bartek123438 0 Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 witam czy jest taka możlowość i czy ktoś już próbował? Pasek rozrządu jest ok tylko wielorowkowy jest spękany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicker 0 Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 Też mnie to interesuje, choć na wiosnę będę wymieniał rozrząd ale pasek mam spękany i z chęcią bym go wymienił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szupryk 0 Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 W Rs6 trzeba zdejmowac przód. Wydaje mi sie, że w A4 też musisz zdejmowac, ale mogę sie mylic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 Też mnie to interesuje, choć na wiosnę będę wymieniał rozrząd ale pasek mam spękany i z chęcią bym go wymienił. witam czy jest taka możlowość i czy ktoś już próbował? Pasek rozrządu jest ok tylko wielorowkowy jest spękany chyba nie da rady, z tego co pamiętam jak robiłem rozrząd, sporo osłon jest. W dieslu można to było zrobic ale w benzyniaku cięzko sie do tego dobrać. Zrzucić przód nie jest wcale trudno i nie schodzi się z tym długo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kred 0 Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 trzeba demontować caly przód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicker 0 Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 No i wszystko jasne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 No i wszystko jasne. chyba nawet nie podejdziesz kluczem żeby naciągnąć napinacz w V-ce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicker 0 Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 Jakby Michał Anioł wyrzeźbił odpowiedni drut....Polak potrafi tylko po co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMEK 2800 0 Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 da rade bez zdejmowania przodu.Ja ostatnio wymieniałem napinacz tego paska i przodu nie zdejmowałem trzeba się nameczyć trochę ale napewno da radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil1990_2006 0 Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 zdejmować nie trzeba ale poluzować tak... No ale jest duuuże prawdopodobieństwo że przez te kombinacje coś przypadkiem się uszkodzi.... Wiec proponuje zdjąć przód, dużo roboty ale może się to opłacić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicker 0 Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 Czyli znalazł się wśród nas twardziel no i dobrze, na forum SAABa też pisali że się nie da wymienić łańcucha rozrządu w benzyniakach a znalazło się dwóch co dali rade, choć robili to 4x dłużej ale się udało. Jutro się poprzyglądam jak by ta operacja mogła wyglądać, teoretycznie wymiana paska jest łatwiejsza niż napinacza :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASATO 2 Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 w s6 c5 dało radę wymienić pasek wielorowkowy bez zdejmowania przodu a w a4 b5 V6 nie da rady ? na pewno nie jest to łatwe bo miejsca mało, ale raczej wykonalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narcyz 35 1 Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 na forum SAABa też pisali że się nie da wymienić łańcucha rozrządu w benzyniakach a znalazło się dwóch co dali rade Bo nie wiedzieli że się nie da i to zrobili . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicker 0 Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Heheh zapewne tak, ja sie dzisiaj przyglądałem jak to tam jest i ile jest miejsca i jakoś nie mam ochoty tego robić. Poczekam do wiosny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha1 1 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Da sie wymienic pasek bez zdejmowania przodu. Ja wymieniłem chociaż robiłem to długo i troszke sie.Myśle że jakbym zdjął przód to bym robił tak samo długo tylko bez kombinacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motor144 1 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 U mnie mały silnik w porównaniu z V ale też wszyscy mechanicy ( nie mówiąc o ASO gdzie najlepiej do byle czego rozebrać pół auta bo kasa za roboczogodzinę więc lepiej wykonać jak najwięcej czynności i jak najdłużej ) twierdzili że do wymiany rozrządu i wszystkich pasków trzeba przód demontować . No więc niekoniecznie : na kanale we dwóch (tylko bez skojarzeń ) jeden z dołu drugi z góry i tylko odkręcony wentylator klimy w dwie godziny naprawa wykonana ( bez wymiany pompy, bo u mnie dopiero co była wymieniona). Inna sprawa, że trochę się trzeba nakombinować bo dostęp trudny i na pewno wygodniej i bezpieczniej jak przód zdemontowany, więc jak ktoś nie ma wprawy( np. duże łapy i marne klucze) to metody nie polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się