Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Wielka Prośba o zdiagnozowanie błędu 00550 Start of Injection Regulation


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :) Wczoraj wieczorem pokonałem trasę 250 km bez najmniejszych problemów. Dzis rano odpalam auto a silnik klekocze z 5 razy głośniej niż normalnie. Auto zrobiło się nagle strasznie mułowate. Podłączyłem Vaga i wyskoczył mi taki błąd w silniku:

00550 - Start of Injection Regulation

17-10 - Control Difference - Intermittent

Bardzo proszę o wskazówki gdyż nie mam pojęcia co się mogło stać tak nagle. Jak dojechałem po tej trasie wszystko było w porządku. Po kilkunastu godzinach odpalilem samochód i nagle pojawił się taki problem. Z góry serdecznie dziękuję za pomoc. POZDRAWIAM :hi: Kamil

Opublikowano

00550 - Start rozporządzenia wtrysku

00550 - Start rozporządzenia wtrysku: Różnica sterowania

Ewentualne objawy

Awaria wskaźnik (MIL) ON

Utrata mocy

Problemy z uruchomieniem

Transmisja w trybie awaryjnym

Możliwe przyczyny

Zbiornik paliwa nieprawidłowo wypełnione benzynowe lub Biodiesel

Powietrze / woda w Układ paliwowy

Kąt wyprzedzenia wtrysku nieprawidłowe

Elektryczna pompa paliwa uszkodzony

Możliwe rozwiązania

Sprawdź Zbiornik paliwa dla benzyny i Biodiesel

Opróżnić zbiornik paliwa i system

Sprawdź układu paliwowego na powietrze / woda

Sprawdź zasilania paliwem i powrotu na zablokowanie i Wycieki

Sprawdź elektryczne pompy paliwa

Sprawdź / czas wtrysku

Wykonywać podstawowe Ustawienia / Użyj TDI-Graph

Powinno pomóc

Opublikowano

skoro glosna praca to rozrzad skoczyl

ew inne przyczyny to zapchany filtr paliwa

Opublikowano

skoro glosna praca to rozrzad skoczyl

ew inne przyczyny to zapchany filtr paliwa

Jak padnie wtrysk sterujący też będzie głośniej chodził.Ale rozrząd można sprawdzić jak i kąt wtrysku.

Opublikowano

skoczyl pasek

Opublikowano

Sprawdziłem wartość kąta wtrysku grupa 000 Basic Settings drugie pole i pokazuje mi 255. Ustawiałem kąt wtrysku rok temu. Nie wiem czy dobrze pamiętam ale miałem 49 bo tak chyba powinno być. Proszę o szczegóły co robić i co się mogło stać. Czy ustawić kąt wtrysku od nowa i będzie okej czy stało się coś więcej.

kolo pasowe na wale

ewentualnie przestawiacz kata

Opublikowano

Pokaz logi grup :

Statyczne - 004

Statyczne Basic Settings - 000 i 004

Opublikowano

Witam Panowie :) Dziś po zostawieniu samochodu na okolo 20 godzin postanowiłem go przewagować by zrobić logi. Lecz po odpaleniu strasznie sie zdziwiłem gdyż silnik pracował normalnie. Dodałem mocno gazu to jeszcze złapało go na 5 sekund że był głośny, lecz później już wszystko wróciło do normy. Przejechałem nim 20 km. Skasowałem błędy i wydaje się być już wszystko w porządku. Wartości na vagu wydają się być prawidłowe, samochód jedzie jak powinien i silnik również pracuje jak powinien. Dodam że kąt wtrysku cały czas był prawidłowy, wcześniej źle popatrzyłem. Co myślicie na ten temat. Czy zapomnieć o całej sytuacji czy też szukać przyczyny, gdyż narazie nie stać mnie na lepszy samochód a ten użytkuje codziennie i nie chciałbym by zawiódł mnie gdzieś w mieście w korkach czy na trasie. Z góry serdecznie dziękuję za wszystkie sugestie :hi:[br]Dopisany: 29 Wrzesień 2011, 11:19_________________________________________________Wczoraj po pokonaniu 250 km od ustąpienia problemu problem znów się pojawił podczas jazdy. Nagle auto straciło moc że z 5 biegu musiałem wbić na 3 bieg i mocno wciskac pedal gazu. Silnik znów zaczął głośno klekotać i wyskoczył błąd na vagu 00550. Wczesniej jak problem ustał za 1 razem skasowalem błąd i sie nie pojawiał do czasu az znowu teraz nie wystąpił problem. Teraz co skasuje to po 1 sekundzie znów się pojawia. Myślę że rozrząd to nie będzie bo nie przestawiłby się i znowu dobrze nastawił na 2 dni i znowu przestawił. Kąt wtrysku też jest prawidłowy. Układ też chyba nie jest zapowietrzony bo później auto pracowało 2 dni normalnie i znów się pojawił problem. Być może filtr paliwa się zapchał ? Proszę o sugestię i pomoc. Za wszystkie wskazówki serdecznie dziękuję :hi:

