lasken Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 Witam Wczoraj wieczorem pokonałem trasę 250 km bez najmniejszych problemów. Dzis rano odpalam auto a silnik klekocze z 5 razy głośniej niż normalnie. Auto zrobiło się nagle strasznie mułowate. Podłączyłem Vaga i wyskoczył mi taki błąd w silniku: 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermittent Bardzo proszę o wskazówki gdyż nie mam pojęcia co się mogło stać tak nagle. Jak dojechałem po tej trasie wszystko było w porządku. Po kilkunastu godzinach odpalilem samochód i nagle pojawił się taki problem. Z góry serdecznie dziękuję za pomoc. POZDRAWIAM Kamil
darek Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 00550 - Start rozporządzenia wtrysku 00550 - Start rozporządzenia wtrysku: Różnica sterowania Ewentualne objawy Awaria wskaźnik (MIL) ON Utrata mocy Problemy z uruchomieniem Transmisja w trybie awaryjnym Możliwe przyczyny Zbiornik paliwa nieprawidłowo wypełnione benzynowe lub Biodiesel Powietrze / woda w Układ paliwowy Kąt wyprzedzenia wtrysku nieprawidłowe Elektryczna pompa paliwa uszkodzony Możliwe rozwiązania Sprawdź Zbiornik paliwa dla benzyny i Biodiesel Opróżnić zbiornik paliwa i system Sprawdź układu paliwowego na powietrze / woda Sprawdź zasilania paliwem i powrotu na zablokowanie i Wycieki Sprawdź elektryczne pompy paliwa Sprawdź / czas wtrysku Wykonywać podstawowe Ustawienia / Użyj TDI-Graph Powinno pomóc
lukjar7 Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 skoro glosna praca to rozrzad skoczyl ew inne przyczyny to zapchany filtr paliwa
darek Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 skoro glosna praca to rozrzad skoczyl ew inne przyczyny to zapchany filtr paliwa Jak padnie wtrysk sterujący też będzie głośniej chodził.Ale rozrząd można sprawdzić jak i kąt wtrysku.
spanky Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 Sprawdziłem wartość kąta wtrysku grupa 000 Basic Settings drugie pole i pokazuje mi 255. Ustawiałem kąt wtrysku rok temu. Nie wiem czy dobrze pamiętam ale miałem 49 bo tak chyba powinno być. Proszę o szczegóły co robić i co się mogło stać. Czy ustawić kąt wtrysku od nowa i będzie okej czy stało się coś więcej. kolo pasowe na wale ewentualnie przestawiacz kata
przemik Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 Pokaz logi grup : Statyczne - 004 Statyczne Basic Settings - 000 i 004
lasken Opublikowano 2 Października 2011 Autor Opublikowano 2 Października 2011 Witam Panowie Dziś po zostawieniu samochodu na okolo 20 godzin postanowiłem go przewagować by zrobić logi. Lecz po odpaleniu strasznie sie zdziwiłem gdyż silnik pracował normalnie. Dodałem mocno gazu to jeszcze złapało go na 5 sekund że był głośny, lecz później już wszystko wróciło do normy. Przejechałem nim 20 km. Skasowałem błędy i wydaje się być już wszystko w porządku. Wartości na vagu wydają się być prawidłowe, samochód jedzie jak powinien i silnik również pracuje jak powinien. Dodam że kąt wtrysku cały czas był prawidłowy, wcześniej źle popatrzyłem. Co myślicie na ten temat. Czy zapomnieć o całej sytuacji czy też szukać przyczyny, gdyż narazie nie stać mnie na lepszy samochód a ten użytkuje codziennie i nie chciałbym by zawiódł mnie gdzieś w mieście w korkach czy na trasie. Z góry serdecznie dziękuję za wszystkie sugestie [br]Dopisany: 29 Wrzesień 2011, 11:19_________________________________________________Wczoraj po pokonaniu 250 km od ustąpienia problemu problem znów się pojawił podczas jazdy. Nagle auto straciło moc że z 5 biegu musiałem wbić na 3 bieg i mocno wciskac pedal gazu. Silnik znów zaczął głośno klekotać i wyskoczył błąd na vagu 00550. Wczesniej jak problem ustał za 1 razem skasowalem błąd i sie nie pojawiał do czasu az znowu teraz nie wystąpił problem. Teraz co skasuje to po 1 sekundzie znów się pojawia. Myślę że rozrząd to nie będzie bo nie przestawiłby się i znowu dobrze nastawił na 2 dni i znowu przestawił. Kąt wtrysku też jest prawidłowy. Układ też chyba nie jest zapowietrzony bo później auto pracowało 2 dni normalnie i znów się pojawił problem. Być może filtr paliwa się zapchał ? Proszę o sugestię i pomoc. Za wszystkie wskazówki serdecznie dziękuję
przemik Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 Zacznij od wymiany filtra paliwa - to najtaniej. Dobrze by bylo wykonac logi o ktore juz prosilem ale wtedy kiedy jest źle.
