Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

W tylnej polce brak suba ?

Nie ma w tylnej półce ma pusty otwór. Czyli nie było seryjnie? chyba że ma SOUND AUDI?

Ma nawigacje 2G tyle wiem, w sobote oblukam co ona tam ma pochowane.

Tylko czy to mozliwe że suba nie dostał w fabryce?

Byly i takie opcje bez suba :wink: jak juz z kilkoma sie spotkałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

A jak to pokrętło wymienić?

Wysłane z Audi

Ktoś demontował całe pokrętło z MMI 2G, jakieś problemy z tym, trzeba demontować cały panel? Na forach A6 gdzieś znalazłem opis, że wystarczy ściągnąć samo pokrętło, a u nas jest tak samo? Macie jakieś doświadczenia z tym pokrętłem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcie panelu nie jest wcale takie problematyczne jakby się wydawało... wystarczy wkrętakiem między chromem a mieszkiem lewarka biegu podważyć ramkę mieszka, wyciągnąć mieszek, włożyć rękę pod panel środkowy-właśnie tak pod pokrętło i pociągnąć do góry, wyskoczy odpinasz dwie kostki i masz na stole

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na wolnych obrotach na postoju jak kręcę kierownica to tak dziwnie drży kierownica i słychać głośniej serwo ale nie zawsze. Często rano lub po dłuższym postoju i tylko za pierwszym lub drugim obrotem kierownicy. Potem normalnie. Podczas jazdy nie ma tego tylko na postoju lub przy ruszaniu jak kręcę kierownicą. Mam servotrinic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcie panelu nie jest wcale takie problematyczne jakby się wydawało... wystarczy wkrętakiem między chromem a mieszkiem lewarka biegu podważyć ramkę mieszka, wyciągnąć mieszek, włożyć rękę pod panel środkowy-właśnie tak pod pokrętło i pociągnąć do góry, wyskoczy odpinasz dwie kostki i masz na stole

Ja zawsze ciągnę za mieszek, łatwiej i bezpieczniej moim zdaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezpieczniej jest pociagnac za mieszek :wink:

Demontaz lewarka zmiany biegow

tunel4.png

– Wersja wyposażenia z automatyczną skrzynią biegów: przełączyć dźwignię przełączania zakresów w położenie S .

– Wyłączyć zapłon.

– Podważyć ostrożnie mieszek osłaniający dźwigni zmiany biegów / dźwigni przełączania małym wkrętakiem z boku strzałki i wywinąć w górę.

tunel5.png

– Sięgnąć ręką pod wkład konsoli środkowej strzałka A i wyjąć go ostrożnie w górę z konsoli środkowej strzałka B.

– Rozłączyć elektryczne złącza wtykowe i wyjąć ostrożnie wkład konsoli środkowej poprzez dźwignię przełączania zakresów / dźwignię zmiany biegów.

Kliknij tutaj aby zobaczyć oryginalny obraz 638x488px.

83266701.jpg

***** W przypadku zbyt gwałtownego pociągnięcia w górę wkładu konsoli środkowej może zostać uszkodzona blokada przy przycisku układu zezwolenia na wejście i uruchomienie , ponieważ przewód elektryczny prowadzący do przycisku jest nieco krótki. Wkład konsoli środkowej ostrożnie poluzować i pociągnąć w górę ***** .

Kliknij tutaj aby zobaczyć oryginalny obraz 638x488px.

53168422.jpg

Kliknij tutaj aby zobaczyć oryginalny obraz 638x488px.

21143074.jpg

Kliknij tutaj aby zobaczyć oryginalny obraz 638x488px.

36474761.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezpieczniej jest pociagnac za mieszek :wink:

Demontaz lewarka zmiany biegow

http://img850.imageshack.us/img850/6654/tunel4.png

– Wersja wyposażenia z automatyczną skrzynią biegów: przełączyć dźwignię przełączania zakresów w położenie S .

– Wyłączyć zapłon.

– Podważyć ostrożnie mieszek osłaniający dźwigni zmiany biegów / dźwigni przełączania małym wkrętakiem z boku strzałki i wywinąć w górę.

http://img853.imageshack.us/img853/4921/tunel5.png

– Sięgnąć ręką pod wkład konsoli środkowej strzałka A i wyjąć go ostrożnie w górę z konsoli środkowej strzałka B.

– Rozłączyć elektryczne złącza wtykowe i wyjąć ostrożnie wkład konsoli środkowej poprzez dźwignię przełączania zakresów / dźwignię zmiany biegów.

Kliknij tutaj aby zobaczyć oryginalny obraz 638x488px.

http://img812.imageshack.us/img812/930/83266701.jpg

***** W przypadku zbyt gwałtownego pociągnięcia w górę wkładu konsoli środkowej może zostać uszkodzona blokada przy przycisku układu zezwolenia na wejście i uruchomienie , ponieważ przewód elektryczny prowadzący do przycisku jest nieco krótki. Wkład konsoli środkowej ostrożnie poluzować i pociągnąć w górę ***** .

Kliknij tutaj aby zobaczyć oryginalny obraz 638x488px.

http://img515.imageshack.us/img515/6356/53168422.jpg

Kliknij tutaj aby zobaczyć oryginalny obraz 638x488px.

http://img809.imageshack.us/img809/8591/21143074.jpg

Kliknij tutaj aby zobaczyć oryginalny obraz 638x488px.

http://img404.imageshack.us/img404/6701/36474761.jpg

Za mieszek też trzeba uważać, już raz skórka mi się rozerwała :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za wiela? I czy się zamieni z S-line? :naughty:

A ja mogę od Ciebie s-lina przygarnąć w tej kasie ;)

---------- Post dopisany at 22:11 ---------- Poprzedni post napisany at 22:07 ----------

Za mieszek też trzeba uważać, już raz skórka mi się rozerwała :kwasny:

Najlepiej połączyć ciągnięcie za miecha z płaskim wkrętakiem albo szpikulcem do demontażu tapicery :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym że jest S5 :decayed: 55 z przesyłką przy wpłacie na konto

Za wiela? I czy się zamieni z S-line? :naughty:

A ja mogę od Ciebie s-lina przygarnąć w tej kasie ;)

No to się dogadamy :naughty:

Ja zobaczę jak się ten wyjmuje, a od Was poproszę dane do wysyłki i przelewu, ja swoje wyślę zwrotnie :hi:

To czysta przyjemność takie interesy :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na wolnych obrotach na postoju jak kręcę kierownica to tak dziwnie drży kierownica i słychać głośniej serwo ale nie zawsze. Często rano lub po dłuższym postoju i tylko za pierwszym lub drugim obrotem kierownicy. Potem normalnie. Podczas jazdy nie ma tego tylko na postoju lub przy ruszaniu jak kręcę kierownicą. Mam servotrinic.

ja slysze pompe servotrnica rano po odpaleniu, potem juz nie. chyba taki ich urok..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta gała mi się podoba, gdzie toto szukać Grzegorzu, to jest TT ?? Jakoś nie mogę natrafić na Alledrogo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta gała mi się podoba, gdzie toto szukać Grzegorzu, to jest TT ?? Jakoś nie mogę natrafić na Alledrogo.

Jak co to małolaty mają taką gałę (tą z A3) :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...