Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6/B7] Zawieszenie gwintowane


bartekw2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

zamierzam zakupić zawieszenie gwintowane do swojego audi, co sądzicie o takim zawieszeniu

http://moto.allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-audi-a4-b6-b7-s4-quattro-i1871692517.html

czy jest to solidny produkt patrząc na cenę? czy może ktoś posiada takie zawieszenie i czy nada się do mojego auta?

Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sądząc po cenie wg mnie to raczej lipa to zawieszenie, ale zawsze wole zapytać. W takim razie jestem zainteresowany używką. Jeżeli ktoś ma lub wie gdzie mogę takie zdobyć to proszę o info.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorry,że sie podepnę pod temat , a jak jest z trwałością elementów zawieszenia po wymianie na zawieszenie gwintowane? chodzi mi o tuleje wahaczy itp., czy lepiej sobie odpuścić ten temat w Pl :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko!! Ja powiem tak tez zamierzam kupis sobie gwint do B6 i dokaldnie ten sam!! Gadałem z kumplem na temat gwintu i polecil mi wlasnie ten co ty tutaj pokazałem mowił mi ze to nie jest najlepsza firma taka tania ale z tego co on wie to inni tuningowcy soebie go cenia mimo to ze tani to uwazaja ze jest oka:):) Jak na razie to patrze na ten dwint i jeszcze dla swoje wiadomosci to sie dowiem lepiej na ta firme itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden koleś na takim zawieszeniu nie mógł sprzedać auta bo tak skrzypiało :polew:

Nie ma regulacji twardości :gwizdanie: A po pierwszej zimie nic nie wyregulujesz bez zdjęcia całkowitego zawieszenia i użyciu m. in. szczotki drucianej, żeby się pozbyć rdzy :cool1:

Dobre marki dają gwarancję na bez-korozyjność, i mają regulację dambingu czyli twardości oprócz wysokości (ok. 700ojro w wzwyż). Dodatkowo jeśli auto jest w quattro to trzeba jeszcze wymienić tylną belkę na tzw. "anti-roll bars" (ok. dodatkowych 300ojro), żeby nam koła przy obniżeniu nie rozchodziły się na boki (opona nie dolega wtedy do podłoża całą powierzchnią, tylko pod kątem wewnętrzną stroną) :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pany a tak z innej beczki czy zawias w b6/b7 tyl w FWD-Q jest taki sam chodzi tylko o amory i sprezyny.....w ETCE nie widac zadnych roznic co do amorkow i sprezyn....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łuki1984 dzieki za dobre info tego t nie wiedzialem. Powiedz mi czy masz namiar na jakis gwint do B6 link czy cos w tym rodzaju??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łuki1984 dzieki za dobre info tego t nie wiedzialem. Powiedz mi czy masz namiar na jakis gwint do B6 link czy cos w tym rodzaju??

Polecam takie strony jak:

1. EuroPerformance.co.uk

- gwinty: http://www.europerformance.co.uk/pages/products/search_car/product_sub.mhtml?car=audia4;category=coiloverkits

- anti-roll bars: http://www.europerformance.co.uk/pages/products/search_car/product_sub.mhtml?car=audia4;category=antirollbars

- całą reszta: http://www.europerformance.co.uk/pages/products/search_car/product.mhtml?car=audia4

2. E-PARTS.co.uk

http://e-parts.co.uk/productlist.asp

Często ceny niższe niż w PL :wink4:[br]Dopisany: 27 Listopad 2011, 18:37_________________________________________________Przykładowe anti roll bars i filmik firmy eibach:

http://e-parts.co.uk/product.asp?catalog=P010600&productid=042019&ve=V040900&manu=35

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łuki1984 dzieki za dobre info tego t nie wiedzialem. Powiedz mi czy masz namiar na jakis gwint do B6 link czy cos w tym rodzaju??

