abdul81 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 pojawił się taki mały problem mianowicię spadło mi ciśnienie doładowania wcześniej w peaku było ok 1.4 bar na każdym biegu. Obecnie dość często na 1,2 i czasami 3 biegu ledwo okolice 1.0 - 1.1 bar na 4 i 5 biego jest ok 1.3 - 1.4 bara. Do tego kilka razy zdażyło się że na każdym biegu ciśnienie wynosiło ok 0,6 bara i tak np przez godzinę a później ok. no i czasami jest wszystko ok na każdym biegu. Jedyny błąd na vagu to błąd czujnika temp. płynu chłodniczego. Ma ktoś jakieś dobre pomysły co to może się dziać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 szukaj nieszczelności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abdul81 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 no właśnie przepatrzyłem wstępnie węże wężyki itp i nic takiego nie znalazłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 DV-ki sprawne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abdul81 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 no własnie sprawne ;( ostatnio jest cały czas tak że tylko na 1,2 i czasami na 3 jest w peaku 1 bar a 4 i 5 1.3bar a wczesniej na kazdym było 1,4 a na 1 i 2 to głowe chciało urwać a teraz jest słabiej na 1 i 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 w allroadzie po kupnie miałem podobny problem i u mnie to był łącznik tak zwany Y miał delikatną nieszczelność ujawniająca się pod ciśnieniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iceweed 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Czujnik najpierw wymień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 temat rzeka, caly układ do sprawdzenia, dv, n75, icki, rura Y, trójnik F.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracjan 1 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Sprawdź trójnik F, ja dzisiaj w serwisie zamawiałem, u mnie bardzo szybko doładowanie spadało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abdul81 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 trójnik wygląda ok poza tym nie jest ori tylko wzmacniany silikon już więc nie powinien raczej paść, może jutro trochę więcej czasu będzie to rozbiorę cały dolot i wogóle i posprawdzam wszystko po kolei bo w sumie to n75 jeszcze nie sprawdzałem A czy n75 jest ten sam co w 1.8t bo taki dobry mi został? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbi 1 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Jakie masz turbiny,że ładują 1.4? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abdul81 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 seryjne 1.4 to tylko przez chwile w peaku później spada do 1.0 przy odcince Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Jakie masz turbiny,że ładują 1.4? miałem zadać to samo pytanie Zeby nie było OT , sprawdz układ czy szczelny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 N75 chyba nie jest ten sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abdul81 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 no to muszę załatwić jakiś n75 na podmiankę bo błędu nie pokazuje na vagu ale ponoć mechnicznego błędu nie pokaże [br]Dopisany: 23 Sierpień 2011, 21:41_________________________________________________hhmm a chciałem właśnie wystawić na sprzedaż a tu musiało się zwalić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 sprzedaz?????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abdul81 0 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 no sprzedaż fura idzie na części cała bo pewnie więcej odbiorę niż za całość... szykuje się na coś większego i mocniejszego :decayed: rodzinka się powiększa i myślę nad RS6 lub ewentualnie S6:gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się