tryn Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Witam, niedawno w moim A4 2.5TDI (1999r) padla pompa paliwa.. najpierw cieszylem się, że to nie pompa wtryskowa ale później dowiedziałem się, że taki element nie jest dostępny w focie a panowie w IC powiedzieli mi, ze mogą mi taki element ściągnąć na indywidualne zamówienie ewentualnie proponują org cześć za +/- 2000 zl... oznaczenie org części to 8D0906087AN. Pokręciłem się po internecie i znalazłem zamienniki do 2.5 ale A6 z innym oznaczeniem, czy jest jakaś możliwość żeby wsadzić inna pompę niż ta 8D0 czy musi być koniecznie taka? Z gory dziekuje za pomoc, pozdrawiam
mlodyy Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 kolego kup sam wkład pompy tak zwany silnik, nie wiem jak jest to rozwiązane w 2.5 tdi ale w 1.9 AJM pompa w zbiorniku jest spieprzając ciśnienie to 1,5 bara ogólnie nieosiągalna ale bez problemu dobrałem sam wkład zamiennik za 80zl i działa juz 2 lata
tryn Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2011 takie rozwiązanie byłoby mega, czyli jesli dobrze zrozumialem to wklad np z A6 2.5 TDI powinien bez problemu dzialac tak? dzieki za pomoc
SotoM Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 kolega wyzej opisuje zabieg jaki dokonał silniku 4-ro cylindrowym na pompowtrysku, który wyposarzony jest w pompe paliwa w zbiorniku . twój silnik jest 6cio cylindrową V-ką ,która nie posiada takiej pompy tylko pompe wtryskową zamontowana przy silniku i to ona ciągnie paliwo ze zbiornika. z tego co wiem pompa V6tki musi być zapisana do komputera czy na odwrót - pogmatwane to wszystko jest... jak masz co kolwiek kupowac ori i to przez intercars to lepiej sam się pofatyguj do ASO i sam to sobie kup po co masz placic jeszcze dodatkowa marze intercarsu... co dokładnie padło ci w tej pompie..?? moge ci dac ewentualnie namiar na czesci uzywane tylko że ze Szczecina.
AndyN Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 kolega wyzej opisuje zabieg jaki dokonał silniku 4-ro cylindrowym na pompowtrysku, który wyposarzony jest w pompe paliwa w zbiorniku . twój silnik jest 6cio cylindrową V-ką ,która nie posiada takiej pompy tylko pompe wtryskową zamontowana przy silniku i to ona ciągnie paliwo ze zbiornika. (...) Twierdzisz, że w V6 tdi nie ma pompy spiętrzającej w baku?
SotoM Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Twierdzisz, że w V6 tdi nie ma pompy spiętrzającej w baku? po dłubaniu w necie dowiedziałem sie ze jednak jest....ale ona służy tylko do zapełnienia filtra paliwa.... a byłem pewny ze nie ma, ale i tak pompa wtryskowa sama zasysa sobie paliwo z filtra...
mlodyy Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 tak sama zasysa ale jeśli jest mniej niz 1/4 baku to sie włącza spiętrzająca nie wiem jak to dokładnie działa ale jesli jest pompa spiętrzająca walnięta to z paliwem leci powietrze i albo auto przerywa albo nie chce odpalić
dworzak Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Kolego tryn spokojnie możesz kupić taką pompkę z jakiegoś rozbitka albo anglika (2,5tdi) ponieważ nie jest ona w żaden sposób programowana przez komputer. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce (jeśli masz w zbiorniku ok 1/4 paliwa lub mniej) pompka ta pompuje paliwo do specjalnego zbiorniczka a następnie paliwo z tego zbiorniczka jest zasysane przez pompę wtryskową. Było już parę postów na forum odnośnie takiej pompki. Jak nie masz kasy na zakup pompki prostszym rozwiązaniem jest zalanie paliwa powyżej 1/4 baku ale wtedy musisz się pilnować - decyzja należy do Ciebie. W ASO taka pompka ze zbiorniczkiem kosztuje ok 2tyś. zł
szymus_k Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Tylko pamiętaj żeby pompa wtryskowa nie zassała Tobie zbyt dużo powietrza albo coś, bo wtedy to sterownik do regeneracji...
SotoM Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 czyli wniosek taki ze auto z zapakowanym silnikiem 2,5 musi mięć non stop pełen bak ON...
tryn Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2011 na 100 chodzi o pompę w baku bo krok po kroku śledziłem "skąd dokąd" i zauważyłem, że w przewodzie paliwowym dochodzącym do pompy wtryskowej mam masę powietrza, rozebrałem podłogę i zgodnie z przypuszczeniami pompa w baku milczy.. (coś słyszałem o tym żeby prawie pod korek lać i będzie działać ale niedługo będę musiał pogonić to autko a wolałbym żeby wszystko było ok przy sprzedaży ) ale teraz przynajmniej wiem ze nie muszę bulić 2k za pompkę w aso tylko przytulę jakiś zamiennik albo z jakiegoś rozbitka :> Dzięki wielkie za pomoc
Arturoo Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 czyli wniosek taki ze auto z zapakowanym silnikiem 2,5 musi mięć non stop pełen bak ON... dobrze jest nie schodzić poniżej 1/3 zbiornika wtedy ta pompka z baku nie będzie pracowała dodatkowo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się