Milczar Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Witam. Zmieniłem dziś wtryski w moim AHU na 216stki i przy okazji zrobiłem logi statyczne, dynamicznych niestety nie jestem w stanie aktualnie zrobić ze względu na brak prądu w laptoku Problemów z autem żadnych, błędów brak, zaślepiony EGR i zmiana wtrysków na 0.216, oleju bierze ok 300ml na 10000km. Jeśli coś pokręciłem z tymi logami to zrobię jeszcze raz.
Sztomel Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Kąt wtrysku sobie teraz przyspiesz.
Milczar Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Kąt to wiem, że jest do zmiany, a coś więcej można jeszcze stwierdzić po tym co wrzuciłem czy nie bardzo ?
ciahciah Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 że silnik był nie dogrzany albo masz termostat do wymiany, sprawdź podczas jazdy na klimatroniku kanał 49 oraz vag grupa 001 lub 007 czy jest nie mniej niż 86C bo jak będzie mniej termostat nie domaga
Milczar Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Silnik był dogrzany na 100% według wskazań zegarów (ciecz + olej) a poza tym przed logami miał 20min sesję "dogrzewania" poprzez sprawdzenie jak jedzie po wymianie wtrysków :gwizdanie: oczywiście jak na zegarach były już odpowiednie temperatury to wtedy dostawał buta dopiero. Ewentualnie czy przez 10min stania na jałowym mógł się ochłodzić do tych 80* ? Tyle mniej więcej zajęło mi podpięcie vaga i rozpoczęcie logów.
ciahciah Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 jeżeli nawiew nie miałeś włączony na ciepłe i na dworze było przynajmniej 15C no to poniżej 86C nie ma prawa spaść pomimo stania 10min, sprawdź podczas pałowania ile będzie na klimatroniku i na vag, jak będzie poniżej 86C termostat do wymiany, nie patrz na deskę rozdzielcza bo tam jest bardzo nie dokładny wskaźnik, temp w przedziale 81-101C to na desce ciągle jest 90C i ani drgnie tak dokładny jest ten wyświetlacz wskazówkowy, jest to zrobione specjalnie by ci głowy nie zawracać dopuszczalnymi skokami temp. sprawdź też wisko czy jak silnik chodzi na biegu jałowym czy możesz dotykając palcem(trzeć) tej obwódki zatrzymać wiatrak, i czy bez klimy nie jest załączony elektryczny wentylator, wisko ma się dać zatrzymać palcem, a wiatrak elektryczny ma być wyłączony
spanky Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 zmniejsz [zwieksz] dawke na wolnych obrotach ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się