Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o ocenę logów


danu44

Rekomendowane odpowiedzi

niestety prob bedzie ciag dalszy.Zobacz w grupie 10 ostatnia kolumna powinno byc ciagle 100%.pozdrawiam

Ja myślę że nie osiągnie 100% dopuki nie pokręci śrubką :wink4: automaty tak mają :>

Pozdrawiam Paweł

Dla wiedzy koleżanki skrzynia AG4 a taką posiadasz,wpinasz 2 na wybieraku i nie ma możliwości żeby skrzynia

wbiła 3

Zapnij 2 i pedał w podłogę od samego dołu :wink4: takie logi coś powiedzą.

teraz jest kat ok. 50 i powiem ze silnik pracuje troszeczke jak by twardziej, niz przedtem.

Ale zle nie jest, zapala od dotkniecia kluczyka.

normalny objaw,jak ustawisz pod 60 będzie jeszcze głośniej :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę że nie osiągnie 100% dopuki nie pokręci śrubką :wink4: automaty tak mają :>

Pozdrawiam Paweł

Wybacz ale co i gdzie mam pokrecic? Az tak dobrze sie na tym nie znam. :mysli:

I tak jak pisalam wczesniej...te 99% ktore mam (chwilowo, a nie ciagle) w logu uzyskalam przy 5000 obrotow silnika, wiec to chyba troche za duzo jak na ten silnik no i automat na drugim biegu.

Gdzies czytalam chyba kolega ciahciah pisal ze nalezy logowac maksymalnie do 4200.

Wiec przy tych obrotach nigdy nie osiagne 100% pedalu gazu, maksymalnie co to 60%.

Zaczynam podejrzewac ze automatem nie mozna bawic sie w logi dynamiczne.

Tym bardziej jesli autko nie jest juz nowe i silnik ma lekko 400 tys. kilometrow.

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety prob bedzie ciag dalszy.Zobacz w grupie 10 ostatnia kolumna powinno byc ciagle 100%.pozdrawiam

Ja myślę że nie osiągnie 100% dopuki nie pokręci śrubką :wink4: automaty tak mają :>

Pozdrawiam Paweł

Dla wiedzy koleżanki skrzynia AG4 a taką posiadasz,wpinasz 2 na wybieraku i nie ma możliwości żeby skrzynia

wbiła 3

Zapnij 2 i pedał w podłogę od samego dołu :wink4: takie logi coś powiedzą.

teraz jest kat ok. 50 i powiem ze silnik pracuje troszeczke jak by twardziej, niz przedtem.

Ale zle nie jest, zapala od dotkniecia kluczyka.

normalny objaw,jak ustawisz pod 60 będzie jeszcze głośniej :wink4:

Paweł zartujesz chyba co? Normalnie 100% automat lapie

Dla pewnosci

DANA:na zaplonie wlacz grupe 010 i wcisnij gaz do oporu zobaczymy czy bedzie 100%.Pozdrawiam

Aha bo wydaje mi sie ze troszeczke nie rozumiesz

% wcisnietego gazu nie zalezy od obrotow

Jak wcisniesz gaz na 70% on tez dokreci sie do 5000,ale dluzej niz nacisnalabys na max gaz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha, no wlasnie cos chyba nie rozumiem i robie zle... :embarrassed:

Ale sprobuje jeszcze raz.

Dziekuje, milej niedzieli.. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe właśnie chodzi o to że po prostu pedał gazu musi być wciśnięty w podłogę żeby był na 100% (zaraz nad pstryczkiem kickdown) i wcale nie musisz ciągnąć autka pod 5000, zwykle logi wystarczają do 4200. Tak jak koledzy piszą dzwignie zmiany biegów, ustaw sobie na pozycji oznaczonej "2" oznacza to że automat może używać wtedy tylko biegów 1 i 2, nie wrzuci wtedy biegu 3 nawet jak będzie 7000obr/min ;)

I tak jak kolega wyżej pisał, podepnij sobie VAGa na zapołonie czyli na zgaszonym silniku i ustaw sobie np grupe 010 i wciskaj pedał gazu i ostatnia kolumna powinna pokazywać 100% kiedy masz gaz w podłogę, gdy będzie to np. 60% to coś jest nie tak :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :)

Niestety ale rece juz mi opadaja...

