Radekst Opublikowano 6 Października 2011 Opublikowano 6 Października 2011 Witam. Mam problem ze swoja A4, okolo 2 tygodnie temu zaczal mi kapac olej, wszystko wskazywalo na to ze spod uszczelki od miski olejowej, pojechalem do mechanika aby sie go doradzic czy to aby na pewno to, gdy podniesli auto to sie okazalo ze jest prawie wszystko od spodu zalane w oleju. Wymienili uszczelke od miski i stwierdzili ze kapanie ustalo i ze to bylo to. No wiec zadowolony wrocilem do domu a tu sie okazalo ze z auta nadal kapie. Kapanie wystepuje w miejscu miski olejowej ale mozliwe ze olej kapie z gory a na misce sie tylko zbiera wszystko a pozniej z niej splywa, niestety ja nie mam mozliwosci stwierdzenia co to jest gdyz nie mam ani warunkow ani takiej wiedzy aby zdiagnozowac usterke a nie zamierzam tez jezdzic do "specjalistow" ktorzy beda mi wymieniac wszystko po kolei az wkoncu przypadkowo natrafia a uszkodzenie. Wiec pytanie kieruje do Was, wiem ze na odleglosc tez sie nie powie co to jest na 100% ale moze przynajmniej mnie nakierujecie na jakis trop co to moze byc, moze jest cos w tych silnikach charakterystycznego co moze wplywac na to kapanie? Pozdrawiam
b3rs Opublikowano 6 Października 2011 Opublikowano 6 Października 2011 Sprawdź rurkę odmy, pęka przy mocowaniu do bloku. Masz wtedy wszystko zalane jakby miska puszczała.
Radekst Opublikowano 6 Października 2011 Autor Opublikowano 6 Października 2011 ok, dzieki b3rs jesli ktos jeszcze ma jakies sugestie to bardzo prosze o pisanie mam jeszcze jedna prosbe, jesli ktos zna jakis dobry serwis w krakowie zajmujacy sie OOOO, to rowniez prosze o podsylanie nazw/adresow tych serwisow
Gniady Opublikowano 7 Października 2011 Opublikowano 7 Października 2011 Najpierw powinno się wszystko umyć i wytrzeć do sucha a potem w trakcie jazdy lokalizować usterkę -zmienić fachowca bo miska była dobra ale numer -ja oprócz odmy obstawiałbym jeszcze filtr oleju i uszczelniacz wału z przodu.
Radekst Opublikowano 7 Października 2011 Autor Opublikowano 7 Października 2011 pojechalem dzisiaj do serwisu i rurka odmy przy bloku silnika przepuszczala olej ale mozliwe ze cos jeszcze bedzie do zrobienia.
karbonek Opublikowano 7 Października 2011 Opublikowano 7 Października 2011 Miałem podobny problem. Umyłem cały silnik, wysuszyłem i odpaliłem na 30 min z małą cegłą na pedale, aby było ok 1500rpm. Po tych 30min okazało się, że leci spod pokrywy zaworów, oraz trochę z odmy, bo pęknięta jest właśnie przy bloku silnika...
Radekst Opublikowano 7 Października 2011 Autor Opublikowano 7 Października 2011 no bede patrzec czy jeszcze gdzies kapie, na razie nie jestem w stanie sprawdzic bo pada deszcz i wszystko mokre jakby cos to bede jeszcze Was meczyc wielkie dzieki Panowie za wszystkie podpowiedzi
Arturoo Opublikowano 8 Października 2011 Opublikowano 8 Października 2011 Najpierw powinno się wszystko umyć i wytrzeć do sucha a potem w trakcie jazdy lokalizować usterkę -zmienić fachowca bo miska była dobra ale numer -ja oprócz odmy obstawiałbym jeszcze filtr oleju i uszczelniacz wału z przodu. ja bym tak zrobił
danielm21 Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 witam ja jeszcze dorzucę uszczelkę na chłodnicce oleju... ja tego wycieku nie umiałem się pozbyć chyba ze 3 uszczelki wymieniłem zanim się uspokoiło... oprócz czego uczelniach na walku rozrządu i uszczelka pod pokrywa zaworów!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się