Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Problem z temperaturą silnika po zaślepieniu EGR-a


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

niech ktoś mi powie w jaki sposób egr ma wpływać na szybsze nagrzewanie się silnika...(mowa o starszych, bez chłodnicy spalin) zawsze myślałem że egr stosuje się w celu obniżenia temperatury w cylindrach w procesie spalania przez co zmniejszeniu ulega emisja NOx ... więc jakim cudem auto z egr nagrzewa się szybciej jak bez niego ? no właśnie to chyba nie możliwe ...

wywalać EGR i nic się nie martwić silnik będzie się nagrzewać tak samo :hi:

Opublikowano

musashi jeśli chodzi o większe spalanie to egr nie ma na nie wpływu, jeżdżę z zaślepionym egr-em od sierpnia i pod tym względem różnicy nie ma, ogólnie oprócz tego że klapy gaszącej brak i telepnie przy gaszeniu nic niepokojącego narazie nie widze, chociaż jak śledze ten temat to mam obawy, z drugiej strony dwóch tunerów nie widzi w tym problemu, dalej jestem w czarnej .... :mysli:

Opublikowano

musashi jeśli chodzi o większe spalanie to egr nie ma na nie wpływu, jeżdżę z zaślepionym egr-em od sierpnia i pod tym względem różnicy nie ma, ogólnie oprócz tego że klapy gaszącej brak i telepnie przy gaszeniu nic niepokojącego narazie nie widze, chociaż jak śledze ten temat to mam obawy, z drugiej strony dwóch tunerów nie widzi w tym problemu, dalej jestem w czarnej .... :mysli:

wolniej nagrzewajacy sie silnik = wieksze spalanie. [br]Dopisany: 10 Październik 2011, 23:36_________________________________________________

niech ktoś mi powie w jaki sposób egr ma wpływać na szybsze nagrzewanie się silnika...(mowa o starszych, bez chłodnicy spalin) zawsze myślałem że egr stosuje się w celu obniżenia temperatury w cylindrach w procesie spalania przez co zmniejszeniu ulega emisja NOx ... więc jakim cudem auto z egr nagrzewa się szybciej jak bez niego ? no właśnie to chyba nie możliwe ...

wywalać EGR i nic się nie martwić silnik będzie się nagrzewać tak samo :hi:

w starszych silnikach wplyw faktycznie jest mniejszy, jednak jest.

spaliny sa cieplejsze niz wtlaczane powietrze a to poprawia warunki zaplonu gdy silnik jest zimny.

Opublikowano

To normalne zjawisko po zaślepieniu EGR a zimom zobaczycie, jaka to Praszka :slina: :slina: :slina:

Siemka - ja mam zaslepiony egr ale nie mam problemow z temperatura zima poza troszke wolniejszym osiaganiem jej. Oczywiscie nie zaznalem -30 ale przy -10 -15 temperaturka 90 jak zlapie to trzyma :cool1:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...