peter22 Opublikowano 11 Października 2013 Autor Opublikowano 11 Października 2013 W poniedziałek startujemy okazało się ze kolega nie posprawdzal czy graty do siebie pasują . I jest pare niepasujących podzespołów pomiędzy a4 CAHA a a6 c6 . W poniedziałek skrzynia robi wypad i jak nowa będzie pasowała to reszta tematu do ogarnięcia tzn przełożenie fałsz w dyfrze, przerobienia wału w skrzyni CAHA jest inne mocowanie na frez a w 3.0 skręcana na śruby . Mocowanie wału od strony dyfra pasuje p&p . Jeśli skrzynie nie podpisuje to będzie mniej roboty bo wystarczy skrzynie zmienić na taka od 3.0 tdi manual. Dyfra od 3.0 już mam . Wolał bym żeby została skrzynia od silnika CAHA ponieważ ma przebieg 6 tys. A wiadomo jakie obecnie 3.0 tdi maja przebiegi . W poniedziałek się wszystko okaże . A narazie śmigać cały czas na rezerwie żeby zbiornik był lekki przy wymianie :grin:
peter22 Opublikowano 11 Października 2013 Autor Opublikowano 11 Października 2013 Tak doszło ale nie rozkrecalismy jeszcze i nie wiem jak to wyglada. Wysłałem im komplet z dwumasem żeby w razie potrzeby splajtowała .
peter22 Opublikowano 11 Października 2013 Autor Opublikowano 11 Października 2013 Wyskoczyło mi coś takiego wrclaguna nie chce otrzymywać wiadomości, bądź nie jest uprawniony do ich otrzymywania. Dlatego nie możesz wysłać do tej osoby żadnej wiadomości. Jeżeli próbujesz wysłać tą wiadomość do wielu adresatów, usuń wrclaguna z listy adresatów i wyślij wiadomość ponownie. ---------- Post dopisany at 08:57 ---------- Poprzedni post napisany at 08:55 ---------- Sprzęgła SC Regeneracja ul Skoczylasa 10 03-465 Warszawa tel 22 6199219
peter22 Opublikowano 13 Listopada 2013 Autor Opublikowano 13 Listopada 2013 Auto odpalili , zmienić trzeba lewarek od zmiany biegów bo obecnie 1,3,6 mam na dole a reszta na gorze . Dzisiaj miał dojść i mieli to podmienić na taki od 3.0 tdi. Trzeba jeszcze przestawać wydech bo będzie mosi iść trochę inaczej . ABS jeszcze nie wiemy jak sie zachowa ale to już na spokojnie . Do końca tygodnia mam nadzieje ze wyjedzie . Po drodze były komplikacje np wał od automata jest o 2 cm krótszy niż manual. A ze manual nie do dostania od maniaka to trochę sie zeszło . Łapa pod skrzynia nie pasowała tez trzeba było od manualna szukać tragedia. Ale nikt nie mówił ze będzie latwo
vdm Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 no to gratuluje cierpliwości i fajnie, ze udało się praktycznie wykonać najlepszy mod w Audi
MarcinOslo Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 ABS napewno do wymiany odrazu. U mnie w A5 po przejechaniu kilkudziesieciu metrow na desce robila sie totalna choinka ,swiecilo sie prawie wszystko ,lapal kilkanascie wogole nieopisanych bledow ,deaktywowalo sie polowa systemow calego auta ,przestawal dzialac predkosciomierz itd. Przy manualnej skrzyni nie ma zadnego sterownika ,ale jest kodowanie napedu quattro w sterowniku silnika ,pod ktorym sa miedzy innymi parametry przelozen skrzyni biegow (skrzynie quattro maja krotsze przelozenia) i kilka innych. Nie wiem jak to wyglada w A6 ,ale u mnie w A5 wlasnie to okazalo sie sporym problemem ,bo sterownik silnika nie przyjmie kodowania Q ,jest pomysl ale poki co jeszcze tego nie ogarnalem i jest kilka nieporzadanych objawow. Tak to w skrocie wyglada w A5 2.0 TFSI ,tez dokladalem Quattro Tylko ze ja poszedlem inna droga przy szukaniu czesci ,wzialem VIN innej A5 takiej samej jak mojej tylko z Q ,pojechalem do ASO i na podstawie tego VIN'u zrobilem sobie spis wszystkich czesci ,ktore potrzebowalem wymienic badz dolozyc
peter22 Opublikowano 14 Listopada 2013 Autor Opublikowano 14 Listopada 2013 w a5 chyba więcej elektroniki ja się wzorowałem na opisie z naszego forum tylko na a4 b6 i tam problem był z absem tylko taki że objawiał się szybszym załanczaniem , Powiedz mi czy z ABS trzeba zdejmować ochronę komponentu????
