Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Proszę o analizę logów 1,9 TDI 130 KM ASZ


krg1

Rekomendowane odpowiedzi

kolego jak go doprowadzisz do ładu i składu wtedy zobaczysz czy cena była atrakcyjna , bo jak na razie kupiles 130 asz w którym wymieniony zostal silnik wraz z osprzetem na asv , który i tak nie jezdzi jak powinien , turbo źle ladowało ale ciezko powiedziec czego to bylo pzyczyna , luzy na wirniku zawsze sa jak nie ma obtarc na zimnej stronie to znaczy ze jeszcze bardzo duzo tego luzu nie było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sory za ot:

hehe panownie kto by zmienial z pd na vp?? :cool1:

Taka opcje wykluczam,predzej dokumenty i sciana grodziowa z asz.Niz silnik z ASV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok koledzy już wiemy że to przeszczep, turbo zobaczymy jak to poskładam, a co z tą temperaturą i wentylatorami??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok koledzy już wiemy że to przeszczep, turbo zobaczymy jak to poskładam, a co z tą temperaturą i wentylatorami??

zloguj 01-Engine: 007; 17-Instruments: 003. wstaw tu te logi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok koledzy już wiemy że to przeszczep, turbo zobaczymy jak to poskładam, a co z tą temperaturą i wentylatorami??

Sory za OT kolego ty tak lekko o tym mowisz?? Ja bym oddal samochod jakby okazal sie przeszczepem.Co do temperatury w seatach tak jest ze jak swiruje czujnik wlacza sie wentylator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko to Audi A3 z 2003r , ale jak już pisałem wyżej czy przy odłączonych dwóch czujnikach nadal może się włączać oba wentylatory a na liczniku pokazuje 120 stopni a po chwili jazdy na pół fisie pokazuje że woda wrze. Logi te co kolego pisał zrobię w najbliższym czasie jak tylko złoże te turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy przy odłączonych dwóch czujnikach nadal może się włączać oba wentylatory a na liczniku pokazuje 120 stopni a po chwili jazdy na pół fisie pokazuje że woda wrze.

bardzo możliwe ze tak jest- jakies zabezpieczenie - ale nie wiem czy tak jest w kazdym audi a3 po rozpieciu czujnika , jak zrobisz logi to zobaczy sie czy czujnik bedzie do wymiany
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo często w Audi leci licznik np. po wcześniejszych korektach i nie tylko. Wtedy temp. skacze jak chce nie koniecznie jest taka temperatura silnika jak na liczniku. Podłaćz VAG-a a dowiesz się co prawdę pokazuje, czy wskaźnik czy licznik. Są też testy licznika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi do sprawdzenia co z tą temperatura nie tak, dziś może autko wyprowadzę z garażu to zobaczę jak ta turbina

003

003.jpg

007

007.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz zrąbany czujnik ten co idzie na zegary , ten od ecu jest ok ,ale ze to jest ten sam czujnik czteropinowy to trzeba go wymienic org 60pln w intercarsie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jeśli ten zielony 4 pinowy czujnik był wymieniony to co wtedy?

Dodam też że z turbiną nic się nie zmieniło poskręcałem wszystko na nowych uszczelkach, wężyki nowe i nadal tak samo się zachowuje, w według Panów co regenerują turbo to że jest jeszcze dobre jakieś pomysły ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jeśli ten zielony 4 pinowy czujnik był wymieniony to co wtedy?

Dodam też że z turbiną nic się nie zmieniło poskręcałem wszystko na nowych uszczelkach, wężyki nowe i nadal tak samo się zachowuje, w według Panów co regenerują turbo to że jest jeszcze dobre jakieś pomysły ?

a był? bo jak tak to niestety chyba zegary zostaja, jak masz turbo ok ,to musisz nad sterowaniem popracowac , sprawdzic gruszke ,zaworki , pompe vacum jakie podcisnienie daje ect, jak sam widzisz cena auta nie wzieła sie z kosomsu tylko z tego ze jeszcze duzo pracy cie czeka zeby to auto jezdzilo :cygaro:[br]Dopisany: 26 Październik 2011, 22:25_________________________________________________rozpołowiłes ta turbine i ja czysciłes, podłacz na krótko wezyk od pompy vacum bezposrednio pod turbine i daj loga 011 dynamicznego ,a potem podłacz jak były wezyki i podmien zaworki n18 z n75 i tez zrób loga dynamicznego 011 i wstaw tutaj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik był włożony zielony i taki nowy założyłem, a czy jest możliwość ze może ktoś wcześniej zły założył (bo wiem że jest też taki czujnik ale niebieski) i się dzieją takie rzeczy? a jeśli zegary zepsute to czy one by włączały zaraz po przekręceniu kluczyka oba wentylatory?

turbiny nie czyściłem, ale z tej gruszki na turbinie cięgno chodzi w zakresie 2 cm, gdzie się znajduje ta pompa vacum bo szczerze nie wiem co to jest za pompa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik był włożony zielony i taki nowy założyłem, a czy jest możliwość ze może ktoś wcześniej zły założył (bo wiem że jest też taki czujnik ale niebieski) i się dzieją takie rzeczy? a jeśli zegary zepsute to czy one by włączały zaraz po przekręceniu kluczyka oba wentylatory?

turbiny nie czyściłem, ale z tej gruszki na turbinie cięgno chodzi w zakresie 2 cm, gdzie się znajduje ta pompa vacum bo szczerze nie wiem co to jest za pompa?

w asv idzie zielony cztery piny , ale tak na powaznie to oddaj moze auto do mechanika
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie jakbym sobie poradził sam z tym turbo i temperatura a jeśli się nie uda to jestem umówiony na czwartek za tydzień, wieczorem wstawię logi te o których pisałeś, ogólnie dzięki za pomoc i zainteresowanie :hi:

[br]Dopisany: 27 Październik 2011, 16:12_________________________________________________logi z podpiętej pompy vacum bezposrednio pod turbinę

image.jpg

logi z zamiany zaworków n18 z n75

z11.jpg

z tego co jeszcze zauważyłem to po odpięciu zegarów wentylatory się nie kręcą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszym logu turbo powinno wstać duuuużo szybciej. Katalizator jest? W drugim coś chyba źle pospinałeś bo w ogóle nie ma doładowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie przy pierwszym logu auto bardzo kopciło na czarno jak się dodało gazu, z tym katalizatorem sprawdzę i dam znać a drugi log auto straszny muł ale pospinane było dobrze, no chyba że źle sobie myślę ale wziąłem dwa wężyki z jednego zaworka zmieniłem z wężykami z drugiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...