Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] Sprężyny Eibach Pro-Kit -35mm/-30 na seryjne amortyzatory 1BA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Fantomas widać miętka pytka jesteś, z wypowiedzi tak wynika, nie masz ochoty na konfrontację w której byś poległ :)

dla innych kolegów chcących coś zrozumieć i zaakceptować:

Eibach Pro-Kit to właśnie najbardziej znany i lubiany produkt tej firmy. Oceniane przez klientów jako bardzo komfortowe - sprężyny Eibacha - cieszą się bardzo pozytywnymi opiniami. Eibach Pro - Kit to zestaw sprężyn, który może być używany w połączeniu z seryjnymi amortyzatorami, ale i innymi sportowymi amortyzatorami. Zaprojektowane dla ludzi lubiących dynamiczną jazdę, ale bez drastycznej utraty komfortu.

Pro-Kit zapewnia:

• Sportowy wygląd poprzez obniżenie samochodu do 40 mm

• Progresywną charakterystykę pracy

• Bezpieczną i optymalną charakterystykę jazdy

• Wysokiej jakości ochronę przed korozją

• Niemiecki TUV, wyprodukowanych we współpracy z ISO / TS 16949 norm

Product description:

The Eibach Pro-Kit is a set of sports suspension springs that can be used in conjunction with O.E.- shocks and other types of aftermarket shocks. They work very well with Bilstein B6 & B8 Dampers

Progressively wound springs mean you get both good ride comfort and excellent on limit handling.

H&R - sprężyny obniżające zostały zaprojektowane, aby obniżyć samochód od 25-35mm w większości zastosowań. Te niesamowite zestawy pozwalają obniżyć samochód, zachowując pewien poziom komfortu. Sprężyny H&R zaraz obok Eibach Pro-Kit są znane jako jedne z bardziej komfortowych sprężyn obniżających.

Sprężyny obniżające KW są odpowiednie do zmniejszenia wysokości pojazdu do 60 mm. Oprócz poprawy wyglądu, obniżony środek ciężkości przyczynia się do zwiększenia sprawności i przyjemności z jazdy. Sprężyny obniżające do 40 mm mogą być używane ze standardowymi amortyzatorami. Na ogół jednak stosowanie sportowych amortyzatorów jest zalecane i jest obowiązkowym wymogiem do dalszego obniżania.

Sprężyny Weitec wykonane są z wysokiej jakości stali chromowo - krzemowej. Są one hartowane, a ich powierzchnia wykończona powłoką fosforanu cynku, a następnie powłoką epoksydowana. Wszytsko to po to by zapewnić jak najdłuższą żywotność produktu. Przed tym jak sprężyny Weitec trafią do produkcji są poddane licznym trudnym testom w różnych warunkach jazdy. Wszystkie testy są udokumentowane zgodnie z DIN EN ISO 9001 i przedstawione TUV do dalszych ewentualnych badań. Dzięki rygorystycznej kontroli jakości i dokumentacji możliwa jest gwarancja jakości.

Weitec oferuje ponad 1000 różnych zestawów w swej ofercie:

- o dyskretnym obniżeniu od 20-35 mm umożliwiające zastosowanie z seryjnych amortyzatorów lub amortyzatorów z serii Weitec GT,

- klinowate obniżenie np. 40/30 mm (do stosowania z seryjnymi lub sportowe amortyzatory jak amortyzatory Weitec GT),

- o obniżeniu od 50 nawet do 80 mm przy użyciu ze sportowymi amortyzatorami,

TEIN S.Tech Springs are an excellent step towards suspension tuning. They offer approximately a 1.5 inch drop for a more aggressive appearance and increased road holding capability. Designed to be used with OEM or OEM replacement shocks. Each application is road tested in North America for the proper balance between performance and comfort. Comes with a 1 year limited warranty, spring length is guaranteed not to sag more than 5mm, and be clear of any manufacturer defects.

