Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ALZ] Analiza błedów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam od pewnego czasu wyskakuja mi nastepujace błedy w róznych konfiguracjach:

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Control Module Part Number: 3B0 906 018 G

Component and/or Version: 1,6l/2V SIMOS3 00HS0005

Software Coding: 06001

Work Shop Code: WSC 06435

Additional Info: WAUZZZ8DZ1A009121 AUZ5Z0Y5054202

Faults Found:

16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1

P0171 - 35-00 - -

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

P0102 - 35-10 - - - Intermittent

16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1

P0171 - 35-00 - -

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

P0102 - 35-10 - - - Intermittent

16555 rozumiem ze to przepływomierz, jakie moga byc usterki tego błedu??

16486 o co chodzi z tym wywazaniem?? pytanie jak wyzej o powody bledu

zauwazylem ze bład 16486 wystepuje tylko i wylacznie na niskich obrotach tj gdy np ruszajac ze wstecznego za mało dam gazu, auto zamuli na chwile i juz bład wyskakuje

powyzsze błedy wyskakuje róznie tj albo parami albo po 3 albo wszytskie 4 albo wogóle tylko 1 , zapala sie przy tym kontrolka check engine, czasami jak postoi trche, odpalam na nowo to check gasnie czyli pewnie chodzi o sporadycznosc błedów, zalezy mi na samodzielnym usunieciu usterek bo nie chce znowu jakiemus mechanikowi placic za damski.

prosze o pomoc i pozdro

Opublikowano

16486 - to błąd przepływomierz za niskie napięcie wyjścia

16555 - korekcja mieszanki za uboga

a usterki spowodowowane złymi wskazaniami przepływomierza to może być np: za uboga mieszanka więc błąd 16555 może wynikać z błędu 16486 sprawdz połączenie przepływomierza lub wymien go.

Opublikowano

no wlasnie na poczatku pokazywal sie tylko blad ptzeplywomierza dopiero ostatnio doszedl blad mieszanki co mialo by sens. tylko nie wiem czy lepiej kupic uzywke z aledrogo czy tani nowy zamiennik bo nie chce od razu kupywac nowki ori zeby nie okazalo sie ze to nie to i pare stow w plecy :thumbdown:[br]Dopisany: 17 Sierpień 2011, 17:50_________________________________________________a jak spwdzic najlepiej połączenie?

Opublikowano

Jak kupiłem zamiennik przeływki to auto paliło 9l na sto kopciło jak staty ursus i klekotało ze nie wiem. Tak że tylko orginał jeżeli chodzi o przepływke jak już coś to kup używke tylko zaznacz że zwócisz jak nie bedzie działać.

Opublikowano

a jak sprawdzic polaczenie, co mozna zrfobic zanim sie wezme za wymiane??[br]Dopisany: 18 Sierpień 2011, 08:20_________________________________________________a jeszcze jedno pytanie. kiedy odpalam na zimnym silniku rano to błędy się nie pokazują . dopiero kiedy pojezdzę troche ale też nie zawsze kiedy się nagrzeje wyskakuje check engine blad przepływki i auto łapie lekkiego mula . czy to kolejny objaw że napewno trzeba wymienić maf?[br]Dopisany: 21 Sierpień 2011, 11:50_________________________________________________znalazlem cos takiego:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16555/P0171/000369

16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

Possible Causes

* Mass Air Flow Sensor (G70) defective

* Intake System Leak(s)

Possible Solutions

* Check Mass Air Flow Sensor (G70)

* Check Fuel Pressure Regulation

* Check Fuel Pump

* Check Injectors

* Check Intake System for Leaks

* Check Exhaust System for Leaks

* Check Secondary Air System for Leaks

* Check Vacuum Pipes for Leaks

czy potwierdzenie ze powodem obydwu błedów moze byc sama przeplywka

i teraz pytanie

mierzyłem vagiem mase przepływu i na jałowym oscyluje wokół 2 g/s

na trzecim biegu miedzy 3500 a 6500 rpm pokazalo max 70 g/s

rozumiem ze to o wiele za malo?? powinno byc 100-120?? bo nie moge takiej informacji nigdzie znalezc[br]Dopisany: 25 Sierpień 2011, 20:56_________________________________________________po wymianie przepływki na ori uzywke bład przepływki juz sie nie pokazuje, auto przyspiesza lepiej, nie urywa podczas przyspieszania

pozostaje bład 16555 który wciaz sie pokazuje

w czym moge szukac usterki, chodzi o cos z paliwem, jak znajde chwile czasu musze wymienic filtr paliwa bo chyba od 50 tys nie wymieniany

no i za wczesnie sie cieszyłem, bład 16486 nadal sie pokazuje jako sporadyczny, problem tkwi gdzie indziej[br]Dopisany: 04 Wrzesień 2011, 12:37_________________________________________________maly sukces, dzisiaj jestem po wymianie filtra paliwa, przeczuwałem najgorsze i wcale sie nie mylilem, ori od nowosci z 2000 roku, czyli 200 tys przejechane na jednym fitrze, po jego wymianie, błedy po kulkuminutowej jezdzie nie wystepuja, na wolnych obrotach gdzie od razu pokazywał sie bład mieszanki tez czysto.

teraz zaloze jutro stara przepływke bo jezdze na tej zakupionej, jak wszystko bedzie w porzadku to bede mial na sprzedaz

Opublikowano

Cześć i jak rozwiazaleś problem z 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too LowP 0102 - 35-10 - - - Intermittent u mnie też zaczął pojawiać się na niskich obrotach i zaczął zapalać się check engine.Na drugi dzień check gaśnie i znowu po iluś km pojawia się. Z góry dzięki za odpowiedź.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...