A4_Dominik_WAW Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Taki błąd był w silniku: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Logi statyczne Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_58813.html Grupy: 014,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_58814.html Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_58815.html Statyczne BS: Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_58816.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_58817.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_58818.html Dynamiczne:Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_58819.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_58820.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_58821.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_58822.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_58823.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_58824.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_58825.html
przemik Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Ogolnie nie jest zle. Bład mozesz wykasowac. Katalizator jest ?
spanky Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Ogolnie nie jest zle. Bład mozesz wykasowac. Katalizator jest ? z doladowaniem jest kiblowato
A4_Dominik_WAW Opublikowano 3 Października 2011 Autor Opublikowano 3 Października 2011 Ogolnie nie jest zle. Bład mozesz wykasowac. Katalizator jest ? Tak błąd mogę skasować. Katalizator jest, radzisz pozbyć się go ?[br]Dopisany: 03 Październik 2011, 13:03_________________________________________________[br]Dopisany: 03 Październik 2011, 13:04_________________________________________________ Ogolnie nie jest zle. Bład mozesz wykasowac. Katalizator jest ? z doladowaniem jest kiblowato Co może być przyczyną bo odczucia z jazdy są zadowalające. Auto ma 260 tys
ciahciah Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 zdemontuj N18 i pozatykaj wężyki od niego, zrób dynamicznego 011, następnie w miejsce N75 wsadź zdemontowany wcześniej N18 i wykonaj drugiego loga 011, jak podczas obu logów będzie podobnie zamontuj wężyk bezpośrednio od trójnika przy grodzi przy servo do gruszki, po prostu połącz na krótko wężykiem tylko tego loga 011 rób do 2500obr, to nas upewni czy mozolne wstawanie turbiny jest z winy układu sterowania czy przez mało drożny katalizator
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się