Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Czy brak kata powoduje palenie sie kontrolki check engine


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam do kupienia a4 2001r silnik 2,0 benzyna i pali sie kontrolka w/w i czy to jest wina braku katalizatora , tak mowi sprzedajacy. czy to prawda ?

Opublikowano
:cool1: Lepiej podlacz kompa i sprawdz bledy :gwizdanie:
Opublikowano

Może i tak być, ale podłącz lepiej VAG'a, ja tam nie wierzę w ludzi handlujących :przebiegly:

Opublikowano

czyli do salonu audi trzeba sie wybrać chyba ze ktos ma z kuj-pom tego vaga

Opublikowano

Jak ci sie auto podoba to podjedz z kims z VAGiem i ze skanuj go :wink4: ( nie musisz jechac do ASO :rolleyes: )

Opublikowano

no właśnie nie ma nikogo takiego, może jest ktoś z tym vagiem z torunia lub bydgoszczy

Opublikowano

no właśnie nie ma nikogo takiego, może jest ktoś z tym vagiem z torunia lub bydgoszczy

Napisz na Spotach Kujawsko-Pomorskich i kup jakis szescipak browca to ci ktos podepnie kompa :kox:

Opublikowano

jak nie ma katalizatora-chceck będzie się świecił-otwórz maskę i zobacz,czy jest katalizator-na katalizatorze masz sondę -więc jeśli ona jest odpięta-powoduje to błąd i zapalenie checka,lub jeśli jest wspawana rura i do rury jest wkręcona-też się zapali check w zdecydowanej większości przypadków

Opublikowano

Witam jak są dwie sondy to druga odpowiada za sprawność kata najlepiej odpiąć kabelek na około 45 minut od akumulatora jak powinno sie wykasować błędy koszt wycięcia drugiej sondy aby nie było check około 500zł

Opublikowano

nie w tym silniku za dużo elektroniki :>

Opublikowano

nie w tym silniku za dużo elektroniki :>

daj sokój :wink4: odpinasz klemy na ok.45minut i check gaśnie... :gwizdanie:
Opublikowano

masz racje a za 160km znów check

Opublikowano

masz racje a za 160km znów check

jak nie usuniesz usterki-to normalne,że powróci,ale jeśli chodzi o sam fakt zgaszenia-to zgasisz resetując komputer :wink4:
Opublikowano

nie w wersji z EOBD, musisz miec sprawny kat albo usuwac trzeba drugą sondę w ECU

inaczej CHECK i nadmierne spalanie

Opublikowano

Powiem tak przechodziłem to w silniku u siebie wyciąłem kata i błąd kata powracał do momentu aż programowo nie wyciąłem sondy od kata teraz mam spokój przejechałem 1000km i spokój

Opublikowano

nie w wersji z EOBD, musisz miec sprawny kat albo usuwac trzeba drugą sondę w ECU

inaczej CHECK i nadmierne spalanie

przecież u siebie tak gasiłem w dwóch przypadkach,raz,jak silnik wpadł w tryb awaryjny z powodu jazdy bez ciśnienia oleju,a drugi raz,jak założyłem wtryski 320cc,bez korekty ciśnienia paliwa-w obu przypadkach wystarczyło odpiąć klemy na jakieś 45 minut :wink4:
Opublikowano

Dominik juz przerabialismy ten temat, jakis rok temu, pamiętasz ???

nie ma co cudówac z klemami i innymi półsrodkami

ingerencja w ECU i po kłopocie

Opublikowano

Dominik juz przerabialismy ten temat, jakis rok temu, pamiętasz ???

nie ma co cudówac z klemami i innymi półsrodkami

ingerencja w ECU i po kłopocie

nie no zgadza się,ze ingerencja i po kłopocie,chodzi o fakt zgaszenia kontrolki :wink4:
Opublikowano

W ogóle to darowałbym sobie ten silnik 2.0 ( zapewne [ALT] ) :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...