Opublikowano

Zacznij od wymiany filtra paliwa - to najtaniej.

Dobrze by bylo wykonac logi o ktore juz prosilem ale wtedy kiedy jest źle.

Opublikowano

ok dzis wymienie filtr paliwa i zrobie logi. Dziękuje za zainteresowanie i pomoc :hi:[br]Dopisany: 03 Październik 2011, 11:15_________________________________________________Panowie ściągałem dziś cały przód i sprawdzałem rozrząd. Ale na 100% nie przeskoczył. Gdyż sam go zakładałem 4 miesiące temu i znaczyłem punkty zerowe, sprawdzałem też zawory. Wszystko w porządku, więc przeskoczenie rozrządu można wykluczyć. Kąt wtrysku mam 255 a ma być 49. Ustawiłem kąt wtrysku na pompie na maxa na minimum ile się dało i wyszło 155. Głośna praca silnika ustała lecz kąt wtrysku jest dalej 3 krotnie większy. Dziwna sytuacja bo wszystko przed wystąpieniem tej usterki było idealnie ustawione, później nagle na 2 dni się zepsuło, na 2 dni naprawiło i teraz już całkiem nie działa jedynie jak dziś zmniejszyłem kąt wtrysku na pompie maxymalnie jak sie dało to ustał głośny klekot (auto niby pracuje prawidłowo), lecz dalej wyskakuje błąd 00550 i dawka nie jest taka jak powinna. Proszę o sugestie gdzie szukać dalej i co robić. Z góry dziękuję za pomoc :hi:

Opublikowano

a jak klin ?

Opublikowano

wydaje sie byc okej. dziwna sprawa bo jakby siadlo to raz a porzadnie a nie tak ze dzialalo od zawsze siadlo na 150km zostawilem na noc dzialalo 250km normalnie i teraz juz nie dziala calkiem, a jak pompe dam na maxa co i tak nie generuje dokladnej dawki to juz pracuje lepiej. moze wysiadl jakis czujnik ?

Opublikowano

ja mam teraz na warsztacie auto z zerwanym klinem i kat wtrysku biega jak mu sie podoba :)

Opublikowano

Panowie ściągałem dziś cały przód i sprawdzałem rozrząd. Ale na 100% nie przeskoczył. Gdyż sam go zakładałem 4 miesiące temu i znaczyłem punkty zerowe, sprawdzałem też zawory. Wszystko w porządku, więc przeskoczenie rozrządu można wykluczyć. Kąt wtrysku mam 255 a ma być 49. Ustawiłem kąt wtrysku na pompie na maxa na minimum ile się dało i wyszło 155. Głośna praca silnika ustała lecz kąt wtrysku jest dalej 3 krotnie większy. Dziwna sytuacja bo wszystko przed wystąpieniem tej usterki było idealnie ustawione, później nagle na 2 dni się zepsuło, na 2 dni naprawiło i teraz już całkiem nie działa jedynie jak dziś zmniejszyłem kąt wtrysku na pompie maxymalnie jak sie dało to ustał głośny klekot (auto niby pracuje prawidłowo), lecz dalej wyskakuje błąd 00550 i dawka nie jest taka jak powinna. Proszę o sugestie gdzie szukać dalej i co robić. Z góry dziękuję za pomoc :hi:

Opublikowano

ok dzis wymienie filtr paliwa i zrobie logi.

Panowie ściągałem dziś cały przód i sprawdzałem rozrząd.

Nie ma to jak konsekwencja w działaniu

Proszę o sugestie gdzie szukać dalej i co robić.

Zostało napisane... ale wydaje się ze Ty i tak wiesz lepiej gdzie szukać :)

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...