lasken Opublikowano 3 Października 2011 Autor Opublikowano 3 Października 2011 ok dzis wymienie filtr paliwa i zrobie logi. Dziękuje za zainteresowanie i pomoc [br]Dopisany: 03 Październik 2011, 11:15_________________________________________________Panowie ściągałem dziś cały przód i sprawdzałem rozrząd. Ale na 100% nie przeskoczył. Gdyż sam go zakładałem 4 miesiące temu i znaczyłem punkty zerowe, sprawdzałem też zawory. Wszystko w porządku, więc przeskoczenie rozrządu można wykluczyć. Kąt wtrysku mam 255 a ma być 49. Ustawiłem kąt wtrysku na pompie na maxa na minimum ile się dało i wyszło 155. Głośna praca silnika ustała lecz kąt wtrysku jest dalej 3 krotnie większy. Dziwna sytuacja bo wszystko przed wystąpieniem tej usterki było idealnie ustawione, później nagle na 2 dni się zepsuło, na 2 dni naprawiło i teraz już całkiem nie działa jedynie jak dziś zmniejszyłem kąt wtrysku na pompie maxymalnie jak sie dało to ustał głośny klekot (auto niby pracuje prawidłowo), lecz dalej wyskakuje błąd 00550 i dawka nie jest taka jak powinna. Proszę o sugestie gdzie szukać dalej i co robić. Z góry dziękuję za pomoc
lasken Opublikowano 3 Października 2011 Autor Opublikowano 3 Października 2011 wydaje sie byc okej. dziwna sprawa bo jakby siadlo to raz a porzadnie a nie tak ze dzialalo od zawsze siadlo na 150km zostawilem na noc dzialalo 250km normalnie i teraz juz nie dziala calkiem, a jak pompe dam na maxa co i tak nie generuje dokladnej dawki to juz pracuje lepiej. moze wysiadl jakis czujnik ?
lukjar7 Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 ja mam teraz na warsztacie auto z zerwanym klinem i kat wtrysku biega jak mu sie podoba
lasken Opublikowano 4 Października 2011 Autor Opublikowano 4 Października 2011 Panowie ściągałem dziś cały przód i sprawdzałem rozrząd. Ale na 100% nie przeskoczył. Gdyż sam go zakładałem 4 miesiące temu i znaczyłem punkty zerowe, sprawdzałem też zawory. Wszystko w porządku, więc przeskoczenie rozrządu można wykluczyć. Kąt wtrysku mam 255 a ma być 49. Ustawiłem kąt wtrysku na pompie na maxa na minimum ile się dało i wyszło 155. Głośna praca silnika ustała lecz kąt wtrysku jest dalej 3 krotnie większy. Dziwna sytuacja bo wszystko przed wystąpieniem tej usterki było idealnie ustawione, później nagle na 2 dni się zepsuło, na 2 dni naprawiło i teraz już całkiem nie działa jedynie jak dziś zmniejszyłem kąt wtrysku na pompie maxymalnie jak sie dało to ustał głośny klekot (auto niby pracuje prawidłowo), lecz dalej wyskakuje błąd 00550 i dawka nie jest taka jak powinna. Proszę o sugestie gdzie szukać dalej i co robić. Z góry dziękuję za pomoc
przemik Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 ok dzis wymienie filtr paliwa i zrobie logi. Panowie ściągałem dziś cały przód i sprawdzałem rozrząd. Nie ma to jak konsekwencja w działaniu Proszę o sugestie gdzie szukać dalej i co robić. Zostało napisane... ale wydaje się ze Ty i tak wiesz lepiej gdzie szukać Pozdrawiam
lasken Opublikowano 4 Października 2011 Autor Opublikowano 4 Października 2011 logi wrzucilem. kurcze ale nie widze zeby wskoczyly wrzuce jeszcze raz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się