Polecam takie strony jak:

1. EuroPerformance.co.uk

- gwinty: http://www.europerformance.co.uk/pages/products/search_car/product_sub.mhtml?car=audia4;category=coiloverkits

- anti-roll bars: http://www.europerformance.co.uk/pages/products/search_car/product_sub.mhtml?car=audia4;category=antirollbars

- całą reszta: http://www.europerformance.co.uk/pages/products/search_car/product.mhtml?car=audia4

2. E-PARTS.co.uk

http://e-parts.co.uk/productlist.asp

Często ceny niższe niż w PL :wink4:[br]Dopisany: 27 Listopad 2011, 18:37_________________________________________________Przykładowe anti roll bars i filmik firmy eibach:

http://e-parts.co.uk/product.asp?catalog=P010600&productid=042019&ve=V040900&manu=35

Nie otwierają mi się te stronki:(:( To jakiej firmy zakładać ten gwint podajcie linki i jakies info. Z góry dziekuje:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łuki1984 dzieki za dobre info tego t nie wiedzialem. Powiedz mi czy masz namiar na jakis gwint do B6 link czy cos w tym rodzaju??

Polecam takie strony jak:

1. EuroPerformance.co.uk

- gwinty: http://www.europerformance.co.uk/pages/products/search_car/product_sub.mhtml?car=audia4;category=coiloverkits

- anti-roll bars: http://www.europerformance.co.uk/pages/products/search_car/product_sub.mhtml?car=audia4;category=antirollbars

- całą reszta: http://www.europerformance.co.uk/pages/products/search_car/product.mhtml?car=audia4

2. E-PARTS.co.uk

http://e-parts.co.uk/productlist.asp

Często ceny niższe niż w PL :wink4:[br]Dopisany: 27 Listopad 2011, 18:37_________________________________________________Przykładowe anti roll bars i filmik firmy eibach:

http://e-parts.co.uk/product.asp?catalog=P010600&productid=042019&ve=V040900&manu=35

Nie otwierają mi się te stronki:(:( To jakiej firmy zakładać ten gwint podajcie linki i jakies info. Z góry dziekuje:)

koledze chyba chodziło o tą stronę i powiem że jest w czym wybierać

http://www.europerformance.co.uk/

---------- Post added at 12:02 ---------- Previous post was at 12:00 ----------

a tu są gwinty też się za czymś rozglądam

http://www.europerformance.co.uk/pages/products/search_car/product_sub.mhtml?car=audia4;category=coiloverkits

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam zamiar wymienic wszystkie amorki, chce zalozyc KYB lub SACHS i do tego sprezyny obnizajace najlepiej -40mm tylko nie wiem czy mozna bo slyszalem ze max jakie mozna zakladac to jest -30mm co o tym sadzicie?? a moze gwint taki jak tu juz pisano hmm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zdecydowałem że będzie gwint tylko teraz się zastanawiam jaki :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden koleś na takim zawieszeniu nie mógł sprzedać auta bo tak skrzypiało :polew:

Nie ma regulacji twardości :gwizdanie: A po pierwszej zimie nic nie wyregulujesz bez zdjęcia całkowitego zawieszenia i użyciu m. in. szczotki drucianej, żeby się pozbyć rdzy :cool1:

Dobre marki dają gwarancję na bez-korozyjność, i mają regulację dambingu czyli twardości oprócz wysokości (ok. 700ojro w wzwyż). Dodatkowo jeśli auto jest w quattro to trzeba jeszcze wymienić tylną belkę na tzw. "anti-roll bars" (ok. dodatkowych 300ojro), żeby nam koła przy obniżeniu nie rozchodziły się na boki (opona nie dolega wtedy do podłoża całą powierzchnią, tylko pod kątem wewnętrzną stroną) :wink4:

ja mam jeden z tańszych gwintów na rynku i nic nie skrzypi, nie rdzewieje i wcale nie trzeba wymieniać tylnego stabilizatora (anti roll bar)-nie wiem, skąd masz takie info, ale tylny stabilizator dajesz po to, by autem nie bujało i wkłada się od S4, lub RS4,na przód i tył, lub tylko na tył, jak ja mam u siebie, bez różnicy-, czy jest AWD, czy FWD... http://www.ebay.co.uk/itm/Audi-RS4-B7-H-R-Anti-Roll-Bar-Kit-/160762782821?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item256e356465#ht_500wt_1091

