Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE ABC] Wymiana silnika


mr.PiT

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie jest akcja!!! Mam 2.6 v6 ABC i zaczyna mi sie sypac. Myślę o zakupie drugiego silnika z większym kopytem . Chciałbym się dowiedzieć czy kupując 2.8 (193KM) lub 2.4(170KM) bez osprzętu będę miał jakieś problemy z wciśnięciem go do mojej budy.

:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak

Hyhy a moglbys to deczko rozwinac ?? :P

Bo mi sie wydaje ze jak by zapakowal 2,8 174 to by chyba podeszlo cacy , nie wiem jak tam z 30v , ale MORG jesli mozesz to rozwin swoje przemyslenia bo sa nader ciekawe i interesujace hehehee :kox: :kox:[br]Dopisany: 28 Luty 2008, 11:24 _________________________________________________Na pewno skrzynie bedziesz musial wymienic dodatkowo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MorgothV8

z przekładką silnika ZAWSZE są problemy, a jeszcze innego niż był to PROBLEMY x 2

Nie mam nic konkretnego na myśli - tzw. pierdółki, co chwila czegoś będzie barkować, coś będzie nie działać, trzeba będzie zamawiać jakieś dodatkowe graty - sporo czasu i dłubania, ale oczywiście da się to zrobić

Pytanie było czy będą problemy - odpowiedź prosta: tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

komputer napewno[br]Dopisany: 01 Marzec 2008, 13:00 _________________________________________________i okablowanie napewno[br]Dopisany: 01 Marzec 2008, 13:00 _________________________________________________i skrzynie napewno[br]Dopisany: 01 Marzec 2008, 13:01 _________________________________________________a tak wogole to co ci sie sypie w v6 jak to wogole nie wysilony silnik jest i robia spokojnie po 500 tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gaśnie na wolnych obrotach.wymieniłem silniczek krokowy, swiece i przewody tez mam nowe. gosciu sprawdzil mu kompresje i sie okazuje ze 2 gary chodza na 50% i mówi że to pewnie dlatego gaśnie i że remont to ok 2000 pln i sie chyba nie opłaca więc tak sobie myślę że sobie silnik zmienię cały, ale skoro to trzeba będzie kable i moduł zmieniać to lipa chyba muszę zostać przy 150KM ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Remontować silnik napewno się nie opłaca. Jego jakość po remoncie nigdy nie będzie taka jak po składzie fabrycznym. Jest dużą rzadkością wśród firm zajmujących się mechaniką samochodową, aby posiadały dogłębną wiedzę na temat danego modelu oraz sprzęt. Po prostu wydanie 12000 złotych na coroczne szkolenie 1 pracownika może się nie zwrócić. To samo jest ze sprzętem. Stąd tak istotne są serwisy fabryczne, ale tam obowiązują inne ceny. Ja bym zamieniał na ten sam model, bo to wyjdzie dobrze i większość zakładów samochodowych może to wykonać poprawnie. Jak chcesz niedrogi samochód to napisz na priva, to opisze warunki. :cool: [br]Dopisany: 08 Marzec 2008, 10:39 _________________________________________________Znaczy myślałem o przekładce - w twoim przypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmien na taki sam pozneij bedziesz chcial sprzedac sie z reka w nocki obudzisz

pozatym najpierw zmien mechanika bo wątpię żeby v6 gasła z przyczyny małej kompresji na 2 cylindrach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...