Paszczak Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 Witam, padly mi 2 swiece, prosiłem mechanika by wymienił wszystkie powiedział ze dwie są dobre. Dziś rano odpalam, odpalil ale z trudem, zawsze sie wymienia wszystkie nawet jak tylko jedna jest padnieta prawda ? Czasem oczywiste nie do końca sie wydaje dla wszystkich. Pozdro
raffik Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 Ile zapłaciłeś za jedną świecę??????
marwyk Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 Kupiłeś jakieś podróbki świec żarowych
Paszczak Opublikowano 21 Października 2011 Autor Opublikowano 21 Października 2011 50 zl za sztuke , jakas nazwa 3 literowa bkh czy jakos tak nie pamietam, poza tym mechanik znalazl czujnik ktory odpala od przewodu wody co wychodzi od chlodnicy i idzieie do zbiornika z plynem chlodzacym. Czujnki powinien byc przymocowany od spodu przewodu przy dole chlodnicy ale odpadł. Czy to moze byc powod przy odpalanie jak jest zimny silnik??
58jj Opublikowano 21 Października 2011 Opublikowano 21 Października 2011 witam ja mam inna prośbę :>czy orientujecie się gdzie znajdują sie świece żarowe w AKE V6 2.5 z 2002 roku..nie jestem laikiem ale w głowicy nie mogę się ich doszukać :wallbash:jestem w stanie sam wyczaić która i sam je wymienię tylko gdzie szkopy schowały te świece????[br]Dopisany: 21 Październik 2011, 21:03_________________________________________________aha...drogi paszczaku te świece to nie ''bkh'' tylko NGK:)
marwyk Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 Tylko ja ostatniej zimy spotkałem się z masa podróbek świec, przeważnie sprzedawanych bez opakowania, ale i z opakowaniem kartownowym też.
Rafi78 Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 nawet jak byś miał tylko dwie sprawne to powinien ładnie odpalać gorzej by był przy większych mrozach, u mnie na jednej odpalał przy -15C
goldi Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 Przed chwilą wymiałem świece z passaćie b5 wszystkie miał spalone i palił to świadczy o dobrej kondycji silnika a płacił w intercars za Beru 34 zł
Paszczak Opublikowano 22 Października 2011 Autor Opublikowano 22 Października 2011 :evil:Tak to były NGK, to co może być przyczyna ze nie chce odpalac, na stronie głównej w silnikami diesla jest Moj post o czujniku wody może w tym jest problem, proszę spojrzcie . Nie wiem napewno od czego jest ten czujnik. Może sie spotkaliscie z czymś takim już?
Gość Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 szukaj gdzie indziej przyczyny, do -5 st powinien odpalać od strzala na upalonych swiecach jak TDI sprawne. dopiero od -15 mogą się pojawić problemy, choć za 2-3 raze po chełtaniu też powinien dać radę, jak paliwo dobre i aku sprawny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się