Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Problem z Audi A4 2,5 TDI proszę o pomoc!


christophe1977

Rekomendowane odpowiedzi

kontrolnie mozna sprawdzic szczelnosc dolotu, ale najprawdopodobniej problem lezy w sterowaniu kierownic spalin w turbinie (sprawdzic: zaworek n75, szczelnosc wezykow, gruszke w turbinie, wydajnocs pompy podcisnienia). Jak skontrolowac powyzsze znajdziesz bez klopotow na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj już na pewno nie, zostaje mi weekend, bo pracuje... Chyba, że w tygodniu uda mi się jakoś wbić do znajomego na małe trzepanko, to mi przejrzy dokładnie i powie co i jak. Jak będę coś wiedział - dam znać co ją bolało.[br]Dopisany: 17 Maj 2010, 18:47_________________________________________________Pozbyłem się problemu w moim AKNie. :) Membrana w gruszce powiedziała "PAPA". :kox: Po wymianie auto ciągnie "od dołu", no i powyżej 3k obrotów dymka już nie puszcza. :good: Dziękuję wszystkim za rady :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj już na pewno nie, zostaje mi weekend, bo pracuje... Chyba, że w tygodniu uda mi się jakoś wbić do znajomego na małe trzepanko, to mi przejrzy dokładnie i powie co i jak. Jak będę coś wiedział - dam znać co ją bolało.[br]Dopisany: 17 Maj 2010, 18:47_________________________________________________Pozbyłem się problemu w moim AKNie. :) Membrana w gruszce powiedziała "PAPA". :kox: Po wymianie auto ciągnie "od dołu", no i powyżej 3k obrotów dymka już nie puszcza. :good: Dziękuję wszystkim za rady :)

Możesz dokładnie zapodać info , jaką membrankę w jakiej gruszce? :good::naughty:

jakieś numerki części? :gwizdanie:

Pozdrawiam, mi ostatnio też coś podobnego się dzieje. Korekcje w normie, turbo chyba też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy turbinie (od strony pompy wtryskowej) jest taka 'gruszka' - zwana inaczej: silownikiem cisnieniowym. Nie wystepuje membranka (znajdujaca sie wewnatrz gruszki) jako osobna czesc - jest wraz z obudowa (gruszka + sztanga).

Podobne objawy (samochod zamienia sie 'nagle' w totalnego mula, po czym mu 'przechodzi' i tak cykl sie powtarza) moga byc powodowane przez inne czynniki niz 'sterowanie kierownic spalin'. U kolegi powyzej blad 575 wskazywal na 'okolice cisnienia doladowania', jakie dokladnie blady zapisaly sie w Twoim sterowniku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak, autko nie hula więcej niz 160. Zmuliło go. Nie jest to NOTLAUF, po restarcie sytuacja się nie poprawia.

Jeszcze się nie podpinalem pod VAGa. Sprawdzę co i jak i się zgłoszę.

Możliwe, że to pompa jednak. Jak ostatnio VAGowałem to miała korekcje w miarę ok. Na 6 cyl. było -1,56 chyba ale też nie zawsze. Po płukaniu pompy LM do czyszczenia pomp korekcja się poprawiła do -1,2.

Zrobię full logi to będzie można okreslić.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jak tam kolego, vagowałeś? Logowałeś? Co Ci wypluło? Sam jestem ciekawy, bo może i mnie to kiedyś spotka. A jeśli chodzi o gruszkę, którą wymieniłem, to dokładnie ta część, którą opisał kolega tx-didi. Niestety nr-u części nie posiadam. Opisz logi i co dokładnie dolega Twojej laluni.[br]Dopisany: 29 Maj 2010, 16:29_________________________________________________Taka mała podpowiedź z mojej strony kolego... Znajomy miał ten sam problem - dochodził do 160 i koniec. "Umierał pedał gazu". Podłączył VAGa, wyskoczyły mu błędy 575 i bodajże 18979 (tego drugiego nie jestem pewien czy dokładnie ta wartość, piszę z pamięci). Winna była "odma" (nie wiem, jak to się fachowo nazywa, ale może Ci pomoże). Objawy to tak, jak wyżej: 160km/h i koniec mocy, bądź przy 3k obr/min.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...