Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Problem z pompowtryskami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od pewnego czasu mam problem z pompowtryskiwaczami (nie równa praca, drgania silnika). Potierdziło to podpięcie VAGA - pierwsze podpięcie i sprawdzenie pompowtryskiwaczy wykazało, że pierwszy pompowtryskiwacz nie trzyma norm i uzyskuje wyniki w granicach - 2,86 mg/suw.

Już zacząłem szukać pompowtryskiwaczy, po czym podpiąłem jeszcze raz VAGA i wskazania pierwszego były idealne, natomiast drugi osiągał wartości w granicach -2,86 mg/suw. Po krótkim przygazowaniu wszystkie trzymały normy i były bliskie 0.

Po przejechaniu 2 km nierówna praca silnika znowu zaczeła być odczuwalna. Oczywiście na zimnym silniku odpalenie auta nie należy do najłatwiejszych. (Wszystkie świece żarowe wymieniłem na nowe)

Czy macie pomysł co może być przyczyną?

Opublikowano

prawdopodobnie listwa sterujaca PD

trzeba podociskac konektory.

jak wyglada grupa 023 i 018?

Opublikowano

Dzięki za podpowiedź.

Dziś zrobię komplet logów, ale ostatnio przy okazji wymiany świec żarowych doiskałem wtyki na "pompkach".

Opublikowano

w takim razie, odepnij podepnij kilka razy zlaczke listwy przy glowicy.

Opublikowano

Ok, zrobie tak. Pamietam jak oddałem do pewnego rzemieślnika, gdy miałem rozwalony EGR i wymienił mi listwę na nową, ale po 2 dniach konektory sie poluzowały i samochód po prostu nie jeździł ... zachodziłem w głowe co jest przyczyną i nie myślałem, że ktoś kto się nazywa mianem "inż. mechanika" mógł odwalić taką fuszerkę.

:gwizdanie:

Opublikowano

a jestes pewien ze wymienil na nowa?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...