jocker01 0 Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Witam, dzis wymienilem termostat i drugi czujniow cieczy, po odpaleniu silnika popracowal troche, wiskoza podczas pracy na zinmym silniku daje sie zatrzymac, do jakiej temperatury jest to mozliwe? czy to normalne ze po zatrzymaniu wiatraka palcem zaczyna sie robic glosno w okolicy wiskozy? i dodatkowo podczas normalnej pracy silnika slychac wiskoze po wylaczeniu silnika przez ok 2sekundy. mam zapasowa wiskoze i zastanawiam sie czy nie wypadalo by jej wymienic? Pozdrawiam Jocker01 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś 2 Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 jesli nie osiaga jakichś zawrotnych predkosci nie potrzebnie to nie ma obaw. Bo jesli zacznie napierd...... to moze Ci sie rozlecie wentylator, a o przyczynach to chyba juz nie musze pisac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 8 Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 niekoniecznie zepsute wisco sie blokuje u mnie wlasnie nie łapało i zawolno chodziło do tego sie tłukło, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jocker01 0 Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 witam. dzieki Panowie, czyli nie bede sie tym przejmowal. Dziekuje, pozdrawiam Jocker01 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen 2 Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 no nie powiedziałbym że się nie blokuje. U mnie to było jakieś pół roku temu żę mechanik mówił żeby wymienić łożysko wiskotyczne ale ja zwlekałem i zwlekałem aż zrobił się mały luz i zatarło to łożysko czyli po prostu zablokowało konsekwencje zamiast 150 zł za łożysko musiałem wyłożyć 600 zł na łożysko, wiatrak i chłodnice. Bo się po prostu urwało i przebiło chłodnice na wylot a ze śmigła nic nie zostało więc nie lekceważ zapłacisz tylko za łożysko wiskotyczne 150 zł i masz problem z głowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_1970 0 Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 no nie powiedziałbym że się nie blokuje. U mnie to było jakieś pół roku temu żę mechanik mówił żeby wymienić łożysko wiskotyczne ale ja zwlekałem i zwlekałem aż zrobił się mały luz i zatarło to łożysko czyli po prostu zablokowało konsekwencje zamiast 150 zł za łożysko musiałem wyłożyć 600 zł na łożysko, wiatrak i chłodnice. Bo się po prostu urwało i przebiło chłodnice na wylot a ze śmigła nic nie zostało więc nie lekceważ zapłacisz tylko za łożysko wiskotyczne 150 zł i masz problem z głowy Kolega grippen ma racje ja swoją chłodnice uratowałem przysłowiowo za pięć dwunasta.Masz nowe wisko na podnianke to niezwlekaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jocker01 0 Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Witam, ta wiskoze co mam nie jest nowa, ale napewno lepsza, moja zostala uszkodzona podczas wypadku. przeraza mnie troche ta wymiana, bo caly pas przedni do zdjecia, z osuszaczem klimy trzeba ostroznie Musze sie przygotowac do tego psychicznie. Pozdrawiam Jocker01 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymonA4 0 Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 wie ktoś może jak wymienić wiskoze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan kierownik 0 Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Witam, ta wiskoze co mam nie jest nowa, ale napewno lepsza, moja zostala uszkodzona podczas wypadku. przeraza mnie troche ta wymiana, bo caly pas przedni do zdjecia, z osuszaczem klimy trzeba ostroznie Musze sie przygotowac do tego psychicznie. Pozdrawiam Jocker01 Dwóch mechaników wymieniało visco w mojej obecności (w mojej A4) i uwierz mi, że nie trzeba ruszać przodu (ściągnęli jeden pasek, poluzowali chyba alternator i to wystarczyło) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M3I 0 Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 aż sie pogubiłem czytając te posty. czy kolega ma wymienić wiskoze( lożysko wiskotyczne) ? czy łozysko wałka na którym się ona kręci? jeśli to pierwsze to 10 minut pracy. drugie troche bardziej kłopotliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymonA4 0 Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 aż sie pogubiłem czytając te posty. czy kolega ma wymienić wiskoze( lożysko wiskotyczne) ? czy łozysko wałka na którym się ona kręci? jeśli to pierwsze to 10 minut pracy. drugie troche bardziej kłopotliwe. wiesz ja się podłączyłem pod ten temat miałem taki objaw że w moim adr-u rozleciało się śmigło i rozwaliło chłodnice i teraz jak to jest z wiskiem bo siedzi ono sztywno wiec nie wiem czy je wymieniać czy nie i kupic tylko śmigło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M3I 0 Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 aż sie pogubiłem czytając te posty. czy kolega ma wymienić wiskoze( lożysko wiskotyczne) ? czy łozysko wałka na którym się ona kręci? jeśli to pierwsze to 10 minut pracy. drugie troche bardziej kłopotliwe. wiesz ja się podłączyłem pod ten temat miałem taki objaw że w moim adr-u rozleciało się śmigło i rozwaliło chłodnice i teraz jak to jest z wiskiem bo siedzi ono sztywno wiec nie wiem czy je wymieniać czy nie i kupic tylko śmigło troche dziwne że sie rozleciał sam wiatrak. nie wierze że nawet gdyby ktoś skręcił na sztywno wiskoze to by się śmigło rozleciało. musiało być pęknięte. jeśli niema luzu na wałku , a samo wisko stawia odpowiedni opór to ja bym wymienił tylko plastik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymonA4 0 Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 fakt gadałem ze znajomym i tak zrobię dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL 007 0 Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 witam , u mnie jest tak jak wkręcam silnik na wysokie obr. to nie słychać nic a w innych A4 słychać szum ciągniętego powietrza na dodatek po wymianie termostatu temp. włazi na 95 st. w korku nawet po przegazowaniu czy to wiskoza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATIUS 2 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 u mnie uszkodzenie wiskozy polegało na tym iż była ciągle zaprzeglona i kreciła się z obrotami silnika... więcej niż 2000tys obr nie mogłem dać bo wentylator plastikowy by połamało....nawet mi pękł w jednym miejscu na górze... Sprawna wiskoza musi się dać zatrzymać ręką po odpaleniu auta oraz jak ją zakręcisz to powinna mieć napoczątku mały opór a potem powinna się rozkręcić... temp na blacie masz 90 a na klimatroniku kanał 49 lub 51 w zależności 95?? i więcej?? ja też jak stoje w korku to na klimie mam max 95 stopni ale jak tylko ruszę to temp spada więc wszystko mi się wydaje że jest OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziu Audi A4 0 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 u mnie uszkodzenie wiskozy polegało na tym iż była ciągle zaprzeglona i kreciła się z obrotami silnika... więcej niż 2000tys obr nie mogłem dać bo wentylator plastikowy by połamało....nawet mi pękł w jednym miejscu na górze... Sprawna wiskoza musi się dać zatrzymać ręką po odpaleniu auta oraz jak ją zakręcisz to powinna mieć napoczątku mały opór a potem powinna się rozkręcić... temp na blacie masz 90 a na klimatroniku kanał 49 lub 51 w zależności 95?? i więcej?? ja też jak stoje w korku to na klimie mam max 95 stopni ale jak tylko ruszę to temp spada więc wszystko mi się wydaje że jest OK kolego, to nie opel. Zawsze i wszędzie powinna Ci trzymać 89 - 90*C i ani wieej ani mniej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATIUS 2 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 to w takim razie co mam sprawdzić czujnik ?? odkąd go kupiłem tak miałem latem w korkach temp na klimatroniku 92-94 nigdy mi nie przekroczyło 95stopni na kanale 49 bo na 51 to jak sie nagrzeje mama 90 stopni... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziu Audi A4 0 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 to w takim razie co mam sprawdzić czujnik ?? odkąd go kupiłem tak miałem latem w korkach temp na klimatroniku 92-94 nigdy mi nie przekroczyło 95stopni na kanale 49 bo na 51 to jak sie nagrzeje mama 90 stopni... hmm, no to moze i dobrze.. mi też jak się nagrzeje, to na 51 kanale, trzyma 89 - 90*c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL 007 0 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 panowie wy jesteście zadowoleni bo macie klimę a mój to pierwsza wersja a4 także moja klima w lato to szyby w dół i po sprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszb1 0 Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 odnawjam temat i prosze o prade mam taki problem albo i nie:) w mojej audi bez klimy silnik 1,6 wiatraczek od kierowcy chodzi (i podobno ma chodzić co tu koledzy piszecie) ale jak dodam gazu to hodzi jak silnik 2,5L:):):) ładny dźwięk ale wentylator szaleje wtedy heh :D:) wiskoza do wymiany?? tem tzyam 90 stopni ciagle i szybko sie nawet nagzewa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się