Amal97 Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Proszę o pomoc w zlokalizowaniu uszkodzenia. Objawy to prawie całkowity brak mocy powyżej 1800 obr. Na trzecim biegu nie może rozkręcić się do 3000 obr. Vag wyrzucił błędy: 17664 - engine coolant tem sensor (G62) open or short to plus P1256 19561 - valve for intake manifload flap (N239) open or short to ground P3105 17965 - charge pressure control: positive deviation P1557 Zrobiłem logi grup 03 i 11. Grupy: 011,011,011,011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/amal97_58949.html Grupy: 003,003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/amal97_58950.html Pozdrawiam.
Amal97 Opublikowano 2 Października 2011 Autor Opublikowano 2 Października 2011 Na to wskazuje błąd z VAGa. Tylko co powoduje przeładowanie?. Turbo świeżo po regeneracji gdyż padło tydzień temu. Myślę że kierownice wyczyścili, chociaż nie sprawdzałem.
Perzan23 Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Kierownice do czyszczenia w 11 BS nie zmieniają się wartości.
przemik Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 Kierownice do czyszczenia w 11 BS nie zmieniają się wartości. Spokojnie nic poki co nie jest do czyszczenia. Sprawdz przewody ukladu podcisnienia i sam zawór N75.
Amal97 Opublikowano 3 Października 2011 Autor Opublikowano 3 Października 2011 Przy wyższych obrotach słychać jakieś syczenie od strony turbo. Jutro sprawdzę przewody. Może dolot jest gdzieś dziurawy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się