Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Audi A6 C6 Pełen pakiet S-line, pierwsze w Polsce 2.0 tdi quattro


peter22

Rekomendowane odpowiedzi

no tak jak myślałem ze będą takie problemy :)

trzeba znaleść wszytsko od 3.0 TDI w manualu i wszytsko podejdzie do 2.0TDI

walcz :) dalej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto już poskładane , dzisiaj jeszcze czekam na pompę do baku bo okazało się że ktoś zajebał kosz z pompą i jak mechanik pojechał na jazde próbną o okazało się że po przejechaniu kilometra auto stanęło. Myslelismy że po postu pompa padła bo nie wiadomo ile czasu zbiorni leżał przed kupnem . było to w piątek na fajrant. w Poniedziałek zdjęliśmy dekiel od pompy a tam naszym oczom ukazał się poucinane przewody i wężyki.ABs mój przyjmuje kodowanie tylko teraz trzeb wiedzieć jakie wpisać . Na próbę wpisaliśmy od 3.0 tdi automat z pneumatyką . i wyskoczyły błędy od pneumatyki i haka elektrycznego który ja posiadam a tamto audi nie miał . Wiec nie trzeba zmieniaćABS tylko go przekodować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto już poskładane , dzisiaj jeszcze czekam na pompę do baku bo okazało się że ktoś zajebał kosz z pompą i jak mechanik pojechał na jazde próbną o okazało się że po przejechaniu kilometra auto stanęło. Myslelismy że po postu pompa padła bo nie wiadomo ile czasu zbiorni leżał przed kupnem . było to w piątek na fajrant. w Poniedziałek zdjęliśmy dekiel od pompy a tam naszym oczom ukazał się poucinane przewody i wężyki.ABs mój przyjmuje kodowanie tylko teraz trzeb wiedzieć jakie wpisać . Na próbę wpisaliśmy od 3.0 tdi automat z pneumatyką . i wyskoczyły błędy od pneumatyki i haka elektrycznego który ja posiadam a tamto audi nie miał . Wiec nie trzeba zmieniaćABS tylko go przekodować.

Ciekawe ,w A5 czy A4 B8 nie ma takiej mozliwosci ,inne sa sterowniki do oski ,inne do quattro.

Zakladam ,ze kodowales VCDS-em ,dlatego nie ma opisu.

Musisz podlaczyc sie VAS-em.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jutro odbieram Auto dzisiaj wpadła pompa paliwa i został podłączony jeden kabelek do licznika . Wszystko działa , mechanik dzisiaj pojeździł autem i wszystko działa tak jak powinno . ABS działa jak powinien , ale to się okaże w dalszej eksploatacji . Jak na razie szukam audi a6 c6 3.0 tdi z manualem bez pneumatyki i z el. hakiem żeby spisać kody ABS-u. Jutro ostatnie sprawdzenie oleju w skrzyni i odpowietrzenie sopowalniaczy , zmiana opon na zimowe 18 i geometria zawieszenia . Korekta obowiązkowa bo inaczej jest zestopniowana skrzynia. Szukałem wydajniejszych wtrysków ale są tylko Basio czy jak tam się to pisze . A że ich żywotność jest niska , to odpuszczam na jakiś czas.

---------- Post dopisany 25-11-2013 at 19:03 ---------- Poprzedni post napisany 24-11-2013 at 21:11 ----------

auto odebrane , teraz czekam na śnieg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korektę jak najszybciej bo się dziwnie jeździ turbo załącza się wyżej niż przed zmiana skrzyni. Po mieście trochę męczące .:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ty tez dajesz czadu z modami

---------- Post dopisany 06-12-2013 at 19:18 ---------- Poprzedni post napisany 26-11-2013 at 12:11 ----------

dzisiaj pierwszy śnieg i udało się pokręcić pierwsze bączki . Ze skrzyżowania też już nie ma problemu aby szybciej ruszyć . Generalni warto było zainwestować w quattro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli Piotrek podumowywując

Skrzynia 3.0 TDI manual

Most 3.0 TDI manual + całe sanki itp

Zbiornik paliwa

Spawanie podpory wału

Osłony itp

Kabelek do licznika do paliwa :)

Wał 3.0 TDI manual

Czy jeszcze coś Cie trafiło po drodze ??

PS nie masz pewnie spisanych części ?? i ich numerów ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

boberek - po pierwsze "to przecież się nie da" a po drugie, "jak Cię nie stać, o nie kombinuj" :polew: No i kolejny mit obalony - można mieć quattro w 2.0tdi - ano można :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

boberek - po pierwsze "to przecież się nie da" a po drugie, "jak Cię nie stać, o nie kombinuj" :polew:

:polew:

I jak pierwsze testy na sniegu były?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze trzeba kupić podpore skrzyni i zmienić lewarek zmiany biegów . Auto przetestuje jak będzie wiecej śniegu , cos sie nakreci. Obecnie mam tylko problem z tempomatem wylancza sie przy wyższych prędkościach . Szukam kogoś kto ma 3.0 w manualu żeby sczytac z abs kodowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

boberek - po pierwsze "to przecież się nie da" a po drugie, "jak Cię nie stać, o nie kombinuj" :polew: No i kolejny mit obalony - można mieć quattro w 2.0tdi - ano można :kox:

no to zapamietam do końca życia :) bezmózgi z A6 są moimi idolami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto dostało trochę wosku na zimę . Miałem robić korektę ale osoby co sie tym zajmują doradzimy mi żeby zrobić po zimie . Wiec nowe pasty wyprubuje po zimie.

image.jpg

image.jpgAuto dostało tez nowy setap na zimę , wcześniej to był setap letni

image.jpgZrobiłem kilka fotek licznka nowa skrzynia ma sporo dłuższe przełożenia i tak na 6 biegu wyszło

image.jpg

image.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

180 km/h tak tylko dla pokazania obrotów. Grzesiu z tempomatem mam teraz tak ze nie działa tylko na 6 biegu na 5 działa bez problemu nawet przy 140 . Co to moze byc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...