Mati1690 Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 Witam . Po odpaleniu gdy silnik pracuje na początku nie można wkręcić go więcej niż do 2,2 tys obrotów Dopiero po chwili na biegu jałowym przy wciśniętym pedale gazu zaczyna normalnie pracować i potem jest już dobrze aż do ponownego uruchomienia silnika, na początku był problem tylko na zimnym silniku, Dodam jeszcze że silnik po uruchomieniu inaczej brzmi a jak przygazuję przez chwile chodzi jeszcze inaczej tak jak by zawory bardziej słychać i po chwili silnik pracuje tak jak powinien.
arto19 Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 kąt wtrysku do sprawdzenia albo pompa się kończy albo wtrys sterujący się sypnął to co słyszysz to klepiące wtryskiwacze. Pewnie korelacje skaczą.
Mati1690 Opublikowano 25 Października 2011 Autor Opublikowano 25 Października 2011 To co piszesz Sprawdzę VAG-iem u zwykłego mechanika czy muszę jechać do pompiarza?
Diablo Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 Sprawdzisz VAG-iem, choc nie kazdy zwykly mechanik ma o tym pojecie
krecik_20 Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 Witam . Po odpaleniu gdy silnik pracuje na początku nie można wkręcić go więcej niż do 2,2 tys obrotów Dopiero po chwili na biegu jałowym przy wciśniętym pedale gazu zaczyna normalnie pracować i potem jest już dobrze aż do ponownego uruchomienia silnika, na początku był problem tylko na zimnym silniku, Dodam jeszcze że silnik po uruchomieniu inaczej brzmi a jak przygazuję przez chwile chodzi jeszcze inaczej tak jak by zawory bardziej słychać i po chwili silnik pracuje tak jak powinien. Wydaje mi sie ze to początek konca pompy. Zatarty przestawiacz kata wtrysku. Podłącz vaga i sprawdz błędy Polecam tez poczytać ten wątek http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=93596
Gość Piotrek1500100900 Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 Witam . Po odpaleniu gdy silnik pracuje na początku nie można wkręcić go więcej niż do 2,2 tys obrotów Dopiero po chwili na biegu jałowym przy wciśniętym pedale gazu zaczyna normalnie pracować i potem jest już dobrze aż do ponownego uruchomienia silnika, na początku był problem tylko na zimnym silniku, Dodam jeszcze że silnik po uruchomieniu inaczej brzmi a jak przygazuję przez chwile chodzi jeszcze inaczej tak jak by zawory bardziej słychać i po chwili silnik pracuje tak jak powinien. Wydaje mi sie ze to początek konca pompy. Zatarty przestawiacz kata wtrysku. Podłącz vaga i sprawdz błędy Polecam tez poczytać ten wątek http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=93596 To co pogrubiłem jest bardzo prawdopodobne. Powinien być błąd 00550. Jestem świeżo po regeneracji. Nie chcę Cię straszyć, ale przygotuj się na regenerację. Regenerację robiłem w Krotoszynie Bosch service Wachowiak. Koszt to 3400 za tłok przestawiacza, korpus,sterownik oraz uszczelnienia i kalibrację. Oczywiście traktuj to poglądowo i podstawą jest oczywiście pełna diagnostyka u boscha.
krecik_20 Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 Witam . Po odpaleniu gdy silnik pracuje na początku nie można wkręcić go więcej niż do 2,2 tys obrotów Dopiero po chwili na biegu jałowym przy wciśniętym pedale gazu zaczyna normalnie pracować i potem jest już dobrze aż do ponownego uruchomienia silnika, na początku był problem tylko na zimnym silniku, Dodam jeszcze że silnik po uruchomieniu inaczej brzmi a jak przygazuję przez chwile chodzi jeszcze inaczej tak jak by zawory bardziej słychać i po chwili silnik pracuje tak jak powinien. Wydaje mi sie ze to początek konca pompy. Zatarty przestawiacz kata wtrysku. Podłącz vaga i sprawdz błędy Polecam tez poczytać ten wątek http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=93596 To co pogrubiłem jest bardzo prawdopodobne. Powinien być błąd 00550. Jestem świeżo po regeneracji. Nie chcę Cię straszyć, ale przygotuj się na regenerację. Regenerację robiłem w Krotoszynie Bosch service Wachowiak. Koszt to 3400 za tłok przestawiacza, korpus,sterownik oraz uszczelnienia i kalibrację. Oczywiście traktuj to poglądowo i podstawą jest oczywiście pełna diagnostyka u boscha. Polecam regeneracje u http://www.zanap.com.pl/ cena 2600 za pompe / ( wszystkie czesci nowe, łacznie ze sterownikiem i korpusem) mialem "przyjemnosć" unich kupować. Gwarancja na rok.
Gość Piotrek1500100900 Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 A i mógłbyś zalogować grupę 04 na wszelkie możliwe sposoby. Wtedy będzie pewność.
Mati1690 Opublikowano 25 Października 2011 Autor Opublikowano 25 Października 2011 A teraz jeszcze wracając nie dawno do domu auto nie wkręcało się na więcej niż 2,3 tys obrotów i tak jak by odcięcie było, jak jechałem na wyższym biegu i redukcja do takiego aby obroty osiągnęły co najmniej 2,8 to silnik się dusił , Po dojechaniu do domu odłączyłem przepływomierz i sprawdziłem i nadal to samo było
Gość Piotrek1500100900 Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 A teraz jeszcze wracając nie dawno do domu auto nie wkręcało się na więcej niż 2,3 tys obrotów i tak jak by odcięcie było, jak jechałem na wyższym biegu i redukcja do takiego aby obroty osiągnęły co najmniej 2,8 to silnik się dusił , Po dojechaniu do domu odłączyłem przepływomierz i sprawdziłem i nadal to samo było Najpierw vag kolego, bo inaczej nikt nie poda konkretnej przyczyny. Objawy dokładnie takie same jak u mnie i skończyło się regeneracją pompy, co nie znaczy, że u Ciebie jest to samo. Diagnostyka to podstawa.
arto19 Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 ja odbstawiam tłok przestawiacza proponowałbym zaiteresować się tematem jak najszybciej. U mnie działo sie to samo aż spalił sie sterownik, tak i tak regeneracja + sterownik ok 650 zł nowy!
przemek4net Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 gdybym znal wrozke to bym jakas polecil a ze nie znam ale za to "cos niecos" znam sie na logach to moge Ci zaproponowac jedynie bys wykonal logi + wklejenie wszystkich bledow ktore masz zapisane w motorze ogolnie co logowac http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752 przyklad jak prezentuje sie wyniki + opis problemu http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=111050 problematyka kata wtrysku http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=103371 Pozdrawiam, Przemek
Mati1690 Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Opublikowano 28 Listopada 2011 Witam dziś auto wróciło od mechanika . tłoczysko pompy się zacina , doradził dolanie mixolu do ropy w 90 % pomaga ( Dodam że Mechanik jest najlepszym mechanikiem Diesli w okolicy ) Auto wcześniej ciężko paliło kopciło teraz po ustawieniu wtrysku auto pali na dotyk , tylko jeszcze na luzie auto wkręca się dobrze ale podczas jazdy słabo do 2 tys
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się