Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Bagnet


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Dzis rano nie moglem odpalic auta. Alternator kreci silnik nie zyje.

Sprawdzilem olej ponizej min na bagnecie . Szok bo kontorlka sie nie swiecie sprawdzalem miesiac temu bylo w polowie kratki a teraz prawie brak.

Dolałem około 0.7 l , sprawdzam bagnet jest prawie max.Krece nie działa.

Zadzwonilem po pomoc przyjechali, gosc psiknal easy strat spray przez filtr powietrz silnik kreci, poskakal poskakal nie rowno w koncu wrocil do normy.

Wyglada ze wszystko ok sprawdzam poziom oleju ... za duzo. Duzo powyzej zakreskowanego pola. I teraz pytanie bo moj badnet wyglada tak ze jest lekko zalamany ponizej poziomu min, pozniej jest kratka i pozniej zalamany powyzej poziomu max. Czy max to jest koniec kratki czy koniec zalamania ??

Czy powinnienem sciagnac teraz troche oleju czy sie nie przejmowac ??

I co moglo byc przyczyna nie odpalenia auta. W nocy bylo 6 stopni na + wiec ....

I jeszcze pytanie co do biegu pierwszego , wiadomo ze jest tylko do ruszania ale czy zmiana na dwojke przy bardzo malych obratach np 1000 moze zamulac turbo czy

na pierwszym biegu nie ma roznicy kiedy zmienimy bieg ??

Wiem ze duzo pytan ale moze ktos odpowie >

Pozdrawiam Pawel.

Opublikowano

Spokojnie sobie ruszasz.Jak widzisz że wystarczy akurat według Ciebie,to dwója,ale jak widzisz że koleś z boku Ciebie wkurza to BUT nawet do 2500-3000 obrotów.Nie ma to w ogóle żadnego znaczenia!Wszystko według własnej kultury i potrzeby jazdy...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...