Nie jestesm w stanie osiagnac 100% pedalu gazu, w jezdzie.

Przeciesz to powinno byc takie proste, a jednak nie jest.

W ostatnich dniach probowalam kilka razy i nic z tego.

Zmienilam nawet 3 razy kierowce i zakazdym razem jest ten sam wynik.

Auto przy 50% pedalu gazu dochodzi do ponad 4000 obrotow, oczywiscie na 2 biegu, a gdzie reszta czyli drugie 50%

Zrobilam probe dynamiczna w grupie 002 ktora jest normalnie nie potrzebna.

Ale tu widac obroty silnika i polozenie pedalu gazu procentowe.

Natomiast sugerujac sie wskazowkami kolegow sprobowalam tylko na wlaczonym zaplonie w MB grupa 010 i jesli pedal gazu jest prawie na podlodze to mam 100%.

Natomiast jesli zapale silnik to w 010 przy dodaniu gazu na P przy polozeniu pedalu gazu ok.60% obroty silnika dochodza do 5000.

No nie wiem co moglabym wiecej powiedziec, jestem poprostu juz zrezygnowana. :(

Dziekuje i pozdrawiam.

Grupy: 002 - http://vaglog.rtnet.pl/db_58628.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Koleżanko

Czy log robiłaś na drugim biegu :mysli:

Jeżeli tak to Moje przypuszczenia i sugestie się potwierdzają

Paweł żartujesz chyba co? Normalnie 100% automat alpie

No chyba jednak nie :wink4:

Pozdrawiam serdecznie Paweł

Dla pewności zrób jeszcze to o co prosił Patryk

log grupy 010 tylko na zapłonie z wciśniętym pedałem gazu do oporu( nie uruchamiaj silnika

log grupy 010 dynamiczny tylko ustaw manetkę wybieraka w poz.2 :cool1: wcisnij pedał do podłogi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hip,hip...hura, chyba mi sie jednak udalo... :>

Naprawde nie jest to latwo w automacie zrobic, ale prosze o ocene.

Narazie tylko grupa 010, jutro postaram sie zrobic reszte.

Ale mysle ze wlasnie ta grupa 010 jest najwazniesza.

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/db_58633.html

:):a4fan:

ps.logowalam od 2000 do 4500 trwalo to zaledwie 7 sekund.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hip,hip...hura, chyba mi sie jednak udalo... :>

Naprawde nie jest to latwo w automacie zrobic, ale prosze o ocene.

Narazie tylko grupa 010, jutro postaram sie zrobic reszte.

Ale mysle ze wlasnie ta grupa 010 jest najwazniesza.

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/db_58633.html

:):a4fan:

Brawo :good:

To teraz zrób komplet

dyn. 000 001 003 008 011

Pozdrawiam i powodzenia :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brawo :good:

To teraz zrób komplet

Teraz to musze zajac sie domem. Bo z powodu tych logow to juz mnie eksmisja czeka.

Pozdrawiam Dana :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe no to ładnie :good: przynajmniej mieszkając w samochdzie miałabyś więcej czasu na zrobienie logów :mysli:

A tak serio to przepływka chyba troszkę słabo mierzy ;> profilaktycznie można by ją wyczyścić jak nie była czyszczona, no i potrzebna grupa 003 żeby ją dokładnie ocenić..

W każdym razie co zrobiłaś że udało Ci się teraz zrobić log tak jak trzeba? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :)

W każdym razie co zrobiłaś że udało Ci się teraz zrobić log tak jak trzeba? :)

Hihihi... poszlam na calosc...

Ale powaznie. Ćwiczenia czynią mistrza...

Czyli nie dodawac gazu, ale go dac...

Powiem prawde ze wczesniej sie balam, ale determinacja zwyciezyla.

Nic nie rob w samochodzie poki nie wykonasz logow.

