Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Praca zawieszenia a pogoda.


Ossek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Ostatnio zauważyłem, że "kultura" pracy zawieszenia mocno uzależniona jest od warunków atmosferycznych. Najciszej i chyba najsprawniej całość pracuje podczas deszczu. Innych zależności nie potrafię znaleźć - raz jest płynnie i cicho, a raz jak w starym polonezie (oczywiście nie jest to dźwięk powybijanych wahaczy). Kiedyś myślałem, że mi się wydaje, ale ostatnio jechał ze mną mój kolega mechanik i zachwycał się fajną pracą zawieszenia, a kilka dni wcześniej określił stan zawiasu jako mocno wytłuczony. Czyżby to były opony? Jeżeli tak to może warto napompować je gazem, żeby ciśnienie było stałe niezależnie od warunków pogodowych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ostatnio zauważyłem, że "kultura" pracy zawieszenia mocno uzależniona jest od warunków atmosferycznych. Najciszej i chyba najsprawniej całość pracuje podczas deszczu. Innych zależności nie potrafię znaleźć - raz jest płynnie i cicho, a raz jak w starym polonezie (oczywiście nie jest to dźwięk powybijanych wahaczy). Kiedyś myślałem, że mi się wydaje, ale ostatnio jechał ze mną mój kolega mechanik i zachwycał się fajną pracą zawieszenia, a kilka dni wcześniej określił stan zawiasu jako mocno wytłuczony. Czyżby to były opony? Jeżeli tak to może warto napompować je gazem, żeby ciśnienie było stałe niezależnie od warunków pogodowych?

u mnie z kolei jak bylo cieplo, zawieszenie nie wydawalo dzwiekow

pojawily sie temperatury ponizej 0 i zaczelo skrzypiec, po przejechaniu kilkunastu metrow skrzypienie ustaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam napompowane koła azotem ale nie zauważyłem różnicy w pracy zawieszenia :decayed:

:polew: :polew: :polew: :polew:

sorki ale nie mogłem się powstrzymać od :ot:

Kupić smar do łancuchów motorowych i w newralgiczne punkty zapodać

smar :blink: na elementy metalowo-gumowe :thumbdown: :doh1:

norma, jesli ktos ma amortyzatory olejowe to wiadomo, ze jak sa przymrozki czy -20 to ten olej jednak troche stwardnieje

zgęstnieje ,ale nie na tyle by miało coś w amorze stukać :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam napompowane koła azotem ale nie zauważyłem różnicy w pracy zawieszenia :decayed:

:polew: :polew: :polew: :polew:

sorki ale nie mogłem się powstrzymać od :ot:

Kupić smar do łancuchów motorowych i w newralgiczne punkty zapodać

smar :blink: na elementy metalowo-gumowe :thumbdown: :doh1:

norma, jesli ktos ma amortyzatory olejowe to wiadomo, ze jak sa przymrozki czy -20 to ten olej jednak troche stwardnieje

zgęstnieje ,ale nie na tyle by miało coś w amorze stukać :gwizdanie:

zgęstnieje ,ale nie na tyle by miało coś w amorze stukać :gwizdanie:

Kolega w pierwszym poście zapytał czy wpływ na pracę zawieszenia maja koła napompowane gazem-więc odpowiedziałem że nie

Zużyte amortyzatory, szczególnie tylne mają tendencję do "tłuczenia" się w ujemnych temperaturach

Więc wybacz ale Twoje komentarze to OT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega w pierwszym poście zapytał czy wpływ na pracę zawieszenia maja koła napompowane gazem-więc odpowiedziałem że nie

Zużyte amortyzatory, szczególnie tylne mają tendencję do "tłuczenia" się w ujemnych temperaturach

Więc wybacz ale Twoje komentarze to OT

czytałeś też to co cytowałem ? [br]Dopisany: 11 Listopad 2011, 14:09_________________________________________________bo wtedy byś zrozumiał moje OT ,które było następstwem :wink4: postów poprzedników

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...