Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Od czego jest ten czujnik ?


rbs2360

Rekomendowane odpowiedzi

czy to może być przyczyną spadku mocy przy 4tyś obrotów (po wyłączeniu silnika i włączeniu ponownie jest wszystko dobrze)

tzw notlauf = turbo do czyszczenia. Lepiej zrob to najszybciej jak sie da :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego to jest prawdopodobnie czujnik temperatury powietrza zasysanego do silnika. A tak wogóle to pokazałes na zdjeciu raczej silnik AFN, a ty w opisie masz AHU :mysli:

A tam gdzie napisałeś że jest egr jest zaworek N18 (chyba tak się nazywa), który steruje egr-em.

Sam egr to ta żeliwno-blaszana gruszka z boku silnika nad kolektorem wydechowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i tak ale tak samo jest w AHU w zdjęciu chodziło głównie o ten czujnik, może on być przyczyną tego spadku mocy ? Generalnie dzieje się tak tylko przy mocno rozgrzanym silniku.

Jaki może być koszt takiego czujnika i czy może być prrzyczyną tego zajwiska bo walcze z nim już ze 2 miesiące i nie moge znaleźć fachowca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz jakies błedy na Vagu ? skoro samochód wpada w tryb awaryjny to powinien bys zapisany

[br]Dopisany: 29 Luty 2008, 23:31 _________________________________________________

turbo dziś sprawdzali jest git - co to jest co umieściłem na zdjęciu ? (zawór N75 też mam nowy)

jak sprawdzaliscie to turbo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po podłączeniu kompa wyskoczyło "błąd ciśnienia doładowania"[br]Dopisany: 01 Marzec 2008, 09:26 _________________________________________________

masz jakies błedy na Vagu ? skoro samochód wpada w tryb awaryjny to powinien bys zapisany

[br]Dopisany: 29 Luty 2008, 23:31 _________________________________________________

turbo dziś sprawdzali jest git - co to jest co umieściłem na zdjęciu ? (zawór N75 też mam nowy)

jak sprawdzaliscie to turbo ?

coś tam podłaczali dmuchali, odkrecili coś zajrzeli do środka sprawdzili ładowanie - powiedzieli że z turbiną jest wszystko w porzadku, gośc powiedział że obstawiał by ten właśnie czujnik co umieściłem na zdjęciu. Oczywiście podłaczył mi kompa po przyjechanku do nich i wyskoczył ten błąd "błąd ciśnienia doładownia" - Jeździłem z nim potem ze 20 min żeby sprawdzić podczas jazdy ale było wszytsko w porządku (a gazowałem do 170km/h i było wszystko git). Dopiero jak od niego wracałem i przegazwoałem fure to po 20km znowu przy 4000 obr się to włączyło. Czary. Co to k.... może być. Pomoże ktoś

* zostałeś upomniany o poprawienie nazwy tematu - jeżeli tego nie zrobisz temat wyląduje w koszu - lukaszr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...