kamilniemiec 0 Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Witam mam problem ze zmiana kol jedna ze srub zabezpieczajacych ( sruba z ta inna nasadka zabezpieczajaca przed kradzieza felg) glowka jest juz wyslizgana i nie moge jej odkrecic klucz wyskakuje mi moze macie jakis pomysl pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepik 1 Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Hmm chyba będziesz musiał ją rozwiercić ale na początek porządnie spryskaj WD40 albo colą może puści. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilniemiec 0 Opublikowano 22 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 moze pomoze tylko, ze ja nawet do tego punktu nie dochodze gdy staje na klucz on odrazu wyskakuje problem jest nawet aby klucz tam sam sie utrzymal, jest ok, sprobuje jutro WD 40 a jezeli bede musial wiercic gwint ma 14mm bedzie ok jezeli uzyje 10mm wiertlo tak aby nie uszkodzic gwintu czy masz lepszy pomysl dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasch44 1 Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 Ja kiedyś widziałem jak koleś do łba takiej śruby dospawał gruby drut bo podobno inaczej się nie dało, ale to już sporty ekstremalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 Ja też rozwiercałem kiedyś w aucie koleżanki. Nie ma z tym żadnego problemu. Wiertło 10 jak najbardziej ok. Jak dowiercisz się do wysokości felgi a będziesz miał resztę śrub odkręconych to jak poszarpiesz felgą to puści a potem mocna żabka i odkręcisz resztę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilniemiec 0 Opublikowano 23 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 no jest ok mam reszte srob odkreconych dowiercam do wysokosci felgi i wychodze z zalozenia ze glowka po prostu sie zlamie od szarpniecia tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZuKeRs 2 Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 Miałem kiedyś taki problem i pojechałem na wulkanizacje, tam spróbowali najpierw małym młotem pneumatycznym ale kupa. Więc wzieli taki 3 razy wiekszy może do ciężarówek używają, przycisneli aby w miarę był docisk poprawny - na tym co zostało z mięsa śruby i nakładki - no i sukces przy pierwszej próbie. Póki masz jeszcze jako taki uchwyt zabezpieczenia śruby i nakładki warto tak spróbować, koszt żaden, jedynie dobra wulkanizacja co ma duży młot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris166 0 Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Tylko rozwiercenie wg mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lulek 0 Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 My w pracy mamy zestaw nasadek Wurtha do obrobionych śrub i generalnie daje rade. Albo odkręca albo urywa łeb śruby :> Tylko nie wiem czy by się do felgi zmieściło aaa no i my mamy 1/2 ale są też chyba 3/8 Coś takiego: http://www.forch.pl/product.aspx?p=afb38817-c712-4d5a-87d9-b405ef06789b&g=733bc6bb-cff3-4449-8a2b-66093a8dc4d8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam 50 Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 możesz tez użyć "sruby z lewym gwintem" do wyciągania zerwanych śrub. Nawiercasz srubę i wkrecasz specjalna końcówke z lewym gwintem, jezeli dojdzie do oporu to zaczyna wykręcać właściwą srubę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrianus 0 Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 mialem kiedys podobny problem do twojego, ulamal mi sie zabek w nasadce zabezpieczajacej, pojechalem do wulkanizatora, od razu wzieli spaware, szast prast i po temacie:) dla jasnosci, nic nie uszkodzili:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gniady 2 Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Robiłem koledze w toyocie awensis -nabiłem nasadkę 16 ale jak dobrze pamiętam 12 kątną i po sprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novwy 1 Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 dokładnie jak kolega wyżej pisze spróbuj nabić jaką mniejszą nasadke, no chyba że masz jakiś dziwny wzór tej śruby to pomysły powyżej innych forumowiczów, powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Pablo. 16 Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Kolego stary sprawdzony sposób odkręć 4 śruby wsiądź do auta i przejedź się rundkę dookoła domu i śruba w palcach ci pójdzie W ciężarowym volvo chłopaki męczyli się z jedna szpilką zrobiłem rundkę i w palcach odkręcili oczywiście za flachę im pomogłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adriand 0 Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Kolego stary sprawdzony sposób odkręć 4 śruby wsiądź do auta i przejedź się rundkę dookoła domu i śruba w palcach ci pójdzie W ciężarowym volvo chłopaki męczyli się z jedna szpilką zrobiłem rundkę i w palcach odkręcili oczywiście za flachę im pomogłem rundka za duzo i kolo razem z tarcza i piasta zostanie na ziemi, co nie zmienia faktu, ze pomysl na pewno zadziala:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrianus 0 Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 alez ja mam szczescie, tylko napisalem Tobie w tym watku ze kiedys mialem taka sytuacje i gosciu dospawal srube i odkrecil i na nastepny dzien wieczorem poszedlem do garazu zmienic kola na zimowki, 3 kola zmienilem, a przy czwartym sruba powiedziala "papa" i sie wlasnie zmielił w niej łeb. wsciekly bylem strasznie, pojechalem rano do wulkanizatora pointS, gosc nabil wlasnie jakas inna nasadke i odkrecil. za odkrecenie 4 srub( bo oczywiscie zanim w tej ostatniej mi sie glowka zmieliła to pozostałe 3 kola ponownie przykrecilem z zabezpieczeniem ) skasował mnie 4dyszki. teraz juz tylko ori sruby kupie, zadnego innego szajsu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się