bonzo86 0 Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 witam wszystkich posiadam a4 1.8t AEB mam tego typu problem że do 3000tyś obrotów przśpieszenie jest git od 3000tyś do 4000tyś muli sie co może być przyczyną dodam żę turbina wymieniona pompa paliwa orginał ma dopiero 5 miesięcy zostaje dv i egr czy to może być przyczyną dodam jeszcze że stało to sie zdnia na dzień za propozycje rozwiązania problemu z góry dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Kolego ten silnik nie ma zaworu EGR podstawa to dokłądna diagnostyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonzo86 0 Opublikowano 14 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 to ma tylko dv tak a ten zawór na wężu od filtra powietrza który wchodzi w niego i rozgałezia sie do turbiny i zaworu upustu spalin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 KOlego cos Ci sie pomyliło tam nie ma spalin to jest dolot wymontuj DV-ke i sprawdz czy jest szczelna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonzo86 0 Opublikowano 14 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 chodzi mi o ten zawór przy turbinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 to jest aktuator do sterowania WG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonzo86 0 Opublikowano 14 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 aha rozumiem a czy on też może być przyczyną zamulenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 jeżeli robili Ci turbo to nie ale mozna sprawdzic zdejmując przewód z tej gruszki, zaslep go i sie przejedz zobaczysz czy cos to da jak nie demontuj DV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonzo86 0 Opublikowano 14 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 rozumiem jutro zabiore sie za sprawdzenie i dam znać pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RFK 0 Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Jak byś miał możliwość podpięcia Vag'a to zrób logi grup 002, 007, 025 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonzo86 0 Opublikowano 19 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 witam z braku czasu dopiero dziś sprawdziłem aktualator.objawy sa takie po wciśnięciu pedału gazu samochód dusi sie i strzela z filtra[br]Dopisany: 19 Wrzesień 2011, 18:40_________________________________________________sprawdziłem dv jest szczelne przy okazji je wyczyściłem zrobiłem jeszczer jeden przejazd ojawy bły takie do 3500 tyś elegancko idzie a powyrzej znowu go zamula tak jakby coś go chamowało wogóle żadnego odejścia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 sprawdz cisnienie na listwie i pracę wtrysków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tokarka606 0 Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 Załóż zegar,może być nawet z castoramy to będzie wiadomo co tam się dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonzo86 0 Opublikowano 20 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 możliwe jest żę filtr paliwa jest przypchany[br]Dopisany: 20 Wrzesień 2011, 19:39_________________________________________________ jak sie sprawdza ciśnienie na listwie i wtryski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 odpinacz przewód paliwowy przy listwie wtryskowej i wkrecasz trójnik z manometrem do 0.5MPa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonzo86 0 Opublikowano 20 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 jakie ciśnienie powinien mieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 4 bar-y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się