Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[INNE] Brak przyspieszenia na niskich obrotach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przepraszam jeśli taki temat już istnieje

Jeszcze nie byłem na vag-u,wiem że to niezbędne, ale objawy nizej opisane,może pozwola zdiagnozować usterke na sucho za pomoca użytkowników tego forum. Turbo czyszczone osobiście jakieś 7000 km temu,to był maj, potem wizyta u Aligatora na wirusa i wszystko było ok. i dzisiaj - auto nie reaguje na pedał przyspieszenia, tzn. im wyzsze obroty tym jest normalniej, tak powyżej 3000/min jest normalnie idzie jak burza, im mniej obrotów tym wieksze zamulenie.Jak powoli miarowo wciskam pedał to efekt ten nie występuje, ale to trwa i trwa. Tak próbowałem jakby pompować pedałem przyspieszenia i to dawało jakis rezultat i wtedy auto przyspieszało ale nastepuje to powoli, czasami za powoli. Spotkał sie ktoś z takim zdarzeniem w swoim samochodzie? Prosze o jakies sugestie

[mod]uzupełnij profil [/mod][br]Dopisany: 23 Sierpień 2011, 14:30_________________________________________________Chciałem dodać że autko to toledo 1.9 TDI, tylko na forum seata jakos nikt sie nie kwapi do pomocy, a profil stworzyłem żeby tylko było nie bierzcie go na poważnie, prosze pomózcie

[mod]Jeśli chcesz pomocy to też traktuj innych poważnie, a nie uzupełniając profil informacjami z kosmosu. Po drugie istnieje tu regulamin i trzeba się do niego dostosować, a nie przepraszać za coś co już łamie regulamin i powinno wylądować w koszu.[/mod]

Opublikowano

Mojemu kumplowi jak tak sie działo dopiero powyżej 2500 fajnie jechało to okazało sie że turbo do czyszczenia bo wogóle sztanga nie chodziła i wężuk podciśnienia był dziurawy.Ale jeżel chcesz trafnej diagnozy anie wróżenia to najlepiej komplet logów i do diagnostyki vag

Opublikowano

Niedawno miałem identyczny problem. Okazało się, wężyki podciśnienia były dziurawe.

Opublikowano

Sprawdź czujnik temperatury paliwa i jego wskazania

Opublikowano

Witaj mcryb1 :)

Badz powazny i popraw lub uaktualnij swoj profil...

Bo jesli nawet moderator cie nie wywali, co i slusznie by zrobil.

To koledzy potraktuja Ciebie tak ja potraktowano cie na forum Seata.

Pozdrawiam Dana :)

ps. naprawde, poza tym nic do Ciebie nie mam. :gwizdanie:

ps. a co Ty wogole masz za auto Q7, 1.9 TDI, ALZ 1.6, czy jeszcze jakies INNE? A moze to UFO? :mysli:

Opublikowano

Witam, profil uzupełniłem, :good: , a co do tematu, to byłem na vag-u, jak sie okazało bardzo dobrego znajomego od Aligatora, i diagnoza brzmi, turbina nok, czyli albo regeneracja, albo wymiana i tu chciałbym zapytać, czy nie ma ktos do sprzedania używki ze 130 konnego silnika.

Opublikowano

Witaj mcryb1 :)

No widzisz jak ladnie teraz wygladasz...(profil) :good:

Ale co do twojego pytania to nie jestem pewna czy turbina z silnika 130 PS bedzie pasowala do AFN na zasadzie wyjmij - wloz. Gdzies czytalam ze wiaze sie to z duzymi zmianami w silniku. Jesli sie myle to napewno ktorys z kolegow to poprawi.

Pozdrawiam :)

ps. no i popraw dane silnika...

Opublikowano

nie ma afn z toledo jest tylko

ASV badz AHF w 110koni

turbo wieksze pasuje z ARL

Opublikowano

nie ma afn z toledo jest tylko

ASV badz AHF w 110koni

turbo wieksze pasuje z ARL

W pierwszych modelach toledo II były AFN mój brat ma, Ale wydeje mi się ze to tylko pierwszy wysyp w 99 roku był. 2001 juz nie miały AFN.

Opublikowano

nie ma afn z toledo jest tylko

ASV badz AHF w 110koni

turbo wieksze pasuje z ARL

W pierwszych modelach toledo II były AFN mój brat ma, Ale wydeje mi się ze to tylko pierwszy wysyp w 99 roku był. 2001 juz nie miały AFN.

co ty piszesz kolego w zyciu

Opublikowano

Kolejne sprostowanie, przy wyborze silnika w profilu, nie było ASV wiec wybrałem najbardziej zbliżony czyli AFN ;( już poprawiłem to inaczej wpisując, nikogo nie chciałem wprowadzic w błąd, dzieki za w/w podpowiedzi.

Opublikowano

nie ma afn z toledo jest tylko

ASV badz AHF w 110koni

turbo wieksze pasuje z ARL

W pierwszych modelach toledo II były AFN mój brat ma, Ale wydeje mi się ze to tylko pierwszy wysyp w 99 roku był. 2001 juz nie miały AFN.

co ty piszesz kolego w zyciu

Może foto wklejki z bagażnika chcesz?? sam koleś w Ic mi powiedział o tym ze w 99r toledo II miał afn.

Opublikowano

Kolega mcryb1 juz zdecydowal sie ze ma silnik ASV i teraz jest pytanie. Czy turbo z ARL bedzie pasowac na zasadzie wyjmij stare wloz nowe. Czy jednak czekaja go jakies przerobki.

Mysle ze chyba jednak nic z tego (IC, soft, itd), gdyz jak czytalam silnik ARL to 150 PS.

Mysle ze poniewaz sa to jednak inne silniki niz w Audi koledze mcryb1 trudno bedzie tu na forum uzyskac odpowiedz.

Ale polecam koledze mcryb1 lektury na google np. turbo ARL

Lub np. link http://www.tdi-tuning.pl/forum/viewtopic.php?p=10507

Lub link wlasnie o zmianie turbo z ASV na ARL, ale to wlasnie tylko forach Seata.

http://cordobaklub.pl/forum/viewtopic.php?p=42334&sid=31cb062a8ae50e022d7b2135e03a1f12

Mysle ze pomoglam duzo i wiecej juz nie bedziemy na forum Audi mogli koledze pomoc.

Moderator rozwazy czy watek nadeje sie do zamkniecia.

Pozdrawiam Dana :)

Opublikowano

Witam, gdy wutargałem turbine, okazało sie że tylko gruszka jest zapieczona, wiec małe piwo i zamiana turbiny na większą narazie zostaje zaniechane, dzięki wszystkim za pomoc, a moderatora prosze o usunięcie tego wątku, pozdrawiam

Opublikowano

Powodzenia mcryb1, milo bylo cie goscic. :hi:

Pozdrawiam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...