo myślą że klient nie wie ile kosztują. A poza tym w porządku. Korzystam, bo są gorsi.
  6. Gratulacje, właśnie dokonałeś naprawy.
  7. Sama wymiana tarcz nic nie da. Dokonaj pomiaru „bicia” piast na ich obwodzie. Maksymalne odchylenie nie może przekraczać 0,02 mm. Po zamontowaniu tarcz dokonaj pomiarów bicia tarcz w obwodowych ich częściach. Wartość bicia po wykonaniu pełnego obrotu tarczy nie może przekraczać 0,08 mm. Jeśli wartość ta jest większa, należy spróbować obrócić tarczę względem otworów i ponownie zamontować. Ten pomiar jest najważniejszą czynnością podczas wymiany tarcz i w Polsce nie jest wykonywany.
  8. na kanale 51 temperatura rośnie do 90 niezależnie od rzeczywistej temperatury silnika. Wystarczy że na zimnym silniku włączymy zapłon i już możemy obserwować jak temperatura powoli rośnie do 90 stopni.[br]Dopisany: 18 Sierpień 2010, 20:48_________________________________________________Moim zdaniem uszkodzenie czujnika G2 (G2/G62) jest mało prawdopodobne, gdyż zawarte w nim dwa czujniki wskazują podobnie (jeśli to prawda że kanał 49 i wskaźnik na desce ). Chyba że podły oba czego też nie można wykluczyć
  9. U mnie na kanale 51 na zimnym silniku, przy włączonym zaledwie zapłonie w ciągu kilku minut narasta od 30 do 90 stopni. Natomiast po uruchomieniu silnika na kanale 49 i wskaźniku narasta do 90 by następnie bardzo szybko spaść do 30 na 49 kanale i 60 na wskaźniku. Na kanale 51 w dalszym ciągu równiutko 90 stopni. Dziwne zjawisko, nie znajdujące wyjaśnienia na przeglądanych forach.
  10. Do czujnika da sie dostac od schowka i filtra powietrza
  11. link nie dotyczy tej sytuacji. W modelu QUATTRO jak się wymienia filtr paliwa nikt na forum nie wie. Sprawdziłem.
  12. Mam to samo po wymianie łożysk przednich. Ocieranie pojawia się przy lekkim skręcie w lewo lub prawo. W warsztacie powiedzieli że to wina łożysk, ale nie chce mi się wierzyć ( lożyska 1356TIM )
  13. Metoda nie zawsze pomaga. Moim zdaniem konieczna jest wymiana procesora. Podgrzewałem, ale za każdym razem na krócej wystarczało. Teraz kupiłem radio z nowym proc.
  14. WITAM WSZYSTKICH SERDECZNIE A4 2.8 V6 1999r
×
×
  • Dodaj nową pozycję...