Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SWAP wydechu seryjnego 2.0 TDI na podwojny z 3.0TDI oraz wymiana dyfuzora


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

No jak na poprzednim nie gwizdało to pewnie coś z przypływem nie tak. Generalnie wbrew pozorom wydech to wrażliwa sprawa :) i nie taka prosta jak by się wydawało :decayed:

Swoją drogą, mierzył ktoś średnicę rury głównej (zbiorczej) dla wydechu 2.0TFSI z dwoma tłumikami końcowymi :) ? bo kusi mnie zrobienie swapa, może z nowym DP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to jest dobra redukcja? Może powodować świszczenie? Dodam, że jak wolno przyspieszam i zwiększam obroty to się nic nie dzieje ale jak dodam gwałtownie gazu i powyżej 2k obrotów (np. wyprzedzanie) to świst jest głośny :facepalm: Nie ma znaczenia jaki bieg tzn 2,3,4,5,6. Redukcja np. od Dobry1 jest inna czyli redukcja jest wsadzana do wnętrza rury 3.0, a nie na zewnętrzną stronę 3.0 nie wiem czy to ma jakies znaczenie i jak mają inni dlatego podpytuje :wink:

wydeszek.jpg

---------- Post dopisany 13-04-2014 at 20:21 ---------- Poprzedni post napisany 11-04-2014 at 17:04 ----------

Nikt nie pomoze? :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki Grzes za podjecie tematu :hi: dpf jest, polaczenie wedlug tlumikarza szczelne, na postoju nic nie slychac bo kreci tylko do 2500 obrotow, a to sie dzieje ewidetnie pod obciazeniem i checi szybkiego przyspieszenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie swiszczy turbinka ale nie mam DPF .

Gwizdze tylko podczas przyspieszania czy na postoju rowniez? Ty masz chyba przejscie/redukcje takie jak na pierwszym zdjeciu? Czyli zachodzi na rure 3.0, ja tez tak mam i chyba przetestuje te druga opcje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak masz łączenie dwóch tych samych średnic to jest tam przerwa, czy jest w miarę "do czoła" złożone ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i kupa, wszystko połączone na nowo u profi tłumikarza i dalej to samo. Jak sprawdzić co to może być np kompem? Może da się jakos turbo przetestować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W połowie auta dobry metr za dpf`em, raczej tak jak wszyscy co robili swapa. Nie wiem jak to przetestować na stojącym aucie (jest ograniczenie obrotomierza do 2500 obrotów. Bo tak się dzieje tylko pod obciążeniem i gwałtownym gazie.

---------- Post dopisany at 18:54 ---------- Poprzedni post napisany at 15:17 ----------

jeszcze jedno...czy program na 180KM z wydechem 2.0, może mieć jakies znaczenie przy zmianie samego wydechu na 3.0?

---------- Post dopisany 16-04-2014 at 22:01 ---------- Poprzedni post napisany 14-04-2014 at 18:54 ----------

sprawdzone dziś na podnośniku - wydech gwizdze w miejscu łączenia już na rurze 3.0 - czy to ze jeździł na aucie bez dpf może mieć wpływ? np. zapchany albo cuś? już mi ręce opadają...dpf od zmiany wypalał się raz, ale może zpodac serwisowe wypalanie filtra to cos wysra z tego wydechu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

czy ten uklad rur podejdzie do quattro?

Zobacz ofertę: wydech srodkowy audi a4 a5 3.0 tdi

wydech srodkowy audi a4 a5 3.0 tdi (4189015798) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

---------- Post dopisany 05-05-2014 at 15:37 ---------- Poprzedni post napisany 03-05-2014 at 19:25 ----------

Czy wie ktoś jaki jest nr dokładni do tylnego zderzaka zwykłego z otworami na rury pojedyncze z lewej i prawej oraz z otworem na hak ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taką dokładkę w idealnym stanie tylko bez otworu na hak :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o to może się dogadmy w trójkę :wink: ja mam obecnie na aucie taką na hak i chętnie wziąłbym bez :whistling: ile chcesz?

---------- Post dopisany at 18:09 ---------- Poprzedni post napisany at 16:41 ----------

odpadam...myslalem ze piszecie o dokładce s-line :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie zmiany wydechów. Przez kilka lat posiadałem Audi a4 b6 1.9 TDI po zmianie na układ z dwoma wydechami od Audi a4 b7 2.0 tfsi spalanie zwiększyło się conajmniej o 0,5 litra.

Czy zaobserwowaliście różnicę w spalaniu po montażu układu 3.0TDI do wersji dwulitrowej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie bo mam zalozony podwojny wydech ale teraz kusi mnie zeby zalozyc 4 wydechowy z s4 tylko mam pytanie jak polaczyc ten wydech z s4 silnik mam 2.0 tdi bo te wydechy z s4 maja po 2 rury polaczone a nie tak jak w innych wydechac ze zlaczaja sie w jedna pozniej i bez problemu redukcja mozna zlaczyc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie bo mam zalozony podwojny wydech ale teraz kusi mnie zeby zalozyc 4 wydechowy z s4 tylko mam pytanie jak polaczyc ten wydech z s4 silnik mam 2.0 tdi bo te wydechy z s4 maja po 2 rury polaczone a nie tak jak w innych wydechac ze zlaczaja sie w jedna pozniej i bez problemu redukcja mozna zlaczyc

Zrób tak jak ja :wink: całkiem fajnie to wyszło, odwrócone "portki" z wydechu 3.0 TDI

9953a7cd55d9231bm.jpg

c873d649007fe816m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gdzie ten trojnik z downpipe moge dostac ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...