Grzesiekkbc Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 Witam, mam pytanie bo już nie wyrabiam na zakup łączników stabilizatora. Ostatnio założyłem LMF i po 5 tyś km padły. Na Allegro są dwa rodzaje Ja mam ten bez śruby na stałe. Dodam też że mam gwintowane zawieszenie i tam wszystko jest inaczej niż w serii jeśli idzie o kąty. Ten ze śrubą ma takie jak by gałki i może zimę by mi taki łącznik przelatał. Proszę o poradę.
Wihajster Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 Witam, mam pytanie bo już nie wyrabiam na zakup łączników stabilizatora. Ostatnio założyłem LMF i po 5 tyś km padły. Na Allegro są dwa rodzaje Ja mam ten bez śruby na stałe. Dodam też że mam gwintowane zawieszenie i tam wszystko jest inaczej niż w serii jeśli idzie o kąty. Ten ze śrubą ma takie jak by gałki i może zimę by mi taki łącznik przelatał. Proszę o poradę. to masz stary typ i nowy. Bez śrub to nowy typ i polecam załozyć Lemfordera tym bardziej, że masz gwint
Grzesiekkbc Opublikowano 30 Września 2011 Autor Opublikowano 30 Września 2011 Miałem już Lamfordera i padł po 5kkm, nie wiem czy to wina złego montażu czy jak. Teraz jak wymienię to powiem niech mi po przejechaniu się popuszczą śruby żeby się może jeszcze ułożyły co?
kicker Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 Trzeba zaznaczyć że wymienić na ORYGINAŁ Lemf...
Grzesiekkbc Opublikowano 30 Września 2011 Autor Opublikowano 30 Września 2011 A po czym poznać podrobione LMF?
kicker Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 Nie wiem po czym poznać podrobione, jak będą dobrze podrobione to nie zobaczysz, chyba że będziesz miał w ręku oryginał i porównasz. Kupuje się u sprawdzonego, lokalnego sprzedawcy (koniecznie sprawdzonego) Już nie raz kupiłem podróbkę, ludzie już wszystko podrabiają, nawet to co jest po 30zł
Grzesiekkbc Opublikowano 30 Września 2011 Autor Opublikowano 30 Września 2011 Ja kupiłem w sklepie motoryzacyjnym który zaopatruje się w hurtowni AD czy jakoś tak. Były w każdy w osobnym pudełku LMF. Teraz to chyba kupię FEBI zobaczę na co je stać.
kicker Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 Ja odziwo mam jeszcze elementy zawieszanie z 99r firmy TRW, jak czytałem Ci co wymieniali z głową elementy zawieszenia na TRW to nie narzekali, ale jak ktoś ma całe zawieszenie rozjechane a wymieni tylko 2x banany i łączniki żeby taniej było to później piszę że TRW to shit! że się sypie itd. Jak LMF Ci się rozleciały tak szybko to coś jest nie tak, błąd w montażu musiałby być na prawdę olbrzymi, bo czasem i ja coś wyrzeźbię nie zgodnie ze sztuka ale działa i jest spokój. Wymienisz, pojeździsz to się przekonasz. Chyba że masz to zawieszenie tak poustawiane że będzie rozrywać łączniki, a te LMF co się rozleciały masz już zdemontowane??
Grzesiekkbc Opublikowano 1 Października 2011 Autor Opublikowano 1 Października 2011 Jeszcze mam na aucie bo nie mam jak wyjąć (budowa domu) ponieważ auto mam ciągle w ruchu. Będę wymieniał rozrząd to przy okazji jak auto będzie na warsztacie to wymienię te łączniki.
Grzesiekkbc Opublikowano 1 Października 2011 Autor Opublikowano 1 Października 2011 To teraz proszę o info które łączniki wziąć ten ze śrubą czy bez? Który lepszy pod gwintowane zawieszenie gdzie drążek stabilizatora jest 1cm od wahacza jak auto stoi normalnie bez podnoszenia.
przepychacz Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 ..w katalogu FEBI te ze śrubkami są opisane do rocznika 1998r ...
Grzesiekkbc Opublikowano 2 Października 2011 Autor Opublikowano 2 Października 2011 Ja mam 95 to będzie ok mam nadzieję.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się