mr.PiT Opublikowano 27 Lutego 2008 Opublikowano 27 Lutego 2008 Panowie jest akcja!!! Mam 2.6 v6 ABC i zaczyna mi sie sypac. Myślę o zakupie drugiego silnika z większym kopytem . Chciałbym się dowiedzieć czy kupując 2.8 (193KM) lub 2.4(170KM) bez osprzętu będę miał jakieś problemy z wciśnięciem go do mojej budy.
Mad_MAX Opublikowano 28 Lutego 2008 Opublikowano 28 Lutego 2008 tak Hyhy a moglbys to deczko rozwinac ?? Bo mi sie wydaje ze jak by zapakowal 2,8 174 to by chyba podeszlo cacy , nie wiem jak tam z 30v , ale MORG jesli mozesz to rozwin swoje przemyslenia bo sa nader ciekawe i interesujace hehehee :kox:[br]Dopisany: 28 Luty 2008, 11:24 _________________________________________________Na pewno skrzynie bedziesz musial wymienic dodatkowo
Gość MorgothV8 Opublikowano 28 Lutego 2008 Opublikowano 28 Lutego 2008 z przekładką silnika ZAWSZE są problemy, a jeszcze innego niż był to PROBLEMY x 2 Nie mam nic konkretnego na myśli - tzw. pierdółki, co chwila czegoś będzie barkować, coś będzie nie działać, trzeba będzie zamawiać jakieś dodatkowe graty - sporo czasu i dłubania, ale oczywiście da się to zrobić Pytanie było czy będą problemy - odpowiedź prosta: tak
Mad_MAX Opublikowano 28 Lutego 2008 Opublikowano 28 Lutego 2008 Nie no spoko , myslalem ze chodzi ci o cos bardziej innego Typu nie wejdzie itp. hyhyhy Ze problemy beda to ja wiem , ale to zawsze przy wymianie z tego co slyszalem
mr.PiT Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Opublikowano 28 Lutego 2008 z paru źródeł słyszałem że z 2.8 nie bedzie duzo zabawy
czaki22 Opublikowano 1 Marca 2008 Opublikowano 1 Marca 2008 komputer napewno[br]Dopisany: 01 Marzec 2008, 13:00 _________________________________________________i okablowanie napewno[br]Dopisany: 01 Marzec 2008, 13:00 _________________________________________________i skrzynie napewno[br]Dopisany: 01 Marzec 2008, 13:01 _________________________________________________a tak wogole to co ci sie sypie w v6 jak to wogole nie wysilony silnik jest i robia spokojnie po 500 tys
mr.PiT Opublikowano 2 Marca 2008 Autor Opublikowano 2 Marca 2008 gaśnie na wolnych obrotach.wymieniłem silniczek krokowy, swiece i przewody tez mam nowe. gosciu sprawdzil mu kompresje i sie okazuje ze 2 gary chodza na 50% i mówi że to pewnie dlatego gaśnie i że remont to ok 2000 pln i sie chyba nie opłaca więc tak sobie myślę że sobie silnik zmienię cały, ale skoro to trzeba będzie kable i moduł zmieniać to lipa chyba muszę zostać przy 150KM ;(
Ronin Opublikowano 8 Marca 2008 Opublikowano 8 Marca 2008 Remontować silnik napewno się nie opłaca. Jego jakość po remoncie nigdy nie będzie taka jak po składzie fabrycznym. Jest dużą rzadkością wśród firm zajmujących się mechaniką samochodową, aby posiadały dogłębną wiedzę na temat danego modelu oraz sprzęt. Po prostu wydanie 12000 złotych na coroczne szkolenie 1 pracownika może się nie zwrócić. To samo jest ze sprzętem. Stąd tak istotne są serwisy fabryczne, ale tam obowiązują inne ceny. Ja bym zamieniał na ten sam model, bo to wyjdzie dobrze i większość zakładów samochodowych może to wykonać poprawnie. Jak chcesz niedrogi samochód to napisz na priva, to opisze warunki. [br]Dopisany: 08 Marzec 2008, 10:39 _________________________________________________Znaczy myślałem o przekładce - w twoim przypadku.
mr.PiT Opublikowano 9 Marca 2008 Autor Opublikowano 9 Marca 2008 chyba kupuje 2.8 (12v 174km) podobno nie trzeba przy nim zmieniac ani modułów ani skrzyni Czy ktoś to może zweryfikować?? Juz z dwóch źródeł takie słuchy mnie doszły
czaki22 Opublikowano 10 Marca 2008 Opublikowano 10 Marca 2008 zmien na taki sam pozneij bedziesz chcial sprzedac sie z reka w nocki obudzisz pozatym najpierw zmien mechanika bo wątpię żeby v6 gasła z przyczyny małej kompresji na 2 cylindrach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się