Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHL] Zamiennik silnika AHL


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie,

W Passacie b5 (1998) rok mojego teścia mechanik stwierdził awarię silnika (pęknięta głowica). Z jego oceny wynika, że poprzedni właściciel robił 50kkm od wymiany do wymiany. Auto bierze olej jak wściekle, ubywa płynu chłodniczego...

Do rzeczy. Stwierdziłem, że naprawa (koszt 2500pln) jest zupełnie nieopłacalna.

Proszę więc o podpowiedź od czego bez przeróbek (oznaczenie) podejdzie silniczek.

Może ewentualnie ktoś ma na zbyciu.

Pozdrawiam

Opublikowano

montuj taki jaki by i nie kombinuj

goły słupek za 1 tyś. znajdziesz, kpl. po 1,5 tyś. chodzą

Opublikowano

Tak jak kolega radzi szukaj takiego samego, bo bedzie problem z kompem i wieloma innymi sprawami....

Opublikowano

Przy zmianie na coś innego, choćby 1.8 będziesz musiał myśleć o silniku, skrzyni - do podmiany będzie też ecu - pewnie w związku z tym jakieś wiązki... Strasznie dużo roboty. Najprościej kupić kolejne AHL.

Jak się uprzesz to wymienisz na coś innego ale najlepszym rozwiązaniem było by postawienie obok drugiego auto (może jakiś angol) i wymiana czego potrzeba.

Pozdrawiam

Grzybek_CK

Opublikowano

Witam serdecznie,

W Passacie b5 (1998) rok mojego teścia mechanik stwierdził awarię silnika (pęknięta głowica). Z jego oceny wynika, że poprzedni właściciel robił 50kkm od wymiany do wymiany. Auto bierze olej jak wściekle, ubywa płynu chłodniczego...

Do rzeczy. Stwierdziłem, że naprawa (koszt 2500pln) jest zupełnie nieopłacalna.

Proszę więc o podpowiedź od czego bez przeróbek (oznaczenie) podejdzie silniczek.

Może ewentualnie ktoś ma na zbyciu.

Pozdrawiam

za takie pieniadze to chyba nowa uzbrojona glowice kupisz, uzywki uzbrojone kilka stowek

Opublikowano

Zastanow sie czy nie warto wydac kilka stow wiecej ja u siebie robilem kapitalke i wyszla mnie 5000 tyle ze wszystkie graty osprzet procz pierscieni z aso. Robiac kapital zawsze wiesz co masz

Opublikowano

5000 za kapitalke AHL ? :gwizdanie:

Opublikowano

Tyle kosztowała mnie kapitalka + wymiana całego osprzętu z zachowaniem 100% ori, szlifami, planowaniami, oraz blokiem :evil:

Ale wiem co mam licznik praktycznie mógłbym skasować no został jeszcze do wymiany katalizator

Opublikowano

Rozumiem, rozumiem ale nie za 5 tysi :wallbash:

Opublikowano

sam silnik zamknal sie w jakichs 3000 + papa wody + rozrząd rolki itd czesci kupuje tylko w aso wiec uważam 5000 zł za rozsądna cene, wybierajac audi liczylm sie z kosztami serwisu Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...