roman0012 Opublikowano 13 Lutego 2008 Opublikowano 13 Lutego 2008 Witam wszystkich klubowiczy i prosze o pomoc! Jezdze niezbyt dlugo Swoja A4 1.9 TDi oczywiscie :>Mianowicie mam problem tego typu,iz czy to zimny czy cieply silnik po przekroczeniu obrotow powyzej 3500obr silnik jakby pracowal tylko na dwoch garczkach jednym slowem tragedia :confused4:tak jakby sie zawory podstawialy.a moze to turbo przeladowuje?Pracuje tak jakies dwie minuty a potem sie stabilizuje i jest juz ok.Nie wiem co jest.Nie bylem jeszcze u mechanika-moze ktos spotkal sie z czyms takim? [br]Dopisany: 13 Luty 2008, 12:17 _________________________________________________Dodam jeszcze ze wraz z nierowna praca autko dymi na szaro(niebiesko)
Musashi Opublikowano 13 Lutego 2008 Opublikowano 13 Lutego 2008 stadardowo, bez podłączenia do VAG trudno cos powiedziec. powodow moga byc dziesiatki, niektore blache niektore powazne. dlatego niezbedna jest natychmiastowa diangostyka- sprawdzenie bledow, logi statyczne. z dynamicznymi bylbym ostrozny sprobuj zaczac od tego,to zerkniemy co widac
roman0012 Opublikowano 13 Lutego 2008 Autor Opublikowano 13 Lutego 2008 Wlasnie od tego bede musial zaczac....nie ma innej rady. Dzieki!
adadur Opublikowano 13 Lutego 2008 Opublikowano 13 Lutego 2008 Dokładnie trzeba zrobić pełne logi bo przyczyna może byc równie dobrze prozaiczna jak filtry powietrza czy paliwa po bardziej kosztowne
Musashi Opublikowano 13 Lutego 2008 Opublikowano 13 Lutego 2008 adadur nie strach poganiac audice na dwóch garach? o ile to sa faktycznie dwa gary a nie podobny efekt akustyczny moze niech wrzuci najpierw stat, z BS, skoro przy 3000 jest az tak tragicznie powinno od razu wyjsc
roman0012 Opublikowano 13 Lutego 2008 Autor Opublikowano 13 Lutego 2008 przeciez nie chodzi ciagle na 2 tylko jak ja przeciagne to strasznie tlucze ale po paru minutach sie stabilizuje....Powiem szczeze ze w trakcie jazdy mi sie to nie zdaza...na jalowym jedynie bez obciazenia...[br]Dopisany: 13 Luty 2008, 15:46 _________________________________________________Wydaje mi sie ze <Krisrw23> ma podobny problem. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=24938.0
Musashi Opublikowano 13 Lutego 2008 Opublikowano 13 Lutego 2008 to wam sie watki zapetlily mozecie teraz powolac stowarzyszenie MTS czyli Mam To Samo zrob logi. wydawac moze sie dużo.
szogun0 Opublikowano 13 Lutego 2008 Opublikowano 13 Lutego 2008 To mechaniczne sprawy. Obstawiałbym zawory jednak.
adadur Opublikowano 14 Lutego 2008 Opublikowano 14 Lutego 2008 W dieslu mało prawdopodobne aby któryś gar nie miał spalania no chyba że tak jak szogun pisze zawory zostały już tylko z nazwy ...
roman0012 Opublikowano 14 Lutego 2008 Autor Opublikowano 14 Lutego 2008 No tak ale wydaje mi sie gdyby zawor cisnienia oleju byl uszkodzony,wysokie cisnienie oleju powoduje podstawianu sie popychaczy...chociaz podobne anomalia wystepuja gdy turbo przeladowuje...moze to N 75?
demoralizator Opublikowano 14 Lutego 2008 Opublikowano 14 Lutego 2008 podłączam sie pod temat. Mam dokładnie te same objawy w AHU wymieniłem pompe olejową i na jakiś czas było ok ale ostatnio na dłuższej trasie zrobiło jeden raz to samo ;( ale przynajmniej to nie 10 razy dziennie jak wcześniej. Od niedzieli jednak jest dalej spokój i myślę że nie powróci
roman0012 Opublikowano 14 Lutego 2008 Autor Opublikowano 14 Lutego 2008 Ale co stwierdzil mechanik...ze pampa czy moze zawor cisnienia oleju..?Mierzyles cisnienie zanim wymieniles pape??Mam na mysli cisnienie oleju powyzej 2000obr......
demoralizator Opublikowano 14 Lutego 2008 Opublikowano 14 Lutego 2008 niestety nie miałem okazji a pompa wpadła mi w ręce przez przypadek przed zamknięciem sklepu i tak wieczorkiem jakoś się zmieniła Jak znowu wytnie mi taki numer to śmigam odrazu na pomiar. Dodam że mierzyłem kompresję (jest w porządku) podłączałem vaga (zero błędów)
Krisrw23 Opublikowano 4 Maja 2008 Opublikowano 4 Maja 2008 Witaj kolego roman0012 pisałeś na moim do mnie że masz taki sam problem jak go nie rozwiązałeś to myślę że masz ten sam problem co miałem zobacz o co mi chodzi, Stawiam :drunk:80% że to stary olej masz w silniku http://www.a4-klub.pl/smf/b5_avg_gasnie_silnik_bialy_dym_pomocy-t24938.30.html Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się