pawullonn 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Koledzy jedna usterka z turbo wyjaśniła się, pojawiła się kolejna, Na wolnych obrotach drga buda, silnik nie faluje i nie ma tych drgań co są na budzie, jak wyłączam go, to mocno zarzuca samochodem, nie zależnie czy sprzęgło wciśnięte czy nie objawy są takie same, jak jade nie ma drgań tylko jak stoje na wolnych obrotach to trzęsie samochodem. Byłem już u mechanika sprawdził poduszki i stwierdził że są ok, podejrzewa dwumase, w silniku nie ma błędów, w kanale 13 pompki maja pomiary od -0,45 do -0,06 czyli w normie ale takie były od kiedy kupiłem samochód. Koledzy pomóżcie bo wydatek rzędu 1400 na dwumase z robocizna mnie przeraża :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 było miliony razy... jedziemy od najtanszych 1. gumy na wydechu 2. plecionka 3. sprzęgło alternatora 4. poduchy 5. pompki 6. dwumas na szybko przez to może Ci drgać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawullonn 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 przekaże to mechanikowi w poniedziałek i mam nadzieje że wyeliminuje to po najtańszych kosztach Dziękuję za odp i Pzdr Jak się wyjaśni to napisze co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariodario 1 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 przekaże to mechanikowi w poniedziałek i mam nadzieje że wyeliminuje to po najtańszych kosztach Dziękuję za odp i Pzdr Jak się wyjaśni to napisze co i jak to przekaz mechesowi niech ci zrobi jak moze z rury kwasowej pierwsze zlacze na rorze wydechowej,wymienilem dwumasa,potem oringi,sprawdzilem poduchy,wymienilem plecionke ale dopiero jak wymienilem na dorobione to zlacze to sie uspokoil na wolnych obrotach. oryginalne jest za krotkie i z biegiem lat sie poluzni i juz tego nie dokrecisz. na biegu jalowym zobacz czy ci koncowka wydechu nie telepie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawullonn 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 to przekaz mechesowi niech ci zrobi jak moze z rury kwasowej pierwsze zlacze na rorze wydechowej, wymienilem dwumasa,potem oringi,sprawdzilem poduchy,wymienilem plecionke ale dopiero jak wymienilem na dorobione to zlacze to sie uspokoil na wolnych obrotach. oryginalne jest za krotkie i z biegiem lat sie poluzni i juz tego nie dokrecisz. na biegu jalowym zobacz czy ci koncowka wydechu nie telepie Sprawa wygląda tak poszedłem, sprawdziłem i faktycznie telepia końcówki wydechu. Mam robić rozrząd teraz ale w pierwszej kolejności jest dla mnie wyeliminowanie tego ustrojstwa, kurde aż wstyd jak jedzie ktoś ze mną stanąć na światłach bo takie są te drgania, mi osobiście się wydaje że nie jest to dwumasa, bo w poprzednim samochodzie miałem walniętą dwumase to jak sprzęgło wcisnąłem to było ok, a tu nic Czy wcisniete czy nie- efekt taki sam czyli telepanie :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariodario 1 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 zamiast do mechesa jedz najpierw do tlumikarza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati9151 0 Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Pomóżcie! Te drgania na wolnych obrotach to mnie rozwalą. Już nawet światła zaczynają drgać. Wymieniłem wszystkie poduchy silnika, skrzyni, plecionkę, tłumikiem nie drga już tak, nie wiem co to może być. Czytałem że może też być jakaś pompa sprężająca w zbiorniku ale co ona ma do tego jak pali od kopa zawsze. Po prostu kiedyś mi tak nie drgało i było dobrze. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Kolego tez tak wlasnie mam ze az lampy drgaja i nie moge dojsc co i jak. Poduchy wymienione, dwumasa jeszcze ok ale rura wydechu tanczy jak k...... na rurze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 może byś zmienił plecionkę i gumy wydechu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariodario 1 Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 na dzień dobry łączenie przed pierwszym tłumikiem. Jest za krótkie aby dobrze trzymać sztywno.dorobiłem z rury inox ok 25 cm. nastąpił spokój na czerwonych światłach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Aju czemu sugerujesz ze plecionka moze byc jak jest cala nie pozrywana i jeszcze ori? I od tego lampy moga sie trzesc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawullonn 0 Opublikowano 1 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 ehh u mnie tez się lampy trzęsą, dwumas ok, korekcje pompek super, sprawdzali wydech powiedzieli że jest ok, a i poduszki tez super wiec rece mi już opadają, o której rurze dariodario mówisz?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariodario 1 Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 to nie jest rura tylko lacznik tych rur. ma dwa cybanty z srubami m10 cybanty trzeba zostawic,dorobic rure tzn srednica ,potem przeciac ja na dlugosci ,zalozyc cybanty i na rury z wydechu. odnosnie drgan,moze byc jeszcze zle ustawiony ten odboinik przedni,jak kiedys byl dzwon od przodu to mogl byc zle ustawiony po naprawie. ma nie dotykac zadnych ze scian.tzn ma byc na srodku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JeriLee 0 Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Może zawór EGR jest zapieczony i Ci klapka rwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 U mnie EGR-a nie ma jest wyciety a pozostawiona klapa gaszaca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 a skąd wiesz że plecionka jest cała że z wierzchu druty są niepozrywane to jeszcze o niczym nie świadczy, tak samo nie wiem jak można napisać DWUMAS JEST OK, a skąd wiesz? rozumiem że nówkę założyłeś z pudełka i trzęsie dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się