MarcinOslo Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 Powiem szczerze - nie wiem .. Sterownik kupilem uzywany ,wymienialem w ASO ,ale z tego co pamietam to tylko go kodowali ,nie bylo mowy o komponencie
peter22 Opublikowano 14 Listopada 2013 Autor Opublikowano 14 Listopada 2013 Ja mam cały abs od 3.0 tdi quattro tylko ze od automata mam nadzieje ze nie ma to różnicy
peter22 Opublikowano 14 Listopada 2013 Autor Opublikowano 14 Listopada 2013 Dzisiaj wydech wyspawany olej do skrzyni i dyfra zamówiony w aso jutro montaż . Mam dosyć tych sprzedawców z Allegro nie wiedza co sprzedają . Mechanik zamówił wybiera kod 3.0 tdi manual a ten przysłał mi od 2.0 tdi . Dzisiaj znalazłem odpowiedni ikompetentnego sprzedającego w sobotę mam dostać wybierak. Jutro jak wszystko się poskłada to wyjadę i zobaczę co się dzieje na tym abs . Będę musiał tylko uważać na biegi bo są odwrotnie ---------- Post dopisany at 20:57 ---------- Poprzedni post napisany at 20:57 ---------- ABS nie ma OCHRONY Dzięki Grzesiu , a ty kiedy działasz?
MarcinOslo Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 Mi tez ktos tam wczesniej proponowal zebym szukal skrzyni od Diesla ,bo sa mocniejsze itp. ,ale jak zaczalem przegladac czesci i zobaczylem ile tego jest ,to stwierdzilem ze w ten sposob nigdy nie dojde do ladu. Inna skrzynia ,to inny wal (dlugosc ,moze mocowanie) ,inny dyfer ktorych tez jest troche (sa rozne gabarytowo ,do tego sa rozne przelozenia) ,inne polosie itd. Dlatego nic nie kombinowalem i mechanicznie mam wszystko w 100% jak w oryginale No moze poza wskaznikiem paliwa ,ale to juz najmniejszy problem ,wystarczy pociagnac dwa kabelki do zegarow ,ale narazie nie chce mi sie nawet o tym myslec ,bo na jednym czujniku wskaznik tez dziala ,trzeba tylko wiedziec jak z niego odczytywac
peter22 Opublikowano 14 Listopada 2013 Autor Opublikowano 14 Listopada 2013 ja mam przerobiony już zbiornik pod katem elektroniki . Ja mam taki problem ze w a6 c6 2.0 tdi nie wychodziło w quattro . Ale skrzynia od 3.0 pasuje do 2.0 wał dyfra tez mam od 3.0 obroty kół się zgadzają wiec wszystko powinno być ok. Mam taka nadzieje ze już za wiele niespodzianek nie będzie
MarcinOslo Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 To mechanicznie z napedem powinno byc ok ,a ABS .... ,wyjdzie w praniu Sterownikow ABS'u jest tez mnostwo ,do A5 naliczylem kiedys ponad 25 chyba ,kazdy ma inna koncowke Tylko do 2.0TFSI Quattro na przelomie 6 lat zmienial sie chyba z 6 razy Co do kodowania to da sie go przekodowac VCDS'em po zalogowaniu sie ,ale u mnie nie ma opisu pierwszego Bajtu ,wiec mozna go przekodowac ,ale trzeba wiedziec co mu trzeba wpisac ,ewentualnie VAS'em w ASO
Rekomendowane odpowiedzi