Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Samozapłon, co teraz?


Krzyh00

Rekomendowane odpowiedzi

Krzycho, robil Ci to WLodek ,czy ten typek z rokosowa? jak przelal olej to ladnie. musisz wyczyscic dolot z oleju i sprawdzic poprawnosc zalozenia przejsciowki bo czarny dym z wydechu to 99% nieszczelnosc. ja mam u siebie tez awxa wrzuconego, jak chcesz to mozesz w niedziele podjechac, mozemy oblukac o co cho i na vaga wrzucic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robił mi michał z raduszki.

dobra Pany pojechalem na kanal z kumplem i wszystko jasne, jest dziura jak stodoła ze palca mozna wsadzic, w wezu od razu na zakrecie za turbina do icka. teraz pytanie za 100 pkt, u mnie jest ta rura zakrecona tam jak pęto podwawelskiej, zeby bylo wiadomo narysowalem rzut od boku na szybko (czerwone to dziura):

b49c9d8f68e6375fmed.jpg

jakbym ucial rure tuz za dziura to by mi starczylo chyba zeby to zlaczyc, ale wtedy bedzie o polowe krotsza, zrobi sie takie kolanko po prostu, czy dlugosc tego ukladu ma jakies znaczenie czy moge to tak zrobic? bo generalnie nie wiem po co ona taka dluga i tyle zakretow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej szukaj nowej rury. Tymczasowo możesz zalepić taśmą zbrojoną lub profesjonalnie-tymczasowo rozciąć rurę gumową i wsadzić kawałek rurki stalowej (nie zapomnij o zrobieniu wyżłobień na opaski) o średnicy dopasowanej do gumy. Podejrzewam, że druga opcja jak każda prowizorka zostanie na wieczność :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w czym przeszkodzi jak bedzie polowe krotsza? na moje oko jest troche bez sensu taka pozawijana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest bez sensu, ta rura łączy element nieruchomy jakim jest wlot tej rury na dole z ruchomym silnikiem. Działa trochę jak sprężyna, przez co nie jest zrywana :hi:

Szukaj tego węża albo przetnij i wstaw dopasowaną rurkę w miejsce pęknięcia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tasma szybko pusci najlepszy ratunek to odciac kawałek na długosc dziury i zrobic wstawke z rury np starego tłumika skrecic to 2ma opaskami i mozesz wtedy hulać....

to chyba jest nawet ten... ewentualnie zadzwon do gosia sie zapytaj czy to jest ten zaraz na wyjsciu z turbosprężarki

http://moto.allegro.pl/audi-a4-waz-przewod-rura-turbo-1-9-tdi-afn-i1785690927.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to ten wąż, ja też mam ale cena jest dobra na tej aukcji, ja oddaję po 90 i schodzą jak ciepłe bułki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, problem rozwiazalem w ten sposob:

zdjcie273a.jpg

zdjcie275.jpg

zdjcie278c.jpg

zdjcie281k.jpg

zdjcie284v.jpg

ale mamy nowy problem, notorycznie wypada teraz ta redukcja razem z wezem z turbiny.. mechanik wspominal ze nie bylo zawleczki w komplecie

i ze wsadzil jakas inna troche za duza, do tej pory sie trzymalo, a teraz wywala. aju czemu nie dales mi zawleczki do turbiny? eh.. ciagle cos

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę masz do mnie dużo pretensji :( najpierw zadzwoniłeś że turbo padło, okazało się że że masz dziurę w dolocie, teraz że nie dałem Ci zawleczki....

nie dałem Ci zawleczki bo nikomu ich nie daje, bo wyginam je przy demontażu....

Wąż zleci z tej rurki w końcu bo nie jest poszerzona na końcu, trzeba ją trochę powyginać kombinerkami...

A taka spinka kosztuje parę zł....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodatkowo zobacz czy założyłeś poprawnie tą przejściówkę, czyli kołki blokujące trzyma zawleczka... bo napisałeś mi sms że CI się buja ta przejściówka.... a wcześniej Ci nie wypadała :mysli:

Dodatkowo ja np musiałem zmieniać uszczelkę na taką oryginalną z węża AWX bo ta na przejściówce lekko puszczała, stwierdziłem to po tym jak zaczęło się tam robić brudno....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę masz do mnie dużo pretensji :( najpierw zadzwoniłeś że turbo padło, okazało się że że masz dziurę w dolocie, teraz że nie dałem Ci zawleczki....

nie dałem Ci zawleczki bo nikomu ich nie daje, bo wyginam je przy demontażu....