Z tego co czytam i wklejam Fantomas się zna a koncerny nie mają pojęcia co sprzedają

FANTOMAS wiążesz się pisze a nie wiąrzesz, wstyd

[br]Dopisany: 24 Listopad 2011, 01:35_________________________________________________prrzecinek przed że się należy kolego Fantomas :> tak gwoli formalności

Opublikowano

The Eibach Pro-Kit is a set of sports suspension springs that can be used in conjunction with O.E.- shocks and other types of aftermarket shocks. They work very well with Bilstein B6 & B8 Dampers

Producent Bilstein pisze coś innego , B6 jest dedykowany jako sportowy Amor do seryjnego zawieszenie! Nie obniżanego! Amortyzator B8 jest do obnizenia 25-35 mm

zachowując pewien poziom komfortu

:naughty:

Sprężyny obniżające do 40 mm mogą być używane ze standardowymi amortyzatorami. Na ogół jednak stosowanie sportowych amortyzatorów jest zalecane i jest obowiązkowym wymogiem do dalszego obniżania.

:wink4:

Vario nikt mnie nie przekona że charakterystyka pracy seryjnego amora będzie taka sama w ori spręzynie jak w sprezynie progresywnej. Wiec wybieranie dziur bedzie równiez inne itd. Seryjny amor już nie bedzie pracował w zalecanym zakresie do jakiego zostal wyprodukowany tylko w mniejszym! Jego skok bedzie inny!

Przyklad : przekonałem sie na własnej skórze o tym, założyłem springi do Cabrio z seryjnym amorem, pieknie jest to momentu jazdy po koleinach , garbach i dziurach! Jest Dramat i na wiosnę zmieniam amory .

Dalej , producent spręzyn co napisze? że trzeba wyminieć amory ? Nie którzy piszą inni nie a dlaczego ? bo kto by kupił spręzyny obniżające mająć na uwadze wymianę amorów na sportowe za min 1,2 tyś zł? sprzedaż spręzyn by spadła i tyle .

Reasumujac , jasne ze mozna sobie założyć springi do Ori amorów , tylko zdecydowanie lepiej będzie jeśli wymienimy jedno i drugie wtedy mozemy mówić o fajnym "sportowym" zwieszeniu z wygladem auta jednocześnie.

I zdecdyowenia sie nie zgodzę z Tobą i dziwie się ze masz inne zdanie na tem amorów w zawieszeniu 1BE i 1BV :shocked:

Tak jak to Kovi napisał, Jak ktoś mówi ze jest pięknie to nie jeździł wobec tego z sportowymi amorami :cool1: Przeciez Amortyzator jest podstawą pracy zawieszenia :wink4:

Opublikowano

Ja mam zawiasek 1BV i moim zdaniem warte jest tej kasy co kosztuje(choć pewnie to nie mało) teraz wale na zimówce ale wcześniej miałem wrzucone 235/45/17 i samochodzik trzyma się pięknie nie podskakuje ani nic takiego przy większych prędkościach w zakrętach nie przechyla się idzie sztywno i bez jakiś dziwnych ruchów. Dowiedz się kolego ile taki zawias ori kosztuje i pomyśl nad czymś takim ponieważ i masz jakiś komfort i zaj... posadzone autko. :good:

Opublikowano

Fantomas widać miętka pytka jesteś, z wypowiedzi tak wynika, nie masz ochoty na konfrontację w której byś poległ :)

:facepalm:

tak zdecydowanie jestem mientka pytka i nigdy nie dorównam twojej wiedzy

NIE - potrafię niestety zrozumieć czasem toku rozumowania innych ale cóż różnych ma bozia lokatorów i generalnie fantazja ludzka jest ograniczona tylko głupotą lub naiwnością w to co inni mówią lub piszą :gwizdanie:

TAK - nie znam się a temta podjąłem bo nabiajm sobie posty :naughty:

TAK - nie umiem pisać po polsku i jestem analfabetą :kox:

........Tak jak to Kovi napisał, Jak ktoś mówi ze jest pięknie to nie jeździł wobec tego z sportowymi amorami :cool1:Przeciez Amortyzator jest podstawą pracy zawieszenia :wink4:

generalnie nic dodać nic ująć :good: ale jak widać nie wszyscy mają takie zdanie

koniec polemiki z mojej strony

i rzeby komóś było pżyjemniej i czół się bardziej dowartośćowany i rze jest potżebny to tak na koniec :naughty:

