Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Czujnik na przewodzie wodnym przy chłodnicy


Paszczak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

kilka dni temu nie mołlem rano odpali auta,

w końcu sie udało , diagnoza - Świece, mechanik wymienił dwie bo powiedział ze dwie sa dobre. Na następny dzień to samo, auto nie odpala, w końcu na klemach poszło (akumulator podobno dobry mechanik sprawdził).

Pojechałem wymienił drugie 2 świece i do tego znalazł czujnik który odpadł od rury z wodą co idzie do chłodnicy na dole .

Zdjecie tutaj :

https://picasaweb.google.com/103358124650564081862/Audi#5665981585179490962

Audi#5665981585179490962

na tej rurze na dole znajdował sie czujnik który odpał, po włożeniu go z powrotem przy odpalaniu auta czujnik wypada, wypycha go.

Audi#5665980911128829346

a to ten czujnik czy cokolwiek to jest ./

Audi#5665980896038114082

Czy to może być przyczynie że auto nie chce odpalic jak jest zimny silnik ??

Czy ktoś sie spotkał z takim przypadkiem ??[br]Dopisany: 21 Październik 2011, 18:24_________________________________________________Gdzie można kupić taki przewód, tylko serwis czy jest szansa gdzieś indziej go dostać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już to zacząłbym od podłaczenia VAG-a i odczytania temperatur, zarówno na zimnym jak i na rozgrzanym silniku. Ajak nie masz VAG to zdejmij wtyczkę od czujnika temperatury i zobaczysz wtedy jak odpali.[br]Dopisany: 21 Październik 2011, 19:33_________________________________________________Tu masz rozpiske czujników http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=45015.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu służy poduszka podłączana do elektryki auta? Czy jest w niej jakiś czujnik drgań?

W gumowej poduszce jest olej ( plyn czy tam nie wiem co :) W zaleznosci czy silnik jest zimny czy cieply poduszka :wink4: redukuje drgania silnika .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasuje zrobic fotke tej wtyki no i jej numer :) Kazda czesc w aucie ma nabity nr katalogowy . Tak bedziemy pisac z tydzien zanim dojdziemy o co kaman :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest zdjęcie z pierwszym poście, 3zdjecia są trzeba przesuwać je, a numeru nie ma jak pisałem , ta cześć musi być częścią czegoś większego [br]Dopisany: 22 Październik 2011, 13:27_________________________________________________zdjęcia są w pierwszym poście, 3 fotki trzeba przesuwać do tylu. Numeru ani oznaczenia żadnego nie ma na czujniku , pewnie jest częściej od tego przewodu ,[br]Dopisany: 22 Październik 2011, 13:54_________________________________________________Hej, zdjecia sa w pierwszym poscie, 3 fotki trzeba przesuwac do tylu ( ztego co pamietam), na "czujniku" nie ma zadnego oznaczenia ani numer, z czego wnioskuje ze musi byc czescia od czego wiekszego,

Macie pomysly,

auto rano odpalio ale z trudem, zadymilo i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź sobie czy wąż wodny, na którym masz zamontowany ten niekompletny siłownik podciśnia idzie do chłodnicy paliwa. Wydaje się, że ten siłownik (brakuje w nim dekla wraz z króćcem przyłączenia wężyka podciśnienia) steruje przepływem cieczy chłodzącej do tej właśnie chłodnicy paliwa. W ETCE jest ten element oznaczony nr 48 (rysunek nr 121-41) lecz pisze tylko, że brak jest części zamiennej i brak zaznaczenia połączenia drugiego końca tego węża wodnego z chłodnicą paliwa :

TUTAJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... W ETCE jest ten element oznaczony nr 48 (rysunek nr 121-41) lecz pisze tylko, że brak jest części zamiennej ...

A to nie będzie przypadkiem to?:

zawor.th.jpg

--

Pozdrawiam.

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sławku - dokładnie to. Kurcze nie mogłem tego rysunku znaleźć.

http://www.rmeuropean.com/Part-Number/Heater-Control-Valve-wClimate-Control-__4A0819809_MEC_6B9241A5.aspx

Ten zawór jest sterowny podciśnieniem poprzez taki sam elektrozawór jak ten, który steruje klapą gaszącą czyli taki sam jak N239. Musi być gdzieś jeszcze w komorze silnika chyba, że ktoś go całkowicie wywalił z układu podciśnień ale przynajmniej wtyczka do niego powinna gdzieś wisieć ale wtedy będzie zapisany jego błąd w Vagu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze Panowie, cos juz wiem.

Koledzy mieli racje jest to od poduszki silnika,

vag pokazal blad :

17996 - Zawory łożyskowania silnika-N144/145: przerwa

P1588 - 35-10 - - - Sporadyczny

i teraz tutaj znalazlem na inny forum wiadomosc

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=210562

blad z vaga 1 Fault Found:

17996 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Open Circuit

P1588 - 35-10 - - - Intermittent

I teraz tak czy mechanik sie pomylił, co do tego przewodu co idzie do chlodnicy, bo powiedzial ze wisialo obok i mialo tak sama srednice , czy to rzeczywiscie jest od

poduszek silnika - co teraz wydaje sie bardziej prawdopodobne, i dlatego nie chce palic dobrze na zimnym,

i jak dodam gazu do 3000 obr i zdjeme noge z gazu to slychac jak obroty dochodza w granicy 1500 takie klokotanie lekkie z silnika.

Co obstawiacie Panowie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...