Wąż zleci z tej rurki w końcu bo nie jest poszerzona na końcu, trzeba ją trochę powyginać kombinerkami...

A taka spinka kosztuje parę zł....

hmmm, nie mialem jak na razie zadnych pretensji wlasnie cos nadinterpretujesz, wrecz przeciwnie, starales sie pomoc za co chwala :hi: co do spinki jedynie zapytalem, bo na aukcji z ktorej kupilem przejsciowke odpisali mi ze ta zapinka to czesc turbiny i oni jej nie daja. juz nie chodzi o cene zapinki tylko o dostepnosc, wiem jak jest w aso powiedza pewnie ze za 2 tyg bedzie a ja musze jezdzic, jutro sie sprobuje dowiedziec, takze jak mozesz to zobacz czy jej nie masz gdzies. bo w zwyklych sklepach moto raczej marne szanse?

co do rurki nie powinna spasc, byla dosc gruba wiec giecie nie wchodzilo w gre, zeszlifowalem dookola zeby byl prog na opaske:

87036509.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

załatwię Ci to spinkę ale i tak z wysyłką zajmie to kilka dni... więć lepiej napisz w dziale części o nr tej spinki i zamów ją po nr np w InterCarsie, będzie na następny dzień :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no musialbym miec na czwartek max, bo w piatek mam trase 500km do zrobienia.

a co do uszczelki to tez jest dostepna w aso?

ogolnie wlasnie niepokoi mnie to ze jak lapie za waz i mocno szarpie to ta redukcja w turbinie rusza sie na boki tak z 1mm luzu ma, ale łudze sie ze to kwestia za duzej zawleczki... jakakolwiek nieszczelnosc na tych polaczeniach to rozumiem strata mocy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawleczka jak napisałem CI już zabezpiecza TYLKO PRZED WYPADNIĘCIEM.

Jutro poszukam po podwórku zawleczek, jeśli znajdę od razu wyślę, uszczelkę hmm musiał bym ściągnąć z węża a to średni pomysł lepiej kupić nową.

A TY idź do InterCarsu jeśli masz i niech poszuka w katalogu tej zawleczki, oni ściągają części do VAG na następny dzień

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja z innej beczki pytanko,ta przejsciowke mozna jakos inaczej zalozyc,bo mi SPIER***** olej rowno,na 99% z tego ale ten 1% zostawiam na to ze to od splywu oleju bo nie dalem uszczelki.Nieszczelnosci raczej nie ma bo nie ma dymu,a na logach nie widac:http://vaglog.rtnet.pl/patrykziomn11_55419.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja z innej beczki pytanko,ta przejsciowke mozna jakos inaczej zalozyc,bo mi SPIER***** olej rowno,na 99% z tego ale ten 1% zostawiam na to ze to od splywu oleju bo nie dalem uszczelki.Nieszczelnosci raczej nie ma bo nie ma dymu,a na logach nie widac:http://vaglog.rtnet.pl/patrykziomn11_55419.html

nie bardzo rozumiem co napisałeś :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi o ta redukcje na waz afn>awx.Bo tez mam luz jak ruszam na boki,cieknie olej.Dlatego pytam czy inaczej mozna zalozyc ta redukcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawleczka jak napisałem CI już zabezpiecza TYLKO PRZED WYPADNIĘCIEM.

Jutro poszukam po podwórku zawleczek, jeśli znajdę od razu wyślę, uszczelkę hmm musiał bym ściągnąć z węża a to średni pomysł lepiej kupić nową.

A TY idź do InterCarsu jeśli masz i niech poszuka w katalogu tej zawleczki, oni ściągają części do VAG na następny dzień

skad sie moze brac ten luz? bo widze producent tych redukcji jest tylko jeden, mogli ja zle wykonac? kurde zebym to sam skladal to bym cos wiecej wiedzial, a tak teraz na aucie to ciezko cos tam zobaczyc :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...