Cayman Opublikowano 19 Lutego 2008 Opublikowano 19 Lutego 2008 Witam Dziś w mojej OOOO wymienione zostały wszystkie wahacze i końcówki drążków. Odnoszę wrażenie (może to tylko złudzenie), że kierownica chodzi nieco ciężej niż przed wymianą. Szczególnie czuć to w momencie prostowania po wyjściu z zakrętu...
marewel Opublikowano 19 Lutego 2008 Opublikowano 19 Lutego 2008 Jakiej firmy masz te wahacze?Sprawa moze byc tego typu ze w nowych sa twardzsze tulejki,zwlaszcza jak sa slabej firmy np.Meyle
Cayman Opublikowano 19 Lutego 2008 Autor Opublikowano 19 Lutego 2008 Kupiłem, podobnie jak kolega Murzyn od naszego klubowicza zestaw wahaczy firmy MasterSport.
Cayman Opublikowano 20 Lutego 2008 Autor Opublikowano 20 Lutego 2008 No właśnie się nie wyrobili więc jadę jutro...
Gość dzikidzidz Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 a geometrie zrobiłeś?? jaki to ma związek z większymi oporami na kierowniczym?
Cayman Opublikowano 26 Lutego 2008 Autor Opublikowano 26 Lutego 2008 Zbieżnośc ustawiona i jest już ok...chyba
bratpit Opublikowano 27 Lutego 2008 Opublikowano 27 Lutego 2008 a geometrie zrobiłeś?? geometrii w A4 z przodu sie nieustawia tylko zbieżność
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się