- to o czym piszesz-to jest rozpórka i nie stosuje się jej po to, żeby kąt się nie zmienił,bo kąt sie zmieni i tak po obniżeniu auta- tylko usztywnia się całość,a przede wszystkim rozpórki

-czy to górna http://www.ebay.co.uk/itm/OMP-FRONT-UPPER-RED-STRUT-BRACE-AUDI-A4-1-8-T-SPORT-/180799668130?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a187fffa2#ht_1904wt_902

, czy dolna http://www.ebay.co.uk/itm/ULTRA-RACING-FRONT-LOWER-ARM-STRUT-BAR-SUSPENSION-BRACE-05-07-08-AUDI-A4-B7-RS4-/200697330563?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2eba7e3b83#ht_4633wt_1076

-dajesz na przód, a nie na tył...

-co do regulacji-to masz do tego klucz i jeśli gwint był nasmarowany smarem przed założeniem-nawet -50* nie będzie miało wpływu na to, czy będziesz mógł je regulować-regulujesz normalnie,

-sprężyny nie skrzypią, tylko gumowe odboje, zanim się gwint "uleży" do starego odboja-może to potrwać ze dwa tygodnie

co do zużycia innych elementów-na pewno, jak założysz gwint i utwardzisz zawieszenie-odezwą się inne, już zużyte elementy, jak łączniki stabilizatorów, wahacze et cetera...po prostu, przy wymianie na gwint-wymienić i łączniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gwint jest dosc drogi kolo 3000zl koszt dobrego nie jakiegos tam za 1500 bo to sie nie opyla a co do mojego setupa czyli -40 i amorki kyb badz sachs bedzie kosztowac 1500 i na pewno bedzie bezpieczniej he tylko nie wiem czy moge -40 zalozyc na zwykle amorki czy tylko -30

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle kolego ze -40 to za nisko na serie amorki , taki max to -35 , ale to tylko moje zdanie , zrobisz jak bedziesz chciał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jakiegos tam za 1500 bo to sie nie opyla

niby dlaczego? przecież każdy gwint, nawet ten najtańszy musi spełniać wymogi,przechodzić testy et cetera, aby został wprowadzony do obiegu-jedynym mankamentem może (ale nie musi) być jego sprawność, po eksploatacji w dłuższym okresie czasu, ale o tym mogą się wypowiedzieć użytkownicy takich gwintów, a nie ktoś, kto zna sprawę po przeczytaniu kilku artykułów w Internecie i kolejna sprawa-niby czemu ma się to nie opłacać? Kupując nowy-tani gwint, masz przynajmniej roczną gwarancję,a kupując używany -nie masz żadnej gwarancji, że pojeździsz rok, w pierwszym przypadku-producent jest zobowiązany do naprawy/wymiany uszkodzonego elementu-w drugim płacisz po raz kolejny...

tanie gwinty są przeznaczone do codziennej jazdy i wizualnej poprawy wyglądu, a nie do jazdy na torze wyścigowym, do czego zazwyczaj są przeznaczone gwinty znanych/drogich firm, bo płacisz za jakość i wytrzymałość w określonych warunkach, do jazdy na codzień i obniżenia auta-każdy gwint jest dobry

---------- Post added at 22:55 ---------- Previous post was at 22:51 ----------

mysle kolego ze -40 to za nisko na serie amorki , taki max to -35 , ale to tylko moje zdanie , zrobisz jak bedziesz chciał :)

do seryjnych amorków zakładając, że to seria 1BA-max to -20, bo niżej amorek jest ściśnięty i jest za twardo, a trzpień nie idzie całkowicie do góry, tylko jest cały czas skompresowany gaz/olej, co skutkuje na jego nieprawidłową pracę i w efekcie szybsze zużycie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...