Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Traci moc jak się rozgrzeje


JarusKK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Mam ADR z instalacja LPG na zimnym silniku jak zapale go i zaczynam jazde jest ok ale jak silnik rozgrzeje się tak konkretnie to tak jak by tracił moc :/ i to nie ma różnicy czy na Benzynie czy na LPG :/ silnik pracuje równo nie ma żadnych zaburzeń w pracy, kwestja jest tylko w tej utracie mocy;/ niestety nie mam mozliwości porównania z innym;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wlasnie w tym zakresie jak jest cieply:) a jak zimny to zwija sie inaczej od samego dolu a jak sie rozgrzeje to w tym zakresie mizernota i ogolnie od dolu;/. Wiem ze to nie jest zadne V6 ale na zimnym troche lepiej sie zbiera ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja mam podobnie nie zawsze co prawda ale jednego dnia ma lepszego buta a drugiego jest słabsza . Mi do głowy przychodzi katalizator może dusić silnik . Musze podjechać kiedyś do tłumikarza niech go wytnie w piz*ziu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zimnym silnik większą dawke dostaje także może sprawdź sobie ciśnienie paliwa na rozgrzanym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh no i u mnie na LPG i na PB jest to samo :/ ciężka sprawa z tym brakiem mocy :/ nad tym katem też myslałem ale to objawami była by także nierówna praca silnika i dziwne zachowanie :/ a u mnie obroty są idealne:):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie też nierówna praca heh, czyli to samo co ja heh czekamy może jakieś pomiary nam pomogą albo się wkurwię i oddam samochód do mechanika wyłożę 500 zł i rób k**wa. Bo normalnie czasami mnie to wkurza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja juz wiem co i jak :):) w silnikach wolnossących powietrze do cylindra jest dostarczane bezpośrednio czyli filtr przepustnica i cylinder dopóki powietrze jest zimne i silnik jest w miarę zimny to jest ok :) silnik zawsze chodzi lepiej i efektywniej na zimnym powietrzu:) a kiedy rozgrzewa sie wszystko to i powietrze zanim dotrze do cylindra staje sie ciepłe i silnik traci na efektywności :/ Dlatego w silnikach z doładowaniem są montowane chłodnice powietrza aby chłodziły ono powietrze które dostarczane jest pózniej do cylindra pod ciśnieniem większym jak ciśnienie atmosferyczne. Wiec problem rozwiązany silnik wolnossące tak maja a im dłuższy układ ssania tym gorzej. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...