patrycjush Opublikowano 26 Lutego 2008 Opublikowano 26 Lutego 2008 Wiatam ! Mam pytanie moja "żabcia" ma problemy z odpaleniem, a mianowicie po odpaleniu gaśnie i tak kilka razy później odpala i jest ok. Przy gorącym silniku odpala za pierwszym razem. Troche ostygnie i znowu wraca ten problem. Świece, przewody wymienione filtr powietrza też. Czy może to być problem z modułem zapłonowym? Bo on jakoś tak dziwnie tyka pryka wcześniej tego nie zauważyłem czy to już jego koniec. Wiecie jak go sprawdzić? P.S Dane samochodu to: A4 (b5) 1,8 20V (125KM) Automat 4- stopniowy. Rok 95" Pozdro
andrzej_1970 Opublikowano 26 Lutego 2008 Opublikowano 26 Lutego 2008 Silnik to masz ADR 1,8 20V 125PS a co do odpalania to zobacz w jakiej kondycji masz akumulator ma duży wpływ,kolega miał podobnie po wymianie aku jak ręką odjoł.
patrycjush Opublikowano 26 Lutego 2008 Autor Opublikowano 26 Lutego 2008 akumulator wymieniony w zwszłym roku. W mrozy palił elegancko ale sprawdzę go. Przeglądając posty na forum znalazłem podobny wątek o uszkodzonym immobilaizerze objawy podobne może warto i to sprawdzić?
andrzej_1970 Opublikowano 26 Lutego 2008 Opublikowano 26 Lutego 2008 Żeby upewnić się, że to imobilajzer podepnij vaga bo dostać się do niego to troche rozbierania.
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 26 Lutego 2008 Opublikowano 26 Lutego 2008 po pierwsze źle nazwany temat. Po drugie po zapięci Vaga powinno być wszystko jasne. Jeśli to immo to błąd pojawi się na pewno.
patrycjush Opublikowano 26 Lutego 2008 Autor Opublikowano 26 Lutego 2008 Teraz patrzyłem i kontrolka immo nie zapala się po włączniu zapłonu nie mruga nic. Może jest jakiś bezpiecznik od immo ale chyba nie. A jeżeli nie świeci się kontrolka to czy on jest nieaktywny, czy wręcz przeciwnie? Dzięki za odpowiedzi.
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 26 Lutego 2008 Opublikowano 26 Lutego 2008 po co zabijasz sobie ćwieka i się zastanawiasz? sprawdź w końcu te błędy i będzie wiadomo. Poza immo to może być kupa przyczyn więc nie ma co strzelać. m.in. - czujnik temp. - pompa paliwa - czujnik halla (chociaż to mało prawdopodobne akurat) itd.
patrycjush Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Opublikowano 1 Marca 2008 Sprawa już się wyjaśniła. Winny był alarm który ingerował w immo i za to był problem z odpaleniem. Zamykam temat
sisi1977 Opublikowano 2 Marca 2008 Opublikowano 2 Marca 2008 dobra,dobra ale jak to sprawdziłeś podpiąłeś w końcu pod VAG-a?i jak ten alarm ingerował w immo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się