Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Obniżenie samego przodu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W naturalny sposób tylne sprężyny się bardziej wygniatają i moje auto powoli robi się jak taczka do wożenia kartofli. Czy jest jakiś w miarę tani sposób, żeby też trochę przód opuścić bez utraty komfortu i jakości? Rozumiem, że bez wymiany sprężyn się nie obejdzie, ale czy krótsze sprężyny zawsze są twardsze? Czy konieczna jest też wymiana amortyzatorów?

Opublikowano

no bez wymiany spręzyn sie nie obejdzie

ale czy krótsze sprężyny zawsze są twardsze?

raczej tak, choc to w dużej mierze zależy od grubości zwojów

Czy konieczna jest też wymiana amortyzatorów?

jeżeli nie obniżysz na dużo mogą zostać seryjne amorki

Opublikowano

jeżeli nie obniżysz na dużo mogą zostać seryjne amorki

Czy ktoś zakładał krótsze sprężyny tylko na przód? Czy to jest bezpieczne, np. w zakrętach, że na przodzie są krótsze i twardsze sprężyny, a z tyłu seria?

Opublikowano

jeżeli nie obniżysz na dużo mogą zostać seryjne amorki

Czy ktoś zakładał krótsze sprężyny tylko na przód? Czy to jest bezpieczne, np. w zakrętach, że na przodzie są krótsze i twardsze sprężyny, a z tyłu seria?

Nie rób tego.Zmieni się chrakterystyka auta.Przód będzie skakał,dramat,wyności :th:

Powiem tak jak masz zmieniać zmień albo sprężyny na orginalne/lub zamienniki/o odpowiedniej grubości zwoju i do ciężaru silnika/kup takie jakie maja być/

A jak obniżać do przód i tył.Można założyć niskie sprężyny do normalnych amortyzatorów ale do 30mm-35mm .Bardziej to już trzeba wymienić komplet amor i sprężyna. :th:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...