kkam Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 amorki do wymiany... amorek powinien sam wracać do pozycji wyjściowej... czyli jak wciśniesz, puścisz to sam powinien się cofnąć
adadur Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 amorki do wymiany... amorek powinien sam wracać do pozycji wyjściowej... czyli jak wciśniesz, puścisz to sam powinien się cofnąć no jakoś nie bardzo pracuje ten amorek tu masz ciekawe filmiki Astra G - amortyzator przedni Delphi 99` vs KYB 11` Astra G - amortyzatory Delphi po 230 tysiącach, uszkodzone. co masz tam od góry nałożone - jakiś silikon????
KYLOMC Opublikowano 21 Października 2011 Autor Opublikowano 21 Października 2011 czyli jednym słowem amor do wymiany ... zastanawiam się nad tymi amorkami http://moto.allegro.pl/amortyzatory-sportowe-audi-a4-b5-tylne-tyl-i1871691640.html a co do tego sylikonu to poprzedni chyba nałożył
SZYNKAR Opublikowano 21 Października 2011 Opublikowano 21 Października 2011 Widzę i oczom nie wierzę. Wymieniałem kilka amortyzatorów OLEJOWYCH i nowe nigdy same z siebie nie "wyłaziły". może to jest efekt tylko w olejowo-powietrznych? Olejowe dają opór przy przesuwaniu w obie strony, brak oporu=brak tłumienia. Na moje oko opór masz dużo za mały (niezależnie od typu). Tłumienie słabe i walenie. Tylko czemu na trzepakach nie wykazało.
KYLOMC Opublikowano 21 Października 2011 Autor Opublikowano 21 Października 2011 myślę dlatego ze mam te sprężyny obniżające ...chyba
SZYNKAR Opublikowano 21 Października 2011 Opublikowano 21 Października 2011 Audi mam miesiąc ale kupowałem (5 lat temu) do golfa najtańsze w cenie twoich sportowych(120/szt), po roku (20kkm) prawy przedni praktycznie nie działał. Sportowe działają większą siłą na krótszym odcinku= większe wymagania wobec amora=szybsze zużycie, ty wybierasz ty decydujesz
adadur Opublikowano 21 Października 2011 Opublikowano 21 Października 2011 Widzę i oczom nie wierzę. Wymieniałem kilka amortyzatorów OLEJOWYCH i nowe nigdy same z siebie nie "wyłaziły". może to jest efekt tylko w olejowo-powietrznych? Olejowe dają opór przy przesuwaniu w obie strony, brak oporu=brak tłumienia. Na moje oko opór masz dużo za mały (niezależnie od typu). Tłumienie słabe i walenie. Tylko czemu na trzepakach nie wykazało. W A4 siedzą tylko gazowe amorki. czyli jednym słowem amor do wymiany ... zastanawiam się nad tymi amorkami http://moto.allegro.pl/amortyzatory-sportowe-audi-a4-b5-tylne-tyl-i1871691640.html a co do tego sylikonu to poprzedni chyba nałożył Ja bym nie kombinował i zamówił u Tom77 amorki Sascha mniejwięcej to coś takiego: http://allegro.pl/amortyzatory-sachs-audi-a4-tyl-i1856040090.html te są do wersji sport - musiasz znac jakie do ciebie podchodza ale powinny to być 8D0513031C - dla tych SACHS będą: 170 814 (BOGE: 27-446-F) lub 8D0513031E - dla tych SACHS i BOGE mają te same oznaczenie dokładnie dobierzesz tutaj: http://webcat.sachs.de/index.asp?MODE=NEW_KZ&SUCHEN2=&KAT_KZ=P&KMODNR=0& i pamiętaj o bałwanku
pepik Opublikowano 21 Października 2011 Opublikowano 21 Października 2011 Czyli do A4 B5 nie ma olejowych amorków?
andegrand Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Witam wymieniłem amortyzatory tył na sachs i pukają wszystko dobrze zrobione i puka ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się