Dragon30 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 mam problem ze wskaźnikiem paliwa w 1.9Tdi 110 Km z 99 roku. Niadawno kupiłem więc nie wiem czy kiedykolwiek chodził poprawnie i co jest przyczyną usterki. Ogólnie auto kupiłem z niedziałającym wskaźnikiem paliwa. Odkręciłem okrągłą pokrywę nad bakiem gdzie wchodzi wiązka do czujnika paliwa i poprawiłem polutowane przewody tj brązowy i fioletowy. Wskaźnik się obudził :>, miałem połowę zbiornika więc myślałem że wszystko ok bo wskaźnik właśnie tyle wskazywał, ale z upływem czasu i kilometrów wskazówka szła w górę tzn zbliżała sie do wskazania FULL i jak doszła do FULL to autko zgasło tj skończyło się paliwo, jak zaleje pełny bak to mam rezerwę na wskaźniku, a jak pusty bak to wtedy mam FuLL na wskaźniku. Nie wiem w czym leźy problem
aju Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 albo masz zegary od audi a6 albo pływak podaj nr licznika
dariodario Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 pewnie auto krecone przed sprzedarza i wymienili licznik na taki z a6. albo fisa sprzedal i zalozyl nie fisa z a6 i ci takie auto sprzedali
Dragon30 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2011 chłopaki wszystko chodzi, wszystkie funkcje na komputerze pokładowym na zegarach mam sprawne, spalanie chwilowe, średnie, zasięg jazdy na ilości paliwa pozostałej w baku itd jest sprawne, jedynie ten wskaźnik paliwa w drugą stronę sobie chodzi. Jak wyjme licznik to podam nr licznika, ale jest to licznik trochę nietypowy bo mam tem. oleju i napięcie na akumulatorze na wskaźnikach oprócz normalnych wskaźników. Nie wydaje mi sie że jeśli nawet auto było kręcone przed sprzedaża to wymagałoby to zmiany licznika, przebieg nie jest zapamiętywany przecież w liczniku. A moze wiecie jaka powinna byc rezystancja na stykach czujnika paliwa przy zbiorniku paliwa??
dariodario Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 jest dwie opcje. Albo masz licznik od a6 albo pływak od a6.a skoro piszesz że coś poprawiałeś styki w baku tzn że coś było robione.
Rapciuch-R1 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 jest dwie opcje. Albo masz licznik od a6 albo pływak od a6.a skoro piszesz że coś poprawiałeś styki w baku tzn że coś było robione. wez od kogos licznik z tego modelu co ty masz podlacz(moze jakis Twoj kolega ma) i zibaczysz co wtedy sie dzieje jak to samo, to szukaj przyczyny gdzie indziej... próbuj od najtanszych rzeczy po co sie wpedzac w koszta.
aju Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 najtańsza opcja to podać nr licznika, a wyjęcie licznika to maks 3 minuty
Rapciuch-R1 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 najtańsza opcja to podać nr licznika, a wyjęcie licznika to maks 3 minuty tak tez moze byc
Dragon30 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2011 wyjąłem zegary, rzeczywiście zegary były wymieniane, zegary mam z marca 2001 rok a audi z listopada 1999, biała naklejka z tyłu zegarów jest całkowicie wyblaknięta a podejrzewam, że to właśnie na niej jest numer licznika . jedyny numer jaki znalazłem to numer G750 669H.
aju Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 nie jest to nr zegarów ale znalazłem taki nr na ebayu i jest on na zegarach z audi A6 http://cgi.ebay.at/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200602863175[br]Dopisany: 16 Sierpień 2011, 10:32_________________________________________________ale dla pewności trzeba podłączyć VAGa i przeczytać nr zegarów
Rapciuch-R1 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 ale dla pewności trzeba podłączyć VAGa i przeczytać nr zegarów ale jak kolega pisze to ja stawiam e zegary beda do wymiany
aju Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Jak już ma takie zegary to lepiej zmienić pływak albo przerobić zegary. Choć pływaki na szrotach tanie więc ja bym zmienił wtedy pływak i po sprawie
Rapciuch-R1 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Jak już ma takie zegary to lepiej zmienić pływak albo przerobić zegary. Choć pływaki na szrotach tanie więc ja bym zmienił wtedy pływak i po sprawie plywak mmmm... to niech zmieni plywak i wtedy zobaczymy cz dalej jest to samo...
Dragon30 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2011 więc jednak mam inne zegary i chyba własnie dlatego też nie mam kontrolki check engine (wogóle się nie zapala przy zapłonie)
Rapciuch-R1 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 więc jednak mam inne zegary i chyba własnie dlatego też nie mam kontrolki check engine (wogóle się nie zapala przy zapłonie) na to kolego wychodzi...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się