Opublikowano

Vario i Fantomas bardzo prosze abyście nie prowadzili dyskusji w taki sposób jaki ma miejsce obcenie :cool1:

Opublikowano

The Eibach Pro-Kit is a set of sports suspension springs that can be used in conjunction with O.E.- shocks and other types of aftermarket shocks. They work very well with Bilstein B6 & B8 Dampers

tłumacząc to jest dosłownie napisane, że mogą być uzywane z amorkami OEM a także innymi aftermarketami. Współpracują bardzo dobrze z B6 i B8 a jaka jest ich charakterystyka to wiadomo.

Cuber nie ma sprawy :>

Opublikowano

może warto zamknąć już ten wątek bo zostało napisane już dość na temat :gwizdanie:

Opublikowano

może warto zamknąć już ten wątek bo zostało napisane już dość na temat :gwizdanie:

Nie wtracaj sie :naughty::decayed: :decayed:

Opublikowano

Ja po 2 latach na zestawie z Eibacha i seryjnych amorach miałem w lutym na przegladzie 86% sprawności amorków czli jest ok

Kolega założył nowe amortyzatory i na przeglądzie pokazało 76% więc ja bym się tymi procentami nie sugerował :cool1:

Opublikowano

Chłopaki wy tu się fajnie kłócicie a trzeba poczytać trochę, ja własnie zakupiłem springi Eibacha -30mm (jeszcze nie założyłem ich na auto) ale do tego nie kupiłem amorów Bilsteina B6 ani B8 (bo sa bardzo drogie) i nie zakładam ich na seryjne amorki 1BA, tylko zakupiłem amory Bilseina B4 gaz(zamienniki ORI) o obniżonym skoku (czyt. do zawieszenia sportowego) i sprawa załatwiona, amory dopasowane do sprężyn Eibacha -30mm. A chciałbym powiedzieć że cała sprawa kosztuje niedrogo, springi Eibach 669 zł + Amorki Bilstein B4 834zł = 1503 zł i macie nowe zawieszenie markowych firm zamiast starych zużytych amorów.

Jak chcecie to podam wam stronę w dobrych cenach tych amorów Bilsteina, a tu wątek który też dotyczy tych springów http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=230240.0

Opublikowano

może warto zamknąć już ten wątek bo zostało napisane już dość na temat :gwizdanie:

Nie wtracaj sie :naughty::decayed: :decayed:

:dziura:

:decayed:

Ja po 2 latach na zestawie z Eibacha i seryjnych amorach miałem w lutym na przegladzie 86% sprawności amorków czli jest ok

Kolega założył nowe amortyzatory i na przeglądzie pokazało 76%

niech pojedzie jeszcze raz za miesiąc lub dwa i mu pokaże więcej :gwizdanie:

Opublikowano

Zgadzam się z przedmówcami...

dramatycznie zawieszenie funkcjonowało

jak założyłem weitec -35mm do amorów S-LINEowych.

Ping pong byl jak cholera...po za przyjemna (jedynie wizualnie) gleba nic w tym zawieszeniu ciekawego nie bylo.

Generalnie zmienilem spowrotem tak szybko jak zalozyłem.

Pewnych rzeczy nie powinno się poprawiać.

Jeżeli ktoś ma zamiar zrobić glebe to moim skromnym zdaniem niech zrobi to tak jak nalezy od poczatku do konca czyt. nie wali gleby kosztem bezpieczenstwa, a jak ma zamiar zrobic cos polowicznie to lepiej niech nic nie robi.

Opublikowano

Ciekawe jak Boseron sobie na nich radzi ? :mysli: :mysli: :mysli:

Tak, ze sprzedal je jeszcze szybciej niz ja :)))

Opublikowano
W dniu 23.11.2011 o 20:20, nicramk napisał:

W takim razie na wiosnę zakładam Eibach Pro-Kit -35mm. Założę to się pochwalę :kox::naughty: :>

Założyłeś, jak wrażenia? Jakieś fotki?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...