No cos Ty moderatorze, nic nie zrobie. Nawet nie wiem co, dopóki mi nie powiecie.

A nawet jak bede wiedziala ze np. turbo do wymiany!!! to i tak nie zrobie.

Dlaczego, bo w ostatnich miesiacach poplynelam mocno finansowo.

Wymiana rozrzadu, przestawianie pompy raz w lewo raz w prawo. No i kupilam laptopa specjalnie do logow.

Ale bede bardzo wdzieczna wszystkim kolegom za ocene co tam w tej mojej Auduni "piszczy"

Serdecznie pozdrawiam

ps. popoludniu postaram sie zrobic logi.

Ps. loguje od 2000 do 4200 czy tak? Gaz na 100% ? Czy normalne rozpedzanie? Oraz grupy 000,001,003,008,011 czy 004 tez?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemku od 1500 nie dam rady. Automat przerzuca dopiero w okolicach 1800-1900 z 1 na 2 bieg.

Nawet jak jest tylko 2 wlaczone. Mysle ze rozumiesz co mam na mysli?

I wtenczas moge dac pelny gaz.

Robic jeszcze raz 010?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zrob. Jesli chodzi o zakres obrotów - i tak da nam to poglad na sprawe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry, dzisiaj nie dam rade zrobic logow...

Mysle ze jutro juz beda.

Pozdrawiam.[br]Dopisany: 28 Wrzesień 2011, 17:49_________________________________________________Witam i przepraszam za tak dluga nieobecnosc... :hi:

Dzis zrobilam logi, prosze o ocene...

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/db_59024.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/db_59022.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/db_59021.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/db_59025.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/db_59020.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/db_59023.html

Pozdrawiam Dana :)

ps. poniewaz robilam 2 razy, wklejam i te druga jazde, moze bedzie pomocna.

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/db_59028.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/db_59031.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/db_59027.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/db_59030.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/db_59029.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz nieszczelność w dolocie, należy całe o rurowanie turbo-intercooler-kolektor ssący przejrzeć pod kątem spoceń olejem, spocenie oznacza nieszczelności którą trzeba zlikwidować

jak zlikwidujesz nieszczelność wykonaj ponownie logi dynamiczne bo podejrzewam że katalizator jest nie drożny albo układ podciśnieniowy nie szczelny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :)

Dziekuje Damian za ocene, czyli jednak niestety cos jest nie tak. Szkoda.

No to mnie zalamales. Wiesz dlaczego? Bo jak pojade do jakiegokolwiek warsztatu i powiem zeby mi sprawdzili uklad dolotowy, to sie mnie zapytaja, a co sie dzieje? A jak powiem ze nic tylko w logach tak wyszlo. To wiesz co mi powiedza, nic poprostu mnie wysmieja. Zaden mechanik nie wierzy w logi.

Co najwyzej sprawdzi mi Vagiem bledy, jesli nic nie znajdzie to uzna ze wszystko jest OK.

Musze znalezc kogos kto podejdzie do tego powaznie i kto wierzy w logi.

Mysle ze mnie rozumiesz i wiesz co mysle. Warsztaty samochodowe i mechanikow mamy z czasow PRL-u.

Zastanawiam sie czy ta nieszczelonosc nie jest na rurze metalowej w okolicach zderzaka.

Po wymianie rozrzadu przywiercono mi przedni zderzak wlasnie do tej rury. Potem to zlikwidowalam i otwory po srubach zostaly zaspawane. Ale czy napewno dobrze?

Przed chwila zagladalam pod maske i te przewody co widac sa suche i nie widac sladu oleju.

Generalnie caly silnik jest suchy, no moze poza miejscem na silniku (na dole) obok filtra olej.

Ale mysle ze to jest z tego weza od odpowietrzenia. I to chyba nie ma nic wspolnego z dolotem?

Oczywiscie jesli chodzi o katalizator, to jesli zajdzie potrzeba to go wymienie.

Natomiast jesli chodzi o uklad podcisnieniowy, czy to jest to samo co dolotowy? czy tez sa to tylko te male wezyki, ktore niektorzy koledzy zakladaja z silikonu?

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...