orlikon Opublikowano 19 Lutego 2008 Opublikowano 19 Lutego 2008 Witam serdecznie Mam prośbę o analizę błędów: 1200 Napięcie zasilające zaworów ABS brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17946 Nie znany kod błędu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Co do pierwszego, to znalazłem na forum informacje, jednak nigdzie nie znalazłem info na temat tego drugiego. Problem jest większy - autko nie ma mocy oraz nie jedzie więcej niż 130 km/h. Czy może być jakieś ograniczenie ?? Jutro zrobie logi i postaram się wkeić do oceny. P.S. Co do tego ABS (błąd 1) to na forum widziałem, że ktoś z 3miasta uzdrawia ten element, jednak nie moge namierzyć tego posta. gorąco pozdrawiam i dzięki z góry za pomoc - thanks from mountain jak to mówią angole orlikon
spanky Opublikowano 19 Lutego 2008 Opublikowano 19 Lutego 2008 17946 - zawor odcinajacy paliwo N109 przerwa/spiecie na masse masz zalożony niefabryczny alarm ... ?
orlikon Opublikowano 19 Lutego 2008 Autor Opublikowano 19 Lutego 2008 Szczerze mówiąc to nie mam pojęcia. Ten samochód kupił ojciec jak mnie nie było. Dopiero mam go tydzień do dyspozycji i chce go doprowadzić do stanu używalności Jest jakaś możliwość aby to sprawdzić??? VAG??? Dopiero dziś go podłączyłem, tak więc mi trochę zejdzie zanim go całkowicie sprawdze pozdrówka
szogun0 Opublikowano 19 Lutego 2008 Opublikowano 19 Lutego 2008 17946 - zawor odcinajacy paliwo N109 przerwa/spiecie na masse masz zalożony niefabryczny alarm ... ? I to powoduje tryb awaryjny. Dlatego auto nie jedzie.
orlikon Opublikowano 19 Lutego 2008 Autor Opublikowano 19 Lutego 2008 Proszę o radę co mam w tej sytuacji zrobić, czy mogę robić logi dynamiczne??
spanky Opublikowano 20 Lutego 2008 Opublikowano 20 Lutego 2008 17946 - zawor odcinajacy paliwo N109 przerwa/spiecie na masse masz zalożony niefabryczny alarm ... ? I to powoduje tryb awaryjny. Dlatego auto nie jedzie. dobrze ze sie da jeszce odpalic ...
orlikon Opublikowano 21 Lutego 2008 Autor Opublikowano 21 Lutego 2008 dobrze ze sie da jeszce odpalic ... pali bez żadnych problemów. Jest możliwość naprawienia tego samodzielnie??? czy mam szukać mechanika?Jeżeli tak to może zna ktoś dobrego w 3mieście. pzdr[br]Dopisany: 20 Luty 2008, 10:51 _________________________________________________WItam. W końcu udało mi się zrobić logi statyczne. Proszę o analizę: http://img118.imageshack.us/my.php?image=stat000yx9.jpg - 000 http://img118.imageshack.us/my.php?image=stat1001ib4.jpg - 001 http://img118.imageshack.us/my.php?image=stat003xs4.jpg - 003 http://img118.imageshack.us/my.php?image=stat004yw1.jpg - 004 http://img118.imageshack.us/my.php?image=stat007ya4.jpg - 007 http://img118.imageshack.us/my.php?image=stat011rw1.jpg - 011 http://img118.imageshack.us/my.php?image=stat013ro0.jpg - 013 http://img118.imageshack.us/my.php?image=stat018yz8.jpg - 018 Dynamiczne postaram się zrobić na weekend. Z góry dzięki za pomoc i analizę tych logów. P.S. Silnik mocniej nie da się nagrzać - był po całym dniu jazdy :/ pozdrawiam
spanky Opublikowano 22 Lutego 2008 Opublikowano 22 Lutego 2008 -termostat do wymiany !!! [jak doprowadzisz termike silnika do porzadku zrob ponownie logi] teraz reszta jest nie miarodajana ....
orlikon Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Opublikowano 28 Lutego 2008 masz zalożony niefabryczny alarm ... ? Hej, przewaliłem trochę forum i wyczytałem, że patent odcinający zapłon może być tego przyczyną (błąd 17946). U mnie jest taki i widać, że jakieś patenty były w elektryce robione. Czy przez to te auto nie chce jeździć???? A alarm jest fabryczny.....[br]Dopisany: 25 Luty 2008, 21:16 _________________________________________________a jutro wymieniam termostat [br]Dopisany: 25 Luty 2008, 21:16 _________________________________________________Hej, w końcu dziś dostałem się na kanał termostat nowy, pytanie czy 92-93 stopnie (na klimatronicu) to dobrze, czy już trochę za dużo??? Udało mi się też przekonać ojca do przegonienia kilka razy autka po mieście :> jednak przy bloku 003 trochę wymiękł poniżej wrzucam wszystkie logi i proszę o pomoc i analizę, bo wciąż te autko nie chce jeździć wymieniłem filtr powietrza, wiem, że to wina "PSJ" ale nic na to nie moge poradzic - używa go głownie ojciec a jemu to nie przeszkadza BS http://orlikon.fotosik.pl/albumy/381304.html statyczne http://orlikon.fotosik.pl/albumy/381306.html dynamiczne http://orlikon.fotosik.pl/albumy/381305.html z góry wielkie dzięki za opinię i pomoc. gorąco pozdrawiam [br]Dopisany: 28 Luty 2008, 18:27 _________________________________________________Po mojej analizie (laika): -przepływka do wymiany (ew spróbuje przeczyścic); -coś jest z EGR -zamyka się i otwiera prawidłowo, czy potrzeba mu czyszczenia??? -turbina-czy mam źle podłączone przewody do N75??? 011BS - tam coś nie tak z ON i OFF i % (wg instrukcji na forum jest odwrotnie ON-0%; OFF-99,6% W bloku 011 dynamiczne - ciśnienie doładowania jest mniejsze - czym to związane?? może być powyższymi problemami??? czy coś niedobrego z turbina?? Jeżeli napisałem coś głupiego, to proszę o poprawę czekam na dobre rady i gorąco pozdrawiam
spanky Opublikowano 29 Lutego 2008 Opublikowano 29 Lutego 2008 dziura w dolocie badz N75 sie wysral ... [sprawdz szczelnosc ukladu dolotowego/przewody od n75/podmien N75 na nowy]
orlikon Opublikowano 29 Lutego 2008 Autor Opublikowano 29 Lutego 2008 dzięki za radę dziś sprawdzę ten N75. Mam pytanie do przepływki, czy ona mierzy wg Was dobrze????? pozdrawiam
spanky Opublikowano 29 Lutego 2008 Opublikowano 29 Lutego 2008 dzięki za radę dziś sprawdzę ten N75. Mam pytanie do przepływki, czy ona mierzy wg Was dobrze????? pozdrawiam jak nie ma doladowania to i lmm zle mierzy .... doprowadz doladowanie do porzadku to zobaczymy lmm ...
orlikon Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2008 jak nie ma doladowania to i lmm zle mierzy .... doprowadz doladowanie do porzadku to zobaczymy lmm ... wielkie dzieki chylę czoło... walka trwa... [br]Dopisany: 29 Luty 2008, 13:15 _________________________________________________Witam ponownie - trochę odkopuję temat aby nowego nie zakładać. Sprawdziłem cały dolot i żadnych dziur nie znalazłem, a autko wciąż nie jedzie. Nawet wyczyściłem kolektor i EGR - poniżej wątek http://www.a4-klub.pl/smf/czyszczenie_egr-t9455.15.html Został mi jedynie N75 do wymiany Mam jeszcze pytanie, czy może być gdzieś nieszczelność w IC, przez to nie jedzie.????? A trybu awaryjnego na Vagu nie mam. pozdrówka P.S. Nie wiem czy nie powinienem pisać w dziale Diesla??
mcm Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 grupa 11 powinna dla AHU powinna wyglądać mniej więcej tak
spanky Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 grupa 11 powinna dla AHU powinna wyglądać mniej więcej tak troszke nie za bardzo .. bo to sa logi furmanki po czipie ....
mcm Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 napisałem mniej więcej żeby kolega orlikon zobaczył co powinno się dziać w kolumnie 4 i 5 :th:
spanky Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 napisałem mniej więcej żeby kolega orlikon zobaczył co powinno się dziać w kolumnie 4 i 5 :th: jasne .. a zaraz bedzie sie pytal dlaczego u niego nie ma 2200 mbar .... tutaj sa wzorcowe od AHU i takie powinny byc [seria] :
orlikon Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2008 tutaj sa wzorcowe od AHU i takie powinny byc [seria] : dzieki za odpowiedzi... czytałem to już na forum naście razy... u mnie wciąż nie mam doładowania-róznica ok 500 mbar ;( teraz musze znaleźć osobę z kim podmienię n75, a może w ciemno wstawić nowy???? A pytanie co z tą turbiną????? czy to już czas regeneracji?? pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się