Maxfly Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 Witam serdecznie, W Passacie b5 (1998) rok mojego teścia mechanik stwierdził awarię silnika (pęknięta głowica). Z jego oceny wynika, że poprzedni właściciel robił 50kkm od wymiany do wymiany. Auto bierze olej jak wściekle, ubywa płynu chłodniczego... Do rzeczy. Stwierdziłem, że naprawa (koszt 2500pln) jest zupełnie nieopłacalna. Proszę więc o podpowiedź od czego bez przeróbek (oznaczenie) podejdzie silniczek. Może ewentualnie ktoś ma na zbyciu. Pozdrawiam
bartek1605 Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 montuj taki jaki by i nie kombinuj goły słupek za 1 tyś. znajdziesz, kpl. po 1,5 tyś. chodzą
83piotrek Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 Tak jak kolega radzi szukaj takiego samego, bo bedzie problem z kompem i wieloma innymi sprawami....
Grzybek_CK Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 Przy zmianie na coś innego, choćby 1.8 będziesz musiał myśleć o silniku, skrzyni - do podmiany będzie też ecu - pewnie w związku z tym jakieś wiązki... Strasznie dużo roboty. Najprościej kupić kolejne AHL. Jak się uprzesz to wymienisz na coś innego ale najlepszym rozwiązaniem było by postawienie obok drugiego auto (może jakiś angol) i wymiana czego potrzeba. Pozdrawiam Grzybek_CK
fend18 Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 Witam serdecznie, W Passacie b5 (1998) rok mojego teścia mechanik stwierdził awarię silnika (pęknięta głowica). Z jego oceny wynika, że poprzedni właściciel robił 50kkm od wymiany do wymiany. Auto bierze olej jak wściekle, ubywa płynu chłodniczego... Do rzeczy. Stwierdziłem, że naprawa (koszt 2500pln) jest zupełnie nieopłacalna. Proszę więc o podpowiedź od czego bez przeróbek (oznaczenie) podejdzie silniczek. Może ewentualnie ktoś ma na zbyciu. Pozdrawiam za takie pieniadze to chyba nowa uzbrojona glowice kupisz, uzywki uzbrojone kilka stowek
LUKASZdiy Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 Zastanow sie czy nie warto wydac kilka stow wiecej ja u siebie robilem kapitalke i wyszla mnie 5000 tyle ze wszystkie graty osprzet procz pierscieni z aso. Robiac kapital zawsze wiesz co masz
83piotrek Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 5000 za kapitalke AHL ? :gwizdanie:
LUKASZdiy Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 Tyle kosztowała mnie kapitalka + wymiana całego osprzętu z zachowaniem 100% ori, szlifami, planowaniami, oraz blokiem Ale wiem co mam licznik praktycznie mógłbym skasować no został jeszcze do wymiany katalizator
83piotrek Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 Rozumiem, rozumiem ale nie za 5 tysi
LUKASZdiy Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 sam silnik zamknal sie w jakichs 3000 + papa wody + rozrząd rolki itd czesci kupuje tylko w aso wiec uważam 5000 zł za rozsądna cene, wybierajac audi liczylm sie z kosztami serwisu Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się