morsdicti Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 Panowie mam pytanie, właściwie to czysto teoretyczne (oczywiście problem muszę zdiagnozować komputerowo ale nie mam na to czasu) ... 1.6 AHL dotychczas w jeździe miejskiej spalał max 12 litrów gazu (różnie zależnie od jakości tego gazu bywało że i 10 spalił), zmieniłem miejsce zamieszkania i auto jeździ 12km rano i 12km po południu ... droga w jedną stronę to katorga i zajmuje około 40-50 minut ... czasami zdarza się, że da radę wrzucić 4 bieg ale jazda to zazwyczaj ruszanie i jazda na dwójce... Auto pali w takim cyklu ... 17 litrów gazu ... i teraz pytanie czy to przez to, że zmieniła się specyfika jazdy spalanie wzrosło o te 5 litrów ? Wiem, że VAG pokazuje padniętą sonde lambda ... o dziwo jest to błąd sporadyczny więc auto na benzynie jeździ jak trzeba i pali również jak trzeba. Instalacja to: Lecho Mini Sec reduktor Tomasseto Listwy OMVL niebieskie Coś tu chyba nie halo co ? Wiem, że kiedyś auto gasło na jałowym to magik od gazu zwiększył mi dawki na jałowym. I teraz najlepsze - auto w trasie pali 8 litrów gazu (różnica 9 litrów - miasto-trasa) Dzięki
wojtek26 Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 Sprawdz jak jest skład mieszanki na zimnym silniku może byc ze rano go przylewa ale ruch w jakim teraz odbywasz jazdy tez ma wpływ
morsdicti Opublikowano 19 Października 2011 Autor Opublikowano 19 Października 2011 Czasami rano strzela z ruru ... i tak jakby szedł na 3 cylindry.
nel239 Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 Z tym strzelaniem to sprawdz swiece, bo to 90% przypadkow wlasnie tak robi jak swiece sa postrzelane.
Grzybek_CK Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 coś jest nie tak, 17 to dużo za dużo. Powinien mieścić się w 13 litrach gazu po mieście. To już max, nawet w korkach. Termostat masz sprawny? Błąd lambdy może sugerować problem z przepływomierzem (spróbuj wyczyścić, najlepiej bezdotykowo jakimś preparatem do gaźników), albo oczywiście z samą lambdą. Tego na odległość nikt Ci nie powie. Strzelanie w rurę może mieć dużo powodów- tak jak napisał nel239 świece, kable, przestawiony zapłon (robiłeś ostatnio rozrząd? może ktoś przestawił).
morsdicti Opublikowano 20 Października 2011 Autor Opublikowano 20 Października 2011 Odkręciłem świece rzeczywiście są mocno do bani ... wkręciłem jakieś używane Iskry i na razie po 50KM dopiero zapaliła się rezerwa tego gazu wieć coś idzie na lepsze ... ale na Iskrach długo pewnie nie polatam ? Jakie świece sugerujecie ? to że NKG to wiem ... ale może coś innego ? Dzięki
Grzybek_CK Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 Niech Cię ręka boska broni od Championów, Iskry to do kosiarki. Ja kupiłem championy, zadowolony zacząłem jeździć i stwierdziłem że samochód ma 30% mocy mniej. Ledwo się turlał. Kupiłem NGK i jest super, samochód jest zrywny, nie ma żadnych problemów... Tylko NGK
morsdicti Opublikowano 21 Października 2011 Autor Opublikowano 21 Października 2011 Dzisiaj kupiłem NGK oraz kable WN nowe wymieniłem i rzeczywiście inny samochód Dam znać jak to spalanie ...
Dev Opublikowano 21 Października 2011 Opublikowano 21 Października 2011 jeszcze VAG sprawdz prace sondy lambda i jak sie nagrzewa silnik
mariuszsmietana Opublikowano 21 Października 2011 Opublikowano 21 Października 2011 swiece i kable to podstawa. tez tak mialem ze na zimnym chodzil jak traktor. poza tym vag
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się