Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Proszę o analize ciężko pali na zimnym !


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:hi:

Mam straszny problem w Audi A4 2001r 1.9 TDI 130 ps chodzi o to że na zimnym silniku ciężko pali trzeba kręcić z 10s a natomiast jak się już rozgrzeje to pali bez problemu uszczelniacze były wymienione , świece oraz filtry też .

Pomocy !

G.Statystyczna :

Normalne :

Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/e.pawliczek_59068.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/e.pawliczek_59069.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/e.pawliczek_59070.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/e.pawliczek_59071.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/e.pawliczek_59072.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/e.pawliczek_59073.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/e.pawliczek_59074.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/e.pawliczek_59075.html

Basic:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/e.pawliczek_59076.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/e.pawliczek_59077.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/e.pawliczek_59078.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/e.pawliczek_59079.html

G.Dynamiczna:

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/e.pawliczek_59080.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/e.pawliczek_59081.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/e.pawliczek_59082.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/e.pawliczek_59083.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/e.pawliczek_59084.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/e.pawliczek_59085.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/e.pawliczek_59086.html

zdj. PD

vag02.jpg

Opublikowano

Albo logi robione były na nierozgrzanym silniku albo termostat walnięty :gwizdanie:

korekcje i BIP-y oki :good:

Opublikowano

Albo logi robione były na nierozgrzanym silniku albo termostat walnięty :gwizdanie:

korekcje i BIP-y oki :good:

był rozgrzany na niecałe 90st ,termostat jest dobry

to jak jest wszystko ok to czemu tak sie dzieje :mysli:

Opublikowano

był rozgrzany na niecałe 90st ,termostat jest dobry

Mówię na podst. tego co widzę. Temperatura w logach ledwo przekracza 70st C.

Opublikowano

a może to wina włącznika świateł... było już o tym na forum

sprawdz odpalanie na włączonych światłach

Opublikowano

a może to wina włącznika świateł... było już o tym na forum

sprawdz odpalanie na włączonych światłach

hmmm na właczonych światłach miałby lepiej odpalić ? :mysli: to czemu poźniej na rozgrzanym silniku pali jak igła

Opublikowano

Sprawdz czujnik temp. płynu ,najlepiej rano na zimnym silniku blok 007 gdzie powinne być zbliżone wartości temp. do otoczenia.

Opublikowano

a zaworek na filtrze paliwa?[br]Dopisany: 04 Październik 2011, 14:53_________________________________________________

a może to wina włącznika świateł... było już o tym na forum

sprawdz odpalanie na włączonych światłach

hmmm na właczonych światłach miałby lepiej odpalić ? :mysli: to czemu poźniej na rozgrzanym silniku pali jak igła

a sprawdziłeś??? zamiast się zastanawiać mógłbyś sprawdzić, przeciez nic cie to nie kosztuje

Opublikowano

a kopci bardzo przy odpalaniu? sprawdź pompkę w baku i pompkę tandem.

Opublikowano

a kopci bardzo przy odpalaniu? sprawdź pompkę w baku i pompkę tandem.

kopcić­ nie kopci ,pompka w baku szczelna i działa ale pompki tandem nie sprawdzałem jak ją sprawdzić i gdzie sie znajduje :?:

a zaworek na filtrze paliwa?[br]Dopisany: 04 Październik 2011, 14:53_________________________________________________

a może to wina włącznika świateł... było już o tym na forum

sprawdz odpalanie na włączonych światłach

hmmm na właczonych światłach miałby lepiej odpalić ? :mysli: to czemu poźniej na rozgrzanym silniku pali jak igła

a sprawdziłeś??? zamiast się zastanawiać mógłbyś sprawdzić, przeciez nic cie to nie kosztuje

a jak sprawdzić zaworek ?

Opublikowano

No tak... sorry :notworthy:

Co innego w opisie co innego na forum... :)

Opublikowano

w pd jest kat synchr i Ty masz idealnie :)

Opublikowano

to w jaki sposob sprawdzić pompe tandem :?:

Opublikowano

to w jaki sposob sprawdzić pompe tandem :?:

organoleptycznie czy nie cieknie i przyrzadem cisnienie jakie podaje

Opublikowano

to w jaki sposob sprawdzić pompe tandem :?:

organoleptycznie czy nie cieknie i przyrzadem cisnienie jakie podaje

a gdzie ogólnie ta pompa się znajduje ? oraz jakie ciśnienie powinna podawać?

Opublikowano

na czapce od str skrzyni :cool1:

Opublikowano

Panowie odświeżę temat,też nie mogę sobie poradzić z zapalaniem na zimnym,im zimniej tym ciężej pali,trzeba długo trzymać rozrusznik.Wszystko posprawdzane,nie ma błędów,nowe uszczelniacze PD,pompa tandem,świece,aku,filtr paliwa itd.Jeśli zapalam rano i wciskam jednocześnie pedał gazu to idealnie zapala.Czy to może być problem złej dawki startowej bo robiłem softa 2 lata temu?Może spotkaliście się z czymś takim.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...