Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Wtryski do wymiany ?


a4wroc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!

zrobione Logi statyczne grupa 13

Czy koncowki wtryskow sa do wymiany wdg. logow wyraznie jedna daje za malo a reszta jest ok. Jezeli sie myle to niech ktos madry mnie poprawi :mysli:

Sunday,17,February,2008,19:33:56

028 906 021 CE ,,1.9l R4 EDC 00AG 0803,

,Group A:,'013,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running

,,Cyl 1,Cyl 2,Cyl 3,Cyl 4,,,,,,,,,,

TIME,-2 to +2,-2 to +2,-2 to +2,-2 to +2,TIME,,,,,TIME,,,,

0.01,-1.41,-0.21,-0.40,

0.38,-1.20,-0.12,-0.42,

0.78,-1.22,-0.16,-0.52,

1.18,-1.20,-0.07,-0.38,

1.58,-1.27,-0.16,-0.42,

1.98,-1.41,-0.33,-0.45,

2.38,-1.39,-0.26,-0.38,

2.78,-1.48,-0.31,-0.42,

3.18,-1.36,-0.12,-0.35,

3.61,-1.36,-0.05,-0.31,

4.07,-1.20,-0.02,-0.28,

4.51,-1.15,0.09,-0.21,

4.91,-1.18,-0.07,-0.35,

5.31,-1.08,-0.05,-0.42,

5.71,-1.01,-0.09,-0.45,

6.11,-1.18,-0.24,-0.47,

6.51,-1.20,-0.12,-0.33,

6.91,-1.20,-0.19,-0.38,

7.31,-1.20,-0.19,-0.42,

7.71,-1.25,-0.21,-0.42,

8.11,-1.27,-0.31,-0.47,

8.51,-1.32,-0.16,-0.38,

8.91,-1.22,-0.09,-0.28,

9.31,-1.20,-0.07,-0.33,

9.71,-1.13,0.07,-0.31,

10.11,-1.13,0.12,-0.19,

10.50,-1.18,0.19,-0.14,

10.90,-1.06,0.14,-0.24,

11.30,-1.04,0.00,-0.38,

11.70,-1.04,-0.05,-0.38,

12.10,-1.06,-0.12,-0.47,

12.50,-1.18,-0.26,-0.49,

12.90,-1.27,-0.19,-0.33,

13.30,-1.25,-0.28,-0.38,

13.70,-1.36,-0.28,-0.38,

14.10,-1.27,-0.02,-0.31,

14.50,-1.20,0.00,-0.33,

14.90,-1.22,-0.02,-0.35,

15.30,-1.18,0.05,-0.33,

15.70,-1.22,-0.09,-0.47,

16.10,-1.18,0.00,-0.38,

16.50,-1.18,-0.05,-0.38,

16.90,-1.18,-0.14,-0.49,

17.30,-1.32,-0.16,-0.56,

17.70,-1.36,-0.24,-0.52,

18.10,-1.34,-0.19,-0.47,

18.50,-1.34,-0.14,-0.47,

18.90,-1.36,-0.19,-0.49,

19.30,-1.51,-0.19,-0.42,

19.70,-1.36,-0.09,-0.38,

20.10,-1.15,-0.05,-0.42,

20.50,-1.27,-0.16,-0.54,

20.90,-1.22,-0.19,-0.59,

21.30,-1.32,-0.35,-0.61,

21.70,-1.44,-0.42,-0.56,

22.10,-1.44,-0.31,-0.52,

22.50,-1.46,-0.19,-0.38,

22.90,-1.32,0.00,-0.19,

23.30,-1.20,0.12,-0.28,

23.70,-1.25,0.00,-0.33,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest korekcja dawek, czyli małe ciśnienie też wchodzi w grę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ewidentnie odstaje .. robic pomiar kompresji [albo zamienic wtryski miejscami] ... bedzie widomo czy wytrysk kaput czy motor ... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Ocena: wskazania jałowy bieg-regulacja równomierności obrotów

1 Układ wtrysku steruje regulacją równomierności obrotów. Układ rozpoznaje różnice mocy między poszczególnymi

cylindrami (tolerancja części, rozkalibrowanie dysz wtryskowych, ciśnienie sprężania itp.) i przez

selektywny rozdział dawek wtrysku wyrównuje je na jałowym biegu.

1 Rozpoznanie dokonywane jest na jałowym biegu przez sygnał obrotów silnika, który dostarczany jest do

komputera sterującego jako 4 sygnały na jeden obrót wału korbowego. Jeżeli sygnały nadchodzą w równomiernym

rytmie, oznacza to, że wszystkie cylindry wykonują równomierną pracę. Jeżeli jeden cylinder

wykazuje słabszą moc, wał korbowy potrzebuje dłuższego czasu na następną połowę własnego obrotu.

Inaczej przyspiesza wał korbowy cylindra wykazujący większą moc, dlatego potrzebuje krótszego czasu.

1 Jeżeli komputer sterujący rozpozna odstępstwo, wówczas dany cylinder natychmiast zasilany jest większą

lub mniejszą dawką wtryskiwanego paliwa, aż silnik będzie ponownie pracować równomiernie.

1 + do mg/skok: każdy cylinder wykazujący mniejszą moc zasilany jest większą ilością paliwa.

1 − do mg/skok: każdy cylinder wykazujący większą moc zasilany jest mniejszą ilością paliwa."

Ja bym zamienił wtryski z 1 i 4 cylindra i zrobił odczyty. Inna sprawa, że odczyt nadal mieści się w granicach tolerancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, pozwolicie ze podepne sie do tematu...

Otoz ostatnio zaobserwowałem u siebie dosc spore dymienie na czarno z auta podczas np. wyprzedzania...

Zrobiłem logi statyczne na O13 i oto wyniki...

Mam pytanie: Czy wtryskiwacze do wymiany... ;( Czy moze jeszcze są jakieś dane potrzebne aby to ustalić?

Z góry dziękuję i PZDR

25255836.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niby norma - bo jest do 2,8 (?)... ale różowo nie jest... miałem kiedyś coś takiego jak sobie zalałem Ultimate'a (pewnie zbieg okoliczności)...

może narazie spróbuj pojeździć na innych paliwkach... i mimo wszystko polecam STP do czyszczenia wtrysków...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszkę jednak mnie niepokoi wartość 0,07-9... chwilke wczesniej bylo -0,05 itd... Czy to w normie ze 2 są powyżej 1 a jeden prawie 0? Co do paliwka - zawsze shell i zawsze dodatek do wtrysków... Za pare dni znow mi się ropka skonczy, znow zaleje na maxa i dodam preparacik do wtrysków... Zrobię logi i zobaczymy. A może z przewodami cos nie tak? Mozna to sprawdzic? Ciężko jest samemu wykręcić wtrysk? A może zalać v-powera? Sorki za tyle pytań, ale jakoś same rodza mi sie w glowie.. ;)... A może powinien być silnik rozgrzany ;))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korekcje są w plusie.... powtorz pomiar na goracym silniku i na nowym paliwie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.. Zalalem do pelna na shellu Dieselka extra (nie v-power) dolałem dodatek do ropy shella, zrobiłem logi - oto one:

34226728.th.jpg

Czy mozna powiedzec cos wiecej na temat wtrysków?

PZDR[br]Dopisany: 07 Wrzesień 2009, 17:01_________________________________________________Witam, od jakiegoś czasu po zalaniu preparatów (różnych ;)) do czyszczenia wtrysków oraz v-powera wszystko wróciło do normy... ;)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...