kudalty66 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 witam, jak w temacie, wiem że w Engine, grupie 1szej można to zrobić, potrzebuję jakieś wartości z którymi mogę swoje porównać,. I ewentualnie procedurę sprawdzenia. dzieki
IDUAL Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Chyba chodzi ci o to że log 001 statyczny pierwsza kolumna to obroty dróga dawka paliwa trzecia napięcie na sterowniku pompy czwarta temperatura (do logów rozgrzany samochód 90 stopni). Chodzi o to żeby dawka nie szalała i napięcie na pompie zbytno sie nie zmieniało na wolnych obrotach.
przemik Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 VAG iem nie mozna stwierdzic stanu pompy. Mozna domniemywac w jakim jest stanie i czy nalezy ją sprawdzic w warsztacie wyposazonym w odpowiednie przyrzady.
Arturoo Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 VAG iem nie mozna stwierdzic stanu pompy. Mozna domniemywac w jakim jest stanie i czy nalezy ją sprawdzic w warsztacie wyposazonym w odpowiednie przyrzady. też o tym słyszałem ,podobnie jak z vacuumpompą tyle ,że przy tej drugiej jest prościej ze sprawdzeniem bez wyciągania
kudalty66 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Chyba chodzi ci o to że log 001 statyczny pierwsza kolumna to obroty dróga dawka paliwa trzecia napięcie na sterowniku pompy czwarta temperatura (do logów rozgrzany samochód 90 stopni). Chodzi o to żeby dawka nie szalała i napięcie na pompie zbytno sie nie zmieniało na wolnych obrotach. gdzieś na forum tez to znalazłem, tylklo teraz nie mogę, byłoby dobrze miec wartości
przemek4net Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 W telegraficznym skroci w 001: obroty, dawka, czas trwania wtrysku (chyba wyrazony w kacie walka) - generalna zasada: - obciazony silnik (np klima) duza dwaka i duzy czas - nieobciazony: mniejsza dawka i mniejszy czas - pompa padaka (popularna kombinacja) mala dawka i duzy czas - tiptronic obciaza bardziej niz manual (podobnie obstawiam multi) - mala dawka to tez i mniejsze korekcje w 013 i 014 (padaka VP44 cieszyc moze malymi korekcjami) - podniesione wolne obroty (mozna w adaptacjach to zrobic) to i dawka wzrosnie - mozna dawke widziana (nie faktyczna) "podkalibrowac" w adaptacjach - zle ustawiony kat wtrysku (a nawet poprawnie ale nie pozwalajacy pompie osiagnac zadany kat wtrysku) i dawka moze wzrosnac => kat wtrysku opisalem w http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=103408 przyklad normalnosci 742 6.5 19 przyklad padaki 742 3.5 27 To tyle jezeli chodzi o dawke... jest jeszcze sterowanie katem wtrysku - jezeli pompa teoretycznie powinna osiagac zadny kat (patrz link wyzej) a dziwnie go w 004S nie osiaga i ma wysterowanie 100% to raczej jest uszkodzona Do pelni szczescia dochodzi w AKN (jak i AFB) mogacy wystapic zgon tranzystorka w elektronice co niektorym (pewnie Ci co na kolanach do Czestochowy chodza) upieka sie i sprawa konczy sie na lutowaniu + 10pln na tranzystor a innym na wymianie elektroniki z elektrozaworami + kalibracja (czytaj z wysylka do serwisu, mechanikiem co to demontuje i montuje jakies 2 kola) Pomp jest n rodzajow i z ilomas kombinacjami (manual, tip, multi) wiec nie porownuje sie "na pale" ale po prostu najlepiej poszukac jak maja inni z danym kodem silnika (to uwaga by w slepo nie patrzec ze 100% pewnoscia w naglowek loga gdzie sa podane zakresy wartosci poprawnych Jest jeszcze log (wylecialo mi z glowy jaki numerek) kodujacy na bitach potencjalne uszkodzenia w samej pompie (np uszkodzony czujnik obrotow) Jest jeszcze log z napieciami ale nie pamietam o co tam chodzi dokladnie Co do porownania wartosci to tutaj http://www.audiklub.org/phpBB2/viewforum.php?f=27 jest tego od zaj... i jeszcze troche Kabelek oczywiscie daje wglad w stan i nie jest to wyrocznia Pozdrawiam, Przemek
kudalty66 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2011 przemek, dzieki za konkretną wypowiedź, o to mi chodziło
Norbert_lux Opublikowano 10 Lipca 2019 Opublikowano 10 Lipca 2019 a czy można kabelkiem odczytać numer sterownika pompy? z naklejki na sterowniku wymazały się wszystkie cyferki,sterownik nie wygląda na oryginalny,możliwe że pompa po regeneracji , silnik na pewno był robiony ,widać że dużo dłubane,nawet pompka ręczna jest założona tam gdzie powinien być przezroczysty przewód paliwa, jakieś części od skody po napisach wnioskując,swoją drogą to nie wiem jaka skoda wychodziła z silnikiem 2.5 tdi V6,chyba Superb
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się