poziek Opublikowano 14 Lutego 2008 Opublikowano 14 Lutego 2008 nie ma to najmniejszego sensu tylko 2,5"
rotter Opublikowano 14 Lutego 2008 Autor Opublikowano 14 Lutego 2008 no właśnie jak najbardziej się zgadzam
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 14 Lutego 2008 Opublikowano 14 Lutego 2008 nie ma to najmniejszego sensutylko 2,5" powiedz mi taką rzecz. Jakiej średnicy jest rura wydechowa? 2,5" czy mniej?
gregory Opublikowano 14 Lutego 2008 Opublikowano 14 Lutego 2008 a nie prościej wydłubać wkład i zostawić puchę? Może i prościej, ale jak wydłubiesz środek i zostawisz pustą puche to będziesz słyszeć "rzężenie" z okolicy katalizatora, jest to dzwięk który nie należy do powołanych i napewno nie jest przyjemny. Wytwarzają go spaliny wirujące w pustej puszce. Rozwiązanie jest tylko jedno- Wstawka. Wtedy wszystko będzie oki.
rotter Opublikowano 14 Lutego 2008 Autor Opublikowano 14 Lutego 2008 no zdjęcie piękne tu zamieściłeś czyli wynika że zamiast kombinować można kupić fajową rurę fajowe aż poszukam na allegro no bo po co robić coś co jak by było w miare tanie można kupić poszukajcie panowie jak wam się chce może znajdziecie co ciekawego to dajcie znać :th:
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 14 Lutego 2008 Opublikowano 14 Lutego 2008 Który model cie interesuje?? a interesuje mnie oczywiście AEB, o którym mowa w temacie Może i prościej, ale jak wydłubiesz środek i zostawisz pustą puche to będziesz słyszeć "rzężenie" z okolicy katalizatora, jest to dzwięk który nie należy do powołanych i napewno nie jest przyjemny. Wytwarzają go spaliny wirujące w pustej puszce. Rozwiązanie jest tylko jedno- Wstawka. Wtedy wszystko będzie oki. ja wszystko doskonale rozumiem i znam z autopsji. Zmierzam do pewnej ważnej kwestii, którą rozwinę jak się dowiem jaka jest średnica wydechu w omawianym silniku.
gregory Opublikowano 14 Lutego 2008 Opublikowano 14 Lutego 2008 http://www.supersprint.com/a_prodotti.asp?modello=auda440 Tutaj możesz kupic artykuły supersprint: http://www.sklepmoto.pl/szuk.php Sam stwierdz czy opłaca się spawać Możesz też poszukać na necie, w wielu sklepach internetowych sprzedawają te artykuły. Ogólnie polecam SuperSprinta choć jest drogi. Mam końcowy tłumik "Magnum OO 90" . Daje piękny dźwięk kiedy przypałuje. A jak jade spokojnie to go nawet nie słychać pomimo, że nie mam nic tylko ten tłumik
rotter Opublikowano 14 Lutego 2008 Autor Opublikowano 14 Lutego 2008 no fajności można znaleść niraz warto zapłacić za coś zamiast kombinować
Pancin Opublikowano 16 Lutego 2008 Opublikowano 16 Lutego 2008 Czy ja wiem czy to się tak opłaca. Za wspawanie rurki w miejsce katalizatora zapłacisz co najwyżej 200PLN. Jakby nie patrzeć mniej niż połowa ceny Supersprinta, a efekt dokładnie taki sam. W końcu to tylko kawałek rurki. Ja u siebie mam pociągniętą jeszcze dłuższą rurkę, aż do pierwszej plecionki, czyli nie mam w ogóle drugiej flanszy. Akurat udało mi się znaleźć w bałaganie kawałek oryginalnej rury wydechowej z jakiegoś busa o odpowiedniej średnicy i idealnie pasujących wygięciach. Czyli bez żadnych kombinacji elegancki DP kończący się jakieś 10 cm za drugą flanszą. Jeżeli chodzi o sondę lambda, to w AEB możesz spokojnie wyciąć kata zaraz za nią. Jest na tyle miejsca, żeby zrobić cięcie i przyspawać tam nową rurkę. Średnica tego kawałka od flanszy jest nawet trochę większa niż 2,5", ale nie stanowi to problemu.
rotter Opublikowano 17 Lutego 2008 Autor Opublikowano 17 Lutego 2008 już zrobione tak że działa wszystko na medal temperature też ładnie trzyma i nie narzekam już na brak mocy w pełni 150 dzikich rumaków kat też bez problemów popłyną tak że jeszcze zegar od doładowania zapodam sobie i będę się wpatrywał w niego
MarEsp Opublikowano 31 Lipca 2010 Opublikowano 31 Lipca 2010 Cyt.: "jak wydłubiesz środek i zostawisz pustą puche to będziesz słyszeć "rzężenie" z okolicy katalizatora, jest to dzwięk który nie należy do powołanych i napewno nie jest przyjemny. Wytwarzają go spaliny wirujące w pustej puszce. Rozwiązanie jest tylko jedno- Wstawka. " Producent wymyślił tę "puchę" nie bez powodu - tam rozprężają się spaliny i tam powstaje fala uderzeniowa, związana z wybucgem w cylindrze - fala uderzeniowa (zjawisko falowe) zaprojektowane przez producenta jest jednym z elementów parametrów pracy silnika i jest związane z płynnością spalania. Ja bym puchy nie wywalał.
Buba Opublikowano 31 Lipca 2010 Opublikowano 31 Lipca 2010 ale kotlet to zostaw puche i pochwal sie doznaniami